-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeTeR_33
tag
Üdvözletem uraim!
Tanácsot kérnék.
3hónapja vettem egy 100.000km-t futott Jetta 1.6 CR TDI-t.
Azt figyeltem meg főleg 4-5 sebességi fokozatban,hogy 1300-1400as fordulat körül gázadáskor remegést érzek az autó eleje felől.
Kerekek centírozva,futómű átnézetve,beállítva
Alacsony fordulaton a kettős tömegű okozhat ilyen remegést???
Normális ez a jelenség vagy forduljak szakemberhez??
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz diablo1984 #149660 üzenetére
Ha úgy vezetem,hogy 1500as fordulat alá nem engedem a motor fordulatot akkor semmi ilyesmi probléma nincs.
5-ben a legjellemzőbb a jelenség.Ha 80km/h alatt rakom 5be akkor gázadáskor érzem a remegést.90km/h és a fölött megszűnik a hiba.
5sebességes az autó.
Jellemző,hogy 1500 fordulat alatt tapasztalom a problémát.
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #149658 üzenetére
Köszi a választ.
Soha nem volt még Dieselem.
Nem tudom,hogyan kell vezetni.
Ennek az 5sebességes 1.6 CR TDI jejjának eleve olyan furák az áttétei.
80-85 alatt nem is kéri az 5.-et.Nem szívesen vinném szervízbe.
Azért fordultam hozzátok,mert jellemzően 1300-1400as fordulaton van a hiba,ami lehet,hogy csupán az én vezetéstechnikai hiányosságomból adódik.Foglalkozzak a hibával szerinted???
Avagy törekedjek arra,hogy 1500alá ne essen a fordulat??- és ha úgy nem jelentkezik akkor hagyjam??Mit javasolsz??
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Nem tudom emlèkeztek e a problèmàmra amit pàr napja ìrtam.
Adott egy 2011 es Jetta 1.6 CR TDI ami alacsony fordulaton törtènő gyorsìtàsnàl remeg.
Elvittem màrkaszervìzbe.A 3 injektorbòl 2 halott.Cserèlni kell
Egy injektor megvètel utàn lett cserèlve.Az autoban valòs 110.000km van.
Olajat nem eszi.Egr 90%os.Hogyan mehet tönkre ennyi idø alatt 3 injektor???
Mitől mehetett tönkre??, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni.
Vásároltam tavaly novemberben egy CAYC motorkódú 2011 es Jettát 1.6 CR TDI motorral.
Jelen pillanatban valós 115.000km van az autóban
Két kérdésem lenne itt a szakikhoz,hozzáértőkhöz.
1,Ezek az autók,mely fordulatszám tartományt szeretik igazán??Meddig érdemes kihúzatni elváltani??Úgy,hogy ne legyen káros a motornak.Soha nem volt még Diesel autóm ezért lennék erre kiváncsi.
2, 115.000km nél van olyan javítási munkálat amit érdemes elvégeztetni az autón megelőzvén egy későbbi meghibásodást???
Elnézéseteket kérem ha esetleg butaságokat kérdeztem.
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #155612 üzenetére
Megmondom neked őszintèn nekem ez a teljesìtmèny nagyon elèg.
Mikor vàsàroltam az autòt mindenkèpp Jettàt szerettem volna.
A keret 3millio forint volt 6èvnèl nem idősebb max 120.00kmel.500.000ftot ràhagytam az esetleges javìttatàsra.
Ebbe csak egy fapad Jetta fèrt bele 1.6Tdi TSI ről mindenki lebeszèlt.Megtalàltam ezt.Fapad Jetta 100.00km el.2.650.000.Annyi h fènyezve volt a lölhàrìtò ès a bal hàtsò ajtò.
3injektor pedig màr nem tudta a gyàri èrtèket.De a lènyeg h nekem ez előtt egy 2003as Seat Toledom volt 1.6 16 szelepes.
Ahhoz kèpest ez a Jetta fantasztikusan megy.Jòval nagyobb èlmènyt ad a vezetèse .Pörgøsebb nyomatèkosabb.
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz diablo1984 #155614 üzenetére
1 injektorom lett elektromos hibás megvétel után 2-3 ezer kilométerrel.
Azt előre nem lehetett tudni.A maradék 3ból kettő nem tudta a gyári értéket.
Nem szar volt hanem nem tudta a gyári értéket.Javaslatot tett a szervíz arra,hogy a 2 problémás injektort is cseréljük.
Én pedig elfogadtam.Nem egy olyan esetet olvastam,hogy ezek a siemens injektorok akár 50.000km-nél is problémásak lehetnek.
Laikus vagyok,de szerintem Lukoil és társai üzemanyaggal könnyen kivégezhetőek ezek az alkatrészek.
Az autó egyébként végig vezetett szervízkönyves.Wolksvagen kereskedésben csináltak rajta állapot felmérést.
Az injektrokon kívűl minden hibátlan rajta.Vezéléstől kezdve minden gyári volt még rajta.Egy normális wolksvagen szervízben meg ha ránéznek a szíj kopásából megállapítható,hogy az már a csere határán van vagy sem.
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
3milliò forint volt a plafon.Max 120.000kmel.500at javìtàsra fèlre tettem.
2.650.000be ezt nem alartam otthagyni.Ìgy kb az autòra fèlre tett pènz fedezte a problèmàs injektorok cserèjèt.A maradèkbol pedig futni fogja a lendkerèk valamint EGR csere.Közben majd megveszem az èrintő kèpernyős kijelzőt.Bőr multi kormànyt.
Aprànkènt fel szeretnèm extràzni.
Nekem egy Wolksvagen Jetta volt az àlmom.😊
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Killer01 #155629 üzenetére
Én kizárólag a MOL Evo diesel pluszt használom.
Nagyon szépen pörög tőle az autóm.Finomabbnak érzem az alapjáratot.
A Shell prémium Diselét próbáltam egy alkalommal.Határozottan gyengébb a MOL Evo Dieseltől.Határozottan érezhető.
OMV kút közvetlen környezetemben nincs.
1 maximum 2 tankolásnál esett útba az OMV.Akkor szintültig tankoltam az autót.
A Max motion és az Evo Diesel plussz közt nem véltem felfedezni különbséget.Az injektor cserék óta nevenincs kútra nem megyek köszönöm.
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Adott egy 2011 es 1.6 CR TDI JETTA.
115.000kilométerrel.
A szerelőm azt javasolta,hogy az olajszívattyún lévő szíjat megelőző jelleggel cseréltessem le.
Állítólag itt már nem hatszög tengely van hanem van az olajszivattyún egy szíj.
A kérdésem az volna felétek,hogy erre a szíjra milyen összeget számoljak???
Mennyi szokott lenni az anyagköltsége.??
Milyen gyakran szokás ezt cserélni??, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Sràcok!
Rèszecskeszűrőt megnèzettem a màrkaszervìzben.
Kigyùlt a visszajelző làmpàja.Megcsinàltàk a vèszregeneràlàst.
A visszamaradott hamutartalok 1.5%Ez mennyire szàmìt jò vagy rossz èrtèknek?
Jobban bìzok itt pàr ember szavàban mint a màrka szervìznek.
Az auto amiről szò van
Jetta 2011 1.6 CR TDI CAYC
125.000km, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Ezt az autòt novberben vettem.
Több mint 2 èvet àllt.Làttam minden dokumentumàt.2014 vègen lefoglaltàk ès vontak ki a forgalombòl.
Ezt ūgyfèlkapun lecsekkoltam.
Ott nyoma lett volna ha ùjra forgalomba helyezik.A lènyeg h az àllàstòl 3 injektorom kidőlt.
Most a 4. szarakodik.
Az regeneràltatja a szůrőt folyton.[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Csalòszoft frissìtve lett.
Kb 1000km re esett 2 regeneràlàs.A 4es injektorral màr èreztem hogy gond van.
Erőtlen volt a motor.
Szerelő haver megnèzte VCDS el h gond van a 4es injektorral.Elindultam nyìregyre a màrka szervìzbe.
Kb 5 kmre a szervìztől kigyulladt a műszerfalon a DPF visszajelző làmpa.A szerelő mondta egy pàr òràja,hogy megcsinàltàk a vèszregeneràlàst.
A visszamaradt hamu 1.5%A 4es injeltor gàzadàsra nagyon elmegy.Az regeneràlja a szűrőt àllandoan
EGR problèma miatt ia regeneralhat gyakran a DPF??
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Adjatok kérlek tanácsot!
Adott egy 2011es évjáratú JETTA 1.6 CR TDI CAYC.
Az autóban elvileg 122.000km van.
