- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corsair90
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, már végső elkeseredésemben.
Autóm adatai: Skoda Fabia Combi 1.4-es 2007-es évjárat, BUD motorkód. 40.000 Km-nél gázosítva, jelenleg picivel több van mint 170.000 Km.
Van egy szemét hibajelenség, ami néhány éve kezdődött. Volt hogy 1 évig nem jelentkezett, de most ismét visszatért. A problémám az volna, hogy hideg indításnál, ami természetesen benzinnel történik, az autó elindul, majd 1-2 másodperc alatt le is fullad. Ezt el kell játszani 3-4 alkalommal mire nem áll le. Ha kint 20-30 C van, nem mindig jelentkezik, ha jelentkezik is, akkor 1-2 indítás után már megy. Természetesen ha kint hidegebb van, rosszabb a helyzet valamivel. Ha már meleg a motor és például leállok vele több órára, ezt követően is gond nélkül elindul elsőre.
Benzint nyilván ritkán használok, csak pár km-en míg bemelegszik az autó, emiatt sűrűbben is tankolok, hogy minél gyakrabban cserélődjön a tankban a benzin. Ami azt jelenti, havonta pár ezer ft-ért szoktam mindig tankolni.
Halottam olyan infót is, hogy valamilyen szenzorhiba lehet esetleg!
Ami volt eddig: benzin szivattyú csere bontottra, gyertya csere ahol be is lett állítva a hézag távolság 0,7 mm vagy 0,8 mm-re már nem tudom, olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere.
Benzin szűrő még nem volt, kaptam a szervitől egy ilyen tippet is, hogy van benne visszacsapó szelep és esetleg fennakadhatott.
Az volna az egyik kérdésem tudnátok-e segíteni benne, milyen szűrőt kell vennem hozzá pontosan? 1 tudom van a jobb hátsó keréknél a kocsi alatt, illetve talán még a motortérben is???
Ahogy látom lehet kapni szűrőt üzemanyag visszavezető rendszer nélkül, visszavezető rendszerrel, illetve nyomásszabályozó nélkül is. Ha két szűrő kell bele, nekem hová milyet kell tennem? Kocsi alattit láttam már, mintha úgy emlékeznék 3 csöcsű, ha ez segít valamit.
Illetve a másik dolog pedig nektek milyen ötletetek van, mi lehet a probléma, találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?
Ha kell elfogom vinni szakszervizbe, de ha lehet, szeretném megúszni a 10-20 ezer ft-os átvizsgálást első körben. Borsod megyében lakom, esetleg tudnátok itt egy jó szervizt, ahol "nem igazán" fognak lehúzni és korrektek?
Mi az amivel én próbálkozhatok még, esetleg melyik azaz alkatrész konkrétan ami hibás lehet?[ Szerkesztve ]
-
Corsair90
tag
válasz Mágus2 #143821 üzenetére
diablo1984: Ajtónyitásnál megy a pumpa, ráadom a gyújtást, akkor ismét. Ettől független lehet nincs meg a megfelelő nyomás valami miatt, amit nem tudok ellenőrizni Ennek ellenére ha indítás előtt 5x adok rá gyújtást, akkor sem indul elsőre.
Pótkeréktartályos a gázrendszer, nem tudom ennek ellenére lehet-e majd látni belőle valamit, ha egyáltalán ott van. Ha esetleg nem lesz meg, mi alapján tudnánk beazonosítani még, hogy milyen kell oda? Alvázszám pl?
Illetve gondoltam megyek 2 tank benzinnel, amibe öntök majd spurit. Ha szennyeződés miatt van, hátha segít rajta...? Persze a szűrőcserét mindenképpen megejteném, ha sikerülne beazonosítani. -
Corsair90
tag
Sziasztok!
Szeretném kicserélni a kocsimban a külső hőmérséklet érzékelőt, de sajna nem találom.
Esetleg tudnátok segíteni?
Típusa: Skoda Fabia Combi 2007-es, 1.4 benzines, 80 LE, BUD motorkód.
Előre is köszönöm a segítséget! -
Corsair90
tag
válasz bitpork #154061 üzenetére
Szia!
Sajnos még mindig nincs meg.
Videókat nézegettem erről tényleg arrafelé szokott lenni, de én sem előlről, sem pedig felülről nem látok ilyet. Egy ismerős is megnézte aki buszokat szerel, neki több rálátása van erre, de ő sem látta hol van.
Nekem az a tippem hogy talán alulról kellene próbálkozni, de ott meg ott van a padló lemez burkolat. Illetve bal első oldalon a ködlámpa környéke, mert arrafelé nem látok be. De csak sötétben tapogatózom, nem tudom hol lehet.
Esetleg volna valamilyen konkrétabb tipp, segítség vagy bármi?A hibám egyébként az, hogy hidegen az autó elindul és azonnal le is fullad. 3-6 indítás kell mire jó lesz. Benzin vagy levegő ellátás hibára gyanakszom. 2-3 szakember már ránézett, de nem tudták a hiba okát. De ilyen hibakereséssel nem is nagyon szeret senki foglalkozni, egy szerviznek nem túl kifizetődő.
Benzin szűrő, szivattyú, gyertya, levegőszűrő csere volt. Fojtó szelep tisztítás is de látszólag nem volt koszos.
Amire gondolok, kicserélném először a külső hőmérséklet érzékelőt, hűtő folyadék érzékelőt, hőfok gombát és majd a MAP szenzort. Gyanakszom még a benzin injektorra is, de ha koszos lenne pl akkor menet közben is rossz lenne. De ha fals levegőt fúj vagy szív valamelyik cső, gondolom ez is még benne lehet a pakliban.
Ha bárki tudna segíteni ebben rendkívül hálás lennék érte! -
Corsair90
tag
válasz MunezXBK #154436 üzenetére
Semmilyen hibakód nincs.
Hideg üzemnél csinálja ezt, mikor indítom az autót. Elindul, de egyből lefullad. Többszöri próba után, mikor már nem áll le, akkor picit még dadog pár másodpercet, ha nyomok egy kis gázt, de utána már minden normális. Ezzel az aksit is kinyírom már lassan és lehet hogy a motort is, attól félek. -
Corsair90
tag
válasz net84 #154443 üzenetére
Egy hiba volt pár hónapja a műszerfalon, de azt a hibás féklámpa kapcsoló okozta.
Olvastak ki hibakódot, de nem találtak semmit. Igaz nem eredeti gyári szoftverrel.
Már próbálkoztam azzal hogy odataposok neki, 6-7 ezres fordulatig is felpörgettem. Mostanában sokat mentem pályán is, de nem lett jobb. Eltérő oktán számú és típusú üzemanyaggal is.
Katalizátor talán az egyik legdrágább alkatrész, azért vakon nem ezzel próbálkoznék még egyenlőre, de köszi a tippet.[ Szerkesztve ]
-
Corsair90
tag
Sziasztok!
Szeretnék benzin nyomást mérni a Fabiámon. 10 éves 1.4-es 16 szelepes hengerenkénti befecskendezéses.
Van egy légtelenítő szelep az osztón és ott tudnék is mérni (amolyan bicigli szelep kinézetű), van hozzá cuccom is.
Kérdésem az volna hogy hideg indításkor és normál üzem alatt mekkora nyomásnak kell ott lennie? De főleg az előbbi esetnél?
Azt tudom hogy a benzin szűrőben 4 baros visszacsapó szelep van.
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest