- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz -=Vacsek=- #169190 üzenetére
Akkor nem nagyon értem, hogy mi a kérdés. Azt írod, hogy drága és sok a macera vele.
Ha magadnak csinálod akkor is drága lesz a gyári modul. Másolatot nem érdemes venni. Ha meg magad szereled be még nagyobb macera lesz, mert szét kell bontanod az adott helyen a kárpitot és még takarót is vadásznod kell hozzá az ülés alá. És még ott van a része is, hogy mindent rá kell programozni a kocsira. Nem olyan egyszerű plug and play ez
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz -=Vacsek=- #169219 üzenetére
Ha nincs bajod a navival akkor nem szükséges frissíteni a firmware-t. Nézd meg, hogy melyik van rajta, de ha az 5238-nál nem régebbi akkor nem lesz gond. 5274-nél újabbat ne rakj fel szerintem. Csak akkor kezdj bele ha biztos vagy magadba. Amikor én csináltam örültem, hogy jaj de jó meg minden. Csak aztán kiderült, hogy sikerült a frissítésnek nullázni a funkciókat a cluster felé. VCDS kellett hozzá, hogy rendbe tegyem.
Amúgy őszintén szólva egyszer sem használtam a gyári navit. Nagyon elavult már az összes apphoz képest.
Offos kocsiban sem használom ami már sokkal újabb.
Kérdezd meg előbb magadtól, hogy tényleg szükség van rá?Amúgy ha neki is állsz akkor arra számíts, hogy nagyon lassú mind a firmware, mind a térkép telepítése. Engem a víz levert az alatt az egy óra alatt amíg tartott. Jah és ajánlom, hogy tedd töltőre a kocsit.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz miquci #169380 üzenetére
Első sorban olyan 900k és 1m környékén próbálkoznék vele. Elég jó a felszereltség meg a km is.
Rakd fel 1050000 Ft-ért. Úgyis mindenki alkudni fog belőle. Ha meg nem nagyon van rá jelentkező még mindig lehet csökkenteni az árát. Amúgy te mennyit gondoltál érte?[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #169383 üzenetére
Semmi még mindig. Már egy millióval olcsóbban van fent mint tavaly, de még egyszer se csörrent meg a telefon. Várunk, nincs mit tenni. Csak menne már el, mert így csak veszít folyamatosan az értékéből. Azért is lenne jó, ha elvinnék már, mert most egyáltalán nincs rá szükség. Csak áll a garázsban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #169393 üzenetére
Volt már minden áron is fent. Most jelenleg 4.5 amivel felraktam.
Gyanítom a 200k km taszítja az embereket. Pedig csak egy jönne el megnézni, megmutatnám, hogy VCDS-el, hogy minden befecskendező és a DPF is szuper állapotban van. Még most is 2 regeneráció között eltelik 600-700 km.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #169403 üzenetére
Hát ha esetleg érdekelne akárcsak egy németet is egy 8 éves dízel akkor se érteném meg a hívását De amúgy jó ötlet
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bul07 #169405 üzenetére
Erre is gondoltam már, de ez lesz a legutolsó szerintem. Ott tuti, hogy nagyon nyomott árat tudnak csak rá mondani.
(#169406) bitpork: 10 hónapja áruljuk. Már egy millát engedtem az árból. Igazándiból az a meglepő, hogy még ilyen tesós meg mennyit engedsz a feléből emberek se hívtak. Komolyan mondom egyszer nem csörgött még a telefon a Q5 miatt. És már megnéztem jó sokszor, nem írtam el a telefonszámot
(#169407) focvis: 5 millió volt amit valójában akartunk érte. Most ott tartunk, hogy 4,5-4,4 az alja. Csak arra tudok gondolni, hogy inkább a külföldről behozott tekert órásokat keresik az emberek. Valószínűleg megnyugtatja a lelküket, hogy az óra kevesebbet mutat mint ami benne van valójában.
2011/2 havi, második tulaj végig vezetett szervizkönyv és számlák. JSZP lekérve gyönyörűen látszik minden róla.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz F_Zolee #169458 üzenetére
Lesznek 80% jpg tömörített képek. Egy ronggyal letakarom a rendszámot, lehetőleg jó koszossal. Beleírom, hogy füstmentes motor és koppanásmentes futómű Jah és nagybetűkkel, hogy köccségmentes.
Ez nem az én stílusom, el kell fogadni, hogy ez már az a kor és ár amennyiiért nem érdekel gyakorlatilag senkit.
Volt feltöltve kép a teljes szervizkönyvről, minden számlával. 2017-ben egy 450k Ft-os szervizen esett át. És ez csak 180000-es sima szerviz volt. Semmi baja nincs a gépjárműnek, nem azért kerül eladásra. Csak zavar, hogy már feleslegesen áll csak ott a garázsban.Egyszerűen nincs rá kereslet ez már biztos. Offos Toyotám elkezdem árulni szerintem 2 hét alatt elmenne, arra meg akkora a kereslet. Többért tudnám most eladni mint amennyiért tavaly vettem. Nem kell senkinek a fókagyilkos dízel
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #169897 üzenetére
Pont most hétvégén néztem a Q5-t. Abban jelenleg így áll. [kép] Ahhoz képest, hogy már 0,18 az oil ash, nagyon jó értékeket mutat.
Nálam a CFFB városban és agglomerációban használva két regen között elment 400-450 km között.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #169901 üzenetére
Jól érted, már sajnos túllépte ha ennél is a 0,175 érvényes. De nem mutat semmi rosszat. Olyan 500 kilométerenként szokott regenerálni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #169903 üzenetére
Jó hát nyilván egy új autóban minden érték nulla lesz
Az lenne ha durva ha abban is már lenne hamuA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #170360 üzenetére
GTE-t néztem én is, hogy váltanék rá, de még mindig piszkosul drága. Ahhoz képest, hogy minimális az elektromos hatótávja eléggé magasan van. Mondjuk tény, hogy hozza a Highline Passat minőséget. És ez szubjektív, de nekem eszméletlenül bejön a formája
(#170361) i-sti: Köszi, hogy rám gondoltál. Éppen nyaldossa a nyári átlagom a 4,2-t
(#170362) akooos: egyenlőre semmi rossz nem derült ki róla ami speciálisan GTE-hez köthető. Meg alapvetően ritka modell, nem hiszem, hogy túl sok szaladgál belőle pl egy Outlander PHEV-hez képest. Simán elbírja mert az összteljesítménye elég brutál
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz iceQ! #170934 üzenetére
Igen gáz. Gondolj csak bele, a friss olaj állandóan keresztül megy egy régi "koszos" szűrőn. Szerintem ez így nincs rendben. Egy métert nem mennék vele amíg nincs benne új szűrő. Ez egyébként felül van a motortérben és azért lehet olajkifolyás nélkül cserélni utólag is?
Amúgy nyugodtan cserélhetsz benne egy olajat, az ártani nem fog. Legalább átmostad a rendszert egy friss olajjal[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kleinguru #170963 üzenetére
Leginkább csak külsőségekben térnek el. A 2010-es B6 is már jó pár esetben a B7 belsejét kapta. Azt vedd amelyik jobb állapotban van. CFFB 2.0 CRTDI-vel érdemes választani.
Nekem személy szerint a B7 külseje jobban tetszik, de amúgy azonosak. A B7 inkább csak egy erősebb ráncfellvarása volt a B6-nak.Azért is választanám a B7-et mert később könnyebb lesz valószínűleg eladni. Hiába csak egy év van köztük, az emberek egy idő után már csak azt fogják nézni, hogy melyik az újabb típus/számozás.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz sanyigtasa #170974 üzenetére
Teljesen lutri az egész. Nem fogsz te egyáltalán belelátni abba, hogy milyen állapotban van a DPF, DMF, EGR, magasnyomású, porlasztók stb.
250k km már az a határ amikor bármi lehet a kocsival. Ha rendben volt szervizelne ennyi km után már jó eséllyel majdnem tele lesz a DPF. Plusz ha DSG-s akkor megjósolhatatlan mikor adja meg magát. Ha VCDS-el valaki átnézi az adatokat illetve élő adatokat akkor valamennyire képben tudsz lenni vele. De a magasnyomású pumpába akkor se fogsz belelátni, hogy már mennyire van elkopva. Aztán lehet, hogy egész életét pályán futotta folyamatosan meleg motorral és még van benne jó 100k km, de ugye ezt egy használatautónál nem lehet sajnos tudni. Az az igazság, hogy modern CR dízelt egyre nehezebb lesz már venni. Ez már nem az a szint mint a régi "elpusztíthatatlan" 1.9 pd. Ha mindenképpen ilyen kocsira vágysz legyen tarsolyban fél millió a meglepetésekre. Ha meg mégsem fog kelleni, akkor öröm van
(#170975) i-sti: Olyan negatív vagy
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Chereiose #170980 üzenetére
Nyugodtan tehetsz rá. Az a lényeg, hogy akkor ilyen méretű gumira és felnire van szükség.