Injektorok vadonat újak-2 hete az alábbi hiba jelenséget tapasztalom
Az autó 30-35 km-enként regenerál.35kilométerig megy szépen pörgősen.Utána megemeli az alapjárati fodulatot 20 kilométerig regenerál.
Mikor regenerál az autó roppant lomla.Mikorvégzett az alapjárat visszaáll és az autó újra pörgős lesz.
Szinte folyamatosan ebben a viklusban csinálja.30km megy mint golyó.30km regenerálás.
Elvittem a helyi Volkswagen márka szervízbe.
Hibakód nincs az autóban.
Regenerálás után a hamu tartalom 22grammig megy le.A szervíz vezető rugalmas elfogad külsős tanácsot.
Nem értjük miért regenerál az autó ilyen gyakran.Mi lehet a megoldás?
Mit tanácsolnátok??[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #158635 üzenetére
i-sti: Hálás lennék ha a poénkodást megtartanád magadnak.Van elég bajom a beszólogatás nélkül is.
Hidd el van elég tőkém ahhoz,hogyha mellényúltam az autó vásárlással,de talpra fogom állíttatni.Az injektorok vadonat újak.Gyáriak.
A szervíz regeneráció el volt végezve.
40km-ig jó volt az autó.
Utána látom,hogy az alapjárat 980ra megemelkedik.
Az autó erőtlen.
Megállok az autóval.10-15 perc eltelik alapjárat visszaáll 780-800rpm-re.
Az autó feltámad.Újra jól húz.Megyek 30kilométert a jelenség újra kezdődik.
Mikor 980Rpm-es a fordulat 1es-be megindulok.Akkor vettem észre a füstöt.
Szürke színű füst volt.Az autót visszavittem.Hibát nem dobott.Ma tesztelték hosszabb távon.
Azt mondták ha nem dob hibát egyesével tesztelik az alkatrészeket.Attól,mert nem dob lambda szonda hibát,EGR hibát attól ezek még lehetnek rosszak??
Ezek alapján is a fentebb teória áll??
Nagyon adnék a szavadra.
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz diablo1984 #158633 üzenetére
Az injektorok be lettek állítva.
Mutatták is diagnosztikán.Úgy magyarázták,hogy az a jó minél közelebb esik az érték a nullához.
0.835, 0.740, 0.650 ,0.830.
Ilyesmi értékeket mutattak.
A hamutartalom lemegy 20 grammig.
Ez alapján ők azt mondják,hogy a DPF jól működik.Per pillanat találgatás van náluk is......
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #158635 üzenetére
"Valahol lyuk van a turbó és a szívósor között,"
Ezen a mondatodon megakadt a szemem.
A megemelkedett alapjárat mellett pont azt tapasztalom mikor gond van,hogy az autó nem úgy lő ki ahogy kellene.
Nehezen gyorsul., GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Az ki tudja nyírni az injektorokat ha egy autó áll 2 évet???
Vagy törődjek bele abba hogy valószínüleg átkúrtak ezzel az autóval és jóval több mint 125.000km van benne?
Kiváncsi lennék a véleményetekre.
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #158635 üzenetére
Szia!
Újfent a tanácsodat szeretném kérni.
Az autóm már több mint egy hete a Volkswagen szervízben van.
Lefuttattak mindent hibát nem találtak.Vagyis volt valami.
Kivitték városba tesztelni.60km utn kigyúllt a DPF visszajelző lámpája.
A technikus nézte az élő adatokat.Regenerált az autó.
De úgy,hogy semmi oka nem volt rá.Nem indokolta semmi.50km-ente gondol egyet és regenerál.
A szervíz nem érti a problémát,mert semmi nem utal arra,hogy gyorsan megtelne a szűrő.
A szervízvezető szerint látnák ha erről lenne szó.Elképzelhető,hogy a gyári műszer hibás adatot olvas ki és el van dugulva a DPF???
Most azzal próbálkoznak,hogy befújták valami sprayel ami feloldja a kormot ha van benne.Valami DPF tisztítás.Tudnál tanácsot adni mit volna még érdemes megnézniük?
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz bitpork #158838 üzenetére
Hmmm.
Mindenképp megnézetem.
Mármint,hogy gyári e a DPFA nyomásértékek rendben vannak.
Regenerálás után 5grammig csökkent a hamu tartalom.Mégis 50km-enként regenerálásba kezd.
