-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Matska
senior tag
Sziasztok.
Nagy megelégedéssel használok 4 éve egy 99-es A6-ost (1.9tdi). Egy dolog borzasztóan zavar. Nem látok a sötétben. A tompított egy nagy nulla, a reflektor so-so.
Mindenféle megoldás érdekelhet, csak lássak végre.https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Matska
senior tag
Sziasztok '99-es Audi A6 1.9 tdi 110le sedan kapcsán kérdeznék.
Az első az, hogy csak(!) balra kanyarodásnál pl utcából kikanyarodásnál vagy körforgalomban, csattogó hang jön a futómű felől. Ez sebesség függő, ha gyorsabban megyek gyorsabban csattog, valamint megfigyeltem, hogy kinyomott kuplung esetén nem produkálja a jelenséget. Ezt mi okozhatja?
A másik, hogy a hengerfejnél az olajbetöltőnél olajsár van, és olajcseppeket hagyok magam után a garázsban. Ez hengerfejtömítés miatt lehet?
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Matska
senior tag
válasz c00per #148786 üzenetére
Igazad lehet. Gyakran nem kell nézegetnem a motort szerencsére
Még egy kérdés eszembe jutott. Azt tapasztalom egy ideje, hogy a motor jobban melegíti az olajat a szokásosnál. Kb 100 fokig is felkúszik a műszerfal szerint, korábban ezt sose érte el. Jellemzően autópályán vagy nagy melegben látványos, de most télen is látszik a plusz melegedés, a múlt télhez képest. A vízhőfok beáll 90-re mint a cövek, azzal nincs gond. Ilyet tapasztalat már valaki?
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Matska
senior tag
válasz c00per #148791 üzenetére
Futóművel még nem volt bajom. Eddig kettős tömegű, generátor szabadonfutó, hátsó fék felújítás, a turbóba menő cső, vízcső, vezérlés, meg pár sallang volt amire nem emlékszem. Amit meg kell csinálni azt megcsináltatom, ezen nem spórolok. Így az autó is boldog meg én is
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Matska
senior tag
Sziasztok. Néhányszor már jártam itt, egy 1999-es Audi A6 1.9 tdi 110le manuális váltós autóm van. Volt némi olajcsöpögésem, az olajbetöltőnél lévő tömítés ki lett cserélve, de még mindig csöpögteti valahol.
Sajnos az egész motor tiszta olaj, mintha mindenhol (is) folyna, valószínűleg fentről került mindenhova. Terveztem egy motor mosatást, aztán árgus szemmel nézni, hogy mi újság, de szeretném kérdezni, van-e valami jellemző hely, amit érdemes figyelni?https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Matska
senior tag
Korábban jártam itt, hogy tiszta olaj a motor egy Audi A6 1.9 tdi 110le-s autóban, és említette valaki, hogy a szelepfedél lehet a ludas. Tényleg az volt a gond, köszönöm utólag is!
Mostanában hideg motornál megesik, hogy gyorsításnál megcsúszik az ékszíj 1-2 másodpercre. Kb 70e km-el ezelőtt volt a szíj és a szabadonfutó cserélve. Lehet, hogy megint az a gond?
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Matska
senior tag
Én is kérdeznék légzsák témában: Audi A6 1.9 tdi 110le
Világít a légzsák visszajelző. 2016 őszén gyulladt ki amikor kezdett hidegebb lenni. Tavasszal valamit csinált vele a szerelő ismerőse, aki ért hozzá, aztán következő ősszel megint kigyulladt. Lehet hülyeség, de mintha a hideg hozná ki a hibát(?).
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Matska
senior tag
Sziasztok. Tegnap fütyülésre lettem figyelmes kb. 2000-es fordulattól (1.9 tdi 110le). Először valamelyik szíjra gyanakodtam, mert a következő olajcserénél vezérlés is esedékes (85.000km-nél jár), de kezdek attól félni, hogy a turbó járja haláltáncát.
Olaj nem fogy, nem csöpög, nem füstöl jobban mint az előző 100.000km-en, nem megy rosszabbul - mondjuk ezt csak egyszer mertem odalépni neki egy rövid próba idejéig.
Jól sejthetem, hogy turbo? Mire számítsak?https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Matska
senior tag
Sziasztok.
Audi A6 1.9 tdi 110le AVG motorkódú néha megtorpan 1-1 pillanatra hideg motornál lassú gyorsításnál.
Stabil gáznál és intenzív gyorsításnál egyelőre nem produkálta.
Mi lehet a hiba?https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Matska
senior tag
Sziasztok.
Adott, egy Audi A6 1.9 tdi 110le AVG motorkódú, óra szerint 320.000km-el, 250.000-nél cseréltettem kettős tömegű lendkereket. Mostanában pl amikor megállok a pirosnál kiveszem üresbe, akkor 1-2-3 másodpercig bádogos búgó hangot hallok, csak üresben produkálja. Ahogy megfigyeltem üresben ha kis gázfröccsöt adok, akkor is produkálja. Lehetséges, hogy megint halódik a kettős tömegű?
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Matska
senior tag
Sziasztok. Kis segítségere lenne szükségem. Adott egy Audi A6 1.9 tdi 110le AVG motorkódú autó. Elmentem bevásárolni, hazajöttem, leálltam a garázs előtt. Úgy 2-3 órával később állnék be, de nem indul. Nem jelez hibát, teker az önindító, csak nem indul.
6 év alatt sosem volt ilyen bajom.Valaki tapasztalt már hasonlót? Mi lehet a gond?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Matska
senior tag