Felvették a kapcsolatot az importőrrel,hogy mondjanak valamit erre a hibára.
Gonolom javított szoftver esetleg javításra javaslat.Nem tudom,mennyire bízzak ebben.
A rémisztőbb az,hogy Valen-ék sem tudják mi baja lehet az autónak.
Pedig a szervízvezetőjük 20 éve ott van becsületes munkájára igényes szakember., GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #158845 üzenetére
A kipufogó vége enyhén kormos belül.
Mondtam a szervízvezetőnek,hogy a DPF nyomás szenzort cseréljék.
Azt mondta,hogy az enyémben már a továbbfejlesztett verzió van.Utasíthatom rá,hogy cseréljék.- de mire hivatkozzak??? Segíts nekem.
Egész biztosan nem.
Ha bármi ami nem gyári lenne az autón azt észrevették volna és szólnak.Régóta ismerem őket.Ilyen esetekben szólnak.
Az EGR-re rákérdeztem,hogy azzal nem lehet e probléma.
Azt mondták,hogy az egész autót tesztelték minden érték normál értéket mutatott.Jelen pillanatra az inportőr válaszára várnak.
Addig megpróbálják valami löttyel befújni a DPF-et.Kiváncsiak,hogy okádni fogja e a kormot.[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #158848 üzenetére
Mivel hibát nem találtak így írtam a szerelőmnek,hogy cseréljk a nyomásszenzort és nézzék meg a csöve nincs e eldugulva.
Másra nem tudok gondolni csak,hogy valami hibás értéket ír.
Meg miért kezd 50km-enként regenerálni??
Mikor se a koromtartalom se semmi nem indokolja??Kicsinál ez a tragacs.....
bitpork
Papíron 125.000... De már nem tudom mit higyjek.
Tényleg jó szakemberek.Nem egy autónkat javították.
Semmi rendellenest nem találtak.Minden normál értéket mutat menet közben és műhelyben is.Csak a DPF akar 50km-ente regenerálni.
Azért mert olyan kedve van......[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Egyben válaszolok.
Az autón a gyári szoftvert amivel megbukott azt frissítették a legfrisebbre.
Az autón a 4darab injektor cserélve volt 4db vadonatúj injektorra.
Pár hete a helyi szerelőm hívta fel a figyelmemet arra,hogy a 4. injektorommal probléma van.
Felvhítam a márkaszervíz csinálják meg.Ilyen munkát csak márkaszervízre bízok.
Vittem az autót nyíregyre,már kigyorsításkor éreztem,hogy gondfok vannak.
Gázadásra rángatott az autó.
2000es fordulaton nem volt gondja,de gázadásra elég lomhán reagált.
Mentem 40km-et és kivillant a DPF ikon.Gondoltam összefosta a hibás injektor a dpf-et.Leadtam az autót pár nap múlva mentem érte.Megcsinálták a szervízregenerálást,injektor kicserélve.
Viszem az autót.Erőtlen.
40km múlva DPF ikon kivillan.
Visszavittem újra szervízregernerálsás.
Használjam az autót és jelezzek vissza.
7vége alatt 3szor gyúlt ki a dpf visszajelző lápma 150 km alatt.Az,hogy milyen regenerálást csináltak két hete fogalmam sincs.
Szervízregenerálásnak hívták.
Kivitték pályára.A technikus valahogy kényszerítette a vezérlőt arra,hogy regeneráljon.Meg nem esküszöm rá,de a problémák TALÁN a nagy szervíz után kezdődtek.
Cseréltettem a vezérlés szőröstől bőröstől,szabadonfutót és az olajszivattyún lévő szíjat szívókosárral.
Azt maszek csinálta,de a márkaszervízzel csekkoltattam.Elvileg rendben meg van csinálva[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz PeTeR_33 #158856 üzenetére
......7vége alatt 3szor gyúlt ki a dpf visszajelző lápma 150 km alatt.
Az autót visszavittem.
Az ég világon mindennel tesztelték nem találtak hibát.Csak azt,hogy 50km enként gondol egyet és regenerál az autó.
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz bitpork #158858 üzenetére
Kiváncsi vagyok az a lötty amit ráfújnak segít e valamit.
Állítólag feloldja a DPF-ben lévő mocskot és a kipufogón keresztül kiokádja az autó.NEM örülök ennek mert tudom ezek a spray-s vegyszeres tisztítások nem tesznek jót a kerámia betétnek....
Az,hogy el van dugulva azt látniuk kellett szerintem.
Regenerálás után 5grammig ment le a hamu tartalom.Ők csak ezt fújják.
Ettől lehet eldugulva??, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Elöszôr is kõszõnõm a tanácsokat.
Képet nem tudok csinálni mert 50km re van tõlem az auto.
De pont olyan tiszta a kipufogó vég az automon mint a képen ebbej biztos vagyok.
Be szoktam dugni az ujjam kb 20cmre és tiszta.Minimális korom van a kezemen.A legelsõ tūnet az volt h erõtlennek lomhának éreztem az autot.
Miota ez a hiba fent áll annyit figyeltem meg hogy gyakranbban mikor egyesben megindulok az autoval szûrke fûstõt ereget.Eltelik pár perc és a fūst eltūnik.
Ez a 2 tûnet a leggyakoribb.[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Maradjunk annyiban hogy 1.4 TSI és társait akkor sem vettem volna ha utolsó autó lett volna a világon....
Majd 250k kmnél megtudjátok.
És egy motorgenerál nem 5-600.000ft lesz hanem 1.5-2millió forint😆A magadfajta kárõrvendõkre inkább nem mondok semmit..
A kárõrvendő hszeitekkel magatokat minősititek...
A fõldõn fekvőbe rugtok bele. Well played.....
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Ha elhoznám tőlūk az autot elvállalnád??
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Megtalálták a hibát az autómon.
A 3as injektor amit 15.000km el ezelőtt cseréltettem hibás.Garanciában cserélik.Ennyire hulladékok ezek a VDO injektorok??
Az autó mióta újak az injektorok csak MOL EVO Diesel pluszt látott
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Vadonat új.
Gyári szervíz cserélte.Gyári beszállítótól lett vásárolva.
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz diablo1984 #158981 üzenetére
Halvány gőzöm nincs,hogy ez,hogyan fordulhatott elő.
2 hete kezdtem tapasztalni,hogy erőtlen az autó.Nőtt a fogyasztás.
Átvittem Mándokra ott dolgozik egy volt Volkswagen szerelő.Mondom nézz már rá VCDS-el.
Megnézte.
A 4.es injektor értékei csúnyán el voltak menve.Felkerestem Níregyházán a Valent autó kft-t.Ők gyári szervíz.
Megnézték.
Gépre tették.
Megállapították,hogy a 4.es injektor rossz.Cserélték.
Hazafelé jövet kigyúlt a DPF lámpám.
Visszavittem megcsinálták a szervíz regenerálást.Haza felé jövet hol jól ment az autó hol lomha lett.7 végén 3szor gyúlt ki a DPF lámpája.Szórványosan fehér füstöt tapasztaltam.
Visszavittem az autót.
Ma hív a szervíz vezető,hogy megvan a hiba.Ment egy kört a városban.
Visszaért a szervízbe látta a fehér füstöt azonnal gépre tették az autót. 2.xxx valamennyi volt az injektor elmenve és szarta tele a DPF-et.Hogy ez az érték állandóan rossz volt vagy csak néha azt nem tudom.
Injektort kell cserélni.......
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Fórumtársak!Segítséget kérnék.
Mint az 1 hete megírtam van nekem egy 2011-es 1.6 Cr TDI CAYC Jettám.
Az autó erőtlen volt.Folyamatosan regenerálta a DPF-et.Az injektorok közül februárban voltak cserélve az 1,2,3 as inejktor 100.000km-nél.A 4 es hengeré 3 hete volt cserélve,mert terheléskor 2.xxx értéket hozott.....
Eleinte ennek tudtam be,hogy az auto összekakálta a DPF-et és erőtlen volt az autó.
De a hiba úgy is fent állt,hogy mind a 4 injektor új volt.Visszavittem az autót.2 hét után állapították meg,hogy a 3 as hengernél lévő injektor amit februárban cseréltem döglődik.
Kifoghattam olyan alkatrészt ami gyári hibás és ennyit bírt???
Szereltessem ki,vizsgáltassam be esetleg az autóm nagynyomású szivattyúját???
A szervizvezető azt mondta,hogy nem szükséges,mert a nagynyomású szivattyűnál van 2 db szenzor és az jelentkezne ha fémreszecskék száguldanának oda ahova nem kellene vagy a nagy nyomású szivattyú hibásan működne.
Leengedték a tankból az üzemanyagot.Fémrészecskéket nem találtak benne.
Én egyszerűen már nem tudom kinek higyjek.Mit tanácsolnátok??
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Garanciában vissza fogják adni a vételárat.
De sajnos így is szopni fogok..
Ugyanis tavasszal mikor cserélve lettek az injektorok valaszthattam.Gyári vonalról 240ezer.Vagy nem gyári vonalrol ugyanaz 150.000ft.Vissza fogom kapni a vételárat mivel nem tudnak beszerezni inkektort csak a gyári vonalon.
Így becumiztam...
90.000et pótolnom kell rá...Mondom a nagy nyomasu szivattyút nem kellene bevizsgálni elkūldeni felújításra??A szervízvezető azt mondta h nem találtak az üzemanyagban fémreszeléket.Ő szól ha cserélni generálozni kell..
Csak én már nem tudom kiben bízhatok.
A legdūhítőbb az egészben hogy Volkswagen márkaszervíz azonban szerződésük van a helyi kórházzal aki fordokat használ.
Ha egy mentő oda állít azt az autót kell csinálni.
Ez miatt nincs autom 3 hete.....
Maradjunk annyiban h TSI t akkor sem fogok venni ha cigány pulya fog hullni az égből....😆
Meg lennének a forrásaim ahhoz h Vokswagen kereskedéstől vehessek egy 1.4 TSI egy éves 40.000kmt futott Jettát.Az enyémért is korrekt árat adnának.Köszönöm de kihagyom.
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Nem erted.
Vadonat új Injektor VDO gyári beszállítótól.
Éa ugyanez gyártja a gyári injektort.Csak a gyári sorszámozott és 70.000 el drágább.
Mindkettő VDO Continental.Ugyanis a Conti megvette a Siemenst.
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Semmi esetre se várd meg amíg tönkre megy.
Ha totál megáll televágja az injektorokat fémreszelékkel.Vagy felújíttatod (80-200e közt)
Vagy új 440ezerért
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Ha már mindenképp égetni akarsz.
Te valóban elhiszed az hogy akár egy Bosch akár egy VDO Continental az injektorait vagy bármit kizárólag a gyári konszerneknek gyártja és lemond a kiskereskedési értékesítés lehetőségéről???
Mit nevezel gyarinak??
Amire rá van sütve a gyári embléma az Audi vagy Volkswagen matrica??Adott esetben az autótba szerelt Injektort el tudod érni a boltból.50-60ezer fodinttal olcsóbban 1 év garanciával.
Illetve elérheted az igynevezett gyári vonalról.Megkapod ugyanazt az injektort 160ezer ft helyett 220ezer forintért.A drágább gyári injektorra 2 év gaeancia van mivel a Volkswagen vállalja az úgynevezett következmény kárt.Ilyen felarnál meg is teheti.
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Szia!
Adnál nekem tanácsot légy szíves.
Ma átvettem az autót a Valent autó Kft-től.
Agyon lett tesztelve.
Mérések alapján minden hibátlan.
Több mérési dokumentumot mutatott a szervíz vezető.Amit észre vettem az az,hogy érzésre mintha nem úgy ugrana az autó gázadásra ahogy kellene.
Illetve mikor megtartom a lábam egy adott gázálláson a pillanatnyi fogyasztás ugrál.Mondjuk régebben ha 3asban megtartottam akkor 3.8-4.0liter közt beállt a fogyasztás.
Most 3.8-5.0l közt ugrál.Az átlag is 0.5L -el nőtt.
Próbaképp ne cseréltessem ki a lambda szondát???
Bármi más hasznos ötletet elfogadok.
Oda vissza az autót már nem vinném....[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Tanacsot véleményt szeretnék kérni.
Lehetőségem adódott megvásárolni egy 2017/7 B8 Passatot.
Ebben az autóban 2.0 150Le s motor dolgozik.Azt szeretném kérdezni a fórumtársaktól hogy összességében erről a motorról megbízhatóság szempontjából mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #161530 üzenetére
Szia.
26.000km-el tudom megvásárolni az autót.
2017 szeptemberi.
A tulaj egy doki volt aki TSI Passatra váltott Highline felszereltséggel.
Autó szalonból veszem.Törés mentes.Hibamentes.Nekem megteszi az alap passat is.Azonban szeretném ha hosszú évekig probléma mentes lenne.
Mi a véleményed?Mennyire érdemes erőltetnem egy szinte új autónál a prémium üzemanyagot???
Olajat cseréltessem 15.000km-enként???Ki lehet ezzel tolni bizonyos alkatrészek élettartalmát?
"200k km fölött elég sok bajuk lesz"- DPF,inejtorok,nagynyoműsú szivattyú,lendkerék,EGR ezekre gondolsz??
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #161541 üzenetére
Ha megengednél még egy kérdést.
Te személy szerint,hogy vélekedsz az üzemanyag adalékokról??
Különböző fórumokon többen a jánlották a
Pro-Tec CRDSC COMMON RAIL Dieselrendszer tisztító adalékot
illetve a :
Metabond Megasel Plus adalékot.
Ezen adalékokról,te,hogy vélekedsz???
Segíthetnek javítani az üzemanyag ellátó rendszer élettartamán?, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Több fórumtárs tanácsára kipróbálom én is a VIF Super Diesel téli adalék 500 ml adalékot.
Találtam egy boltot ahol bomba áron adják.
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #162073 üzenetére
Szia!
Azért neked írok a kérdésemmel,mert ha jól tévedek akkor ezt a VIF adalékot te használod legrégebb ideje.
Nekem holnap hozza meg a futár.
Az volna a kérdésem,hogy ha tele tankolt autóba öntöm bele abban az esetben is elkeveredik rendesen??
Azt javasolják a leírásában,hogy lehetőleg üres tankba öntsük úgy tankoljunk rá.Várjam meg míg majdnem kiürül a tank és úgy öntsem bele és tankoljak rá vagy édes mindegy??
Elnézsét ha esetleg butaságot kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Adott egy 2017es Passat B8 sedan.A tegnapi üzemanyag ár emelkedés előtt hoztam bele pár kanna gázolajat.
Ma önteném bele.
Leveszem a tanksapkát és a tanksapka utáni részen a nyílásnál van egy aluminium kis valami.
A tölcsért nem tudtam bedugni.
Elég stabilan ott van.Feszegetni nem akartam.Van valami titka annak h hozzáférjek tölcsérrel az üzemanyag betöltő nyíláshoz??
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
A hozzáértőktől szeretnék tanácsot kérni.
Adott egy 2017 es évjáratú B8 Passat 150Le manual 6os.
Két hét múlva megyek 40.000km-es szervízre.
26.000km-el vásároltam az autót,akkor elvégeték rajta a 30.000es szervízt.Így 40.000km-re forogja ki magát az olajcsere.
Sok a rövid táv,nem engedem 30.000km-et futni az olajat.A kérdésem arra vonatkozna,hogy 40.000km-nél mennyire ajánlott a gázolajszűrő cseréje?
Kizárólag Mol EVO Diesel plusz illetve OMV Max Motion Dieselt használok.A gyár szerint 90.000km-nél ajánlott.A szervízvezető azt ajánlotta húzzuk el 60ig most még fölösleges.
Ti mit tanácsoltok?[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Adott egy Passat B8 2.0 150Le Tdi.
Szeretném a DPF állapotát figyelni.
Letöltöttem a VAG DPF nevű alkalmazást.Milyen adaptert kell vásárolnom és hova kell bedugnom,hogy működésre tudjam bírni?
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz Kiskokó #72275 üzenetére
Sziasztok!
Lenne egy laikus kérdésem.
Adott egy 2017.októberi 150Le Passat.
65000km futás teljesítménnyel.Azt vettem észre hogy ugyanazon használat mellett gyakrabban regenerál az autó.
Úgy értem hogy 1 éve 30000km nél ugyanaton felhasználás mellett 470km enként regenerált míg most 65000 kmnél 300km nél.Igaz az,hogy attól mert figyelek a regenerálásra és látszólag le is fut de a szűrő nem ég tisztára mint normál felhasználás,pályázás mellett?
Elviittem az autó márkaszervízbe.Kértem hogy regenerálják géppel hadd égjen tisztára?
Egy bő fél órás regen után annyit tudtal kiolvasni hogy olaj hamu 12gram.
Ez mennyire számít jó értéknek?Igyekszem óvni az autómat de sajnos sok a rövid táv.10000lm ként olaj csere csak prémium nyál.Mit tehetek azért h a DPF minél tovább jól szolgáljon.?
Köszönöm a válaszokat tanácsokat előre is. :R
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...