195/55R15
6Jx15 ET43Viszont azzal számolj, hogy lehet nem lesz annyira komfortos és többet is ehet majd a kocsi vele. Mondjuk ha csak 1.2-es akkor lehet nem erőltetném rá a 15-öst
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Chereiose #170984 üzenetére
Ezt neked kell eldönteni, hogy érdemes-e. Jobb lesz az úttartása, de cserébe lényegesen nő a rugózatlan tömeg, amitől kicsit kényelmetlenebb lehet a kocsi. Nagyobb lesz a gördülési ellenállása amivel nőni fog a fogyasztás. Azért a 165 és 195 között már jelentős különbség van. Egy biztos, hogy jobban fog kinézni
Igen drágább. Új felni kell hozzá mindenképp, és ha nem alufelni, akkor az esztétikum miatt dísztárcsa legalább.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #170986 üzenetére
OBDeleven. Ha mobilhoz csatolható cuccot keresel akkor csak ezt vedd. A VCDS után ez az egyetlen értelmes cucc ami valóban használható valamire. A többi kínai ELM327 csak pár adat kiolvasására jó, meg alap hibakódokra. Direkt próbáltam, hogy amelyik autóra a VCDS 3 hibát dobott arra az ELM semmit nem írt
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #170988 üzenetére
Az teljes mértékben. Én ettől olcsóbban inkább VCDS-t vettem. De jónak tényleg, elég sok mindent meg lehet vele csinálni. Ezért óvatosnak is kell lenni, mert könnyen tönkre lehet vágni a kocsi elektronikáját. Mondjuk amcsiban sokan szeretik ahogy észrevettem, mert felhasználóbarátabb mint egy VCDS.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #170996 üzenetére
Itthonról is megkapod [link] Ráadásul ennyiért már jár hozzá az Easy Remover Device Tool
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz balaaa88 #171021 üzenetére
A Pro az csak egy szoftver ha jól látom. [link] Mondjuk ha valaki long codingot akar csinálni akkor szüksége van rá. De szerintem kevés akar telefonon akkumulátort feltanítani
Én biztos inkább VCDS-t vennék.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Chereiose #171027 üzenetére
Általában a legmagasabb felszereltség része volt a világítás az ajtó részére. Amúgy meg egy filléres tétel a valóságban. Most Ali-n lehet venni jó kis utángyártott példányokat kábelköteggel. Persze azért nem árt előbb megnézni az ajtóelektronikát, hogy támogatja e az utólagos beépítést
Akartam volna én is utólag rakni a Passatba, de olyan sok munkával járt volna, hogy inkább letettem róla
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz sanyigtasa #171033 üzenetére
Persze ez abszolút reális futás. Ahogy fentebb is írtam. Nyugodtan megveheted a Passatot, de és ez hatalmas de, a vételáron felül legyen tartalékban félmillió forintod. Soha nem lehet tudni, hogy mi romlik el benne. Aztán ha meg semmi akkor happy van
Kicsit futott autó ennyi idősen tuti városi volt vagy egy nepperálom amit úgyse tud megszerezni átlagember. Inkább állapotra menjél. Ha magad nem tudod megnézni VCDS-el legalább az alapvető dolgokat akkor vigyél magaddal szakembert vagy egy olyan márkaszervizbe vidd el állapotfelmérésre ahol ezt megtudják mondani.
Vagy félve írom vegyél khmm... csak halkan,
Priust[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szabonagyur #171106 üzenetére
Az, hogy DSG és ráadásul a legrosszabb hírű száraz kuplungos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Van valami vélemény vagy tapasztalat az 1.4TSi, 115kW, CUKC motorról? Azt tudom róla, hogy ez már szíjas. Itt is fennáll a kokszosodás veszélye?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zoo8800 #171664 üzenetére
Erre a válaszra vártam egyébként. Nálam a kokszosodás egyáltalán nem elijesztő tényező. Sehol nincs egy DPF-hez képest. Ha csak ennyi van vele akkor bőven boldog vagyok. 160k van a most kinézett példányban. 4 éves kocsi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #171668 üzenetére
Nem tudom, ezért hülyeséget nem akarok mondani De egy biztos, hogy 40 után még nem kell. Általában 120 szokott lenni a csereperiodus, de majd biztosra megmondja valaki Csak a CRTDI 2.0 210k km-es periodusát ismerem.
De hamarosan megint felvándorol az ELSA a gépre, mert a tsi-nek is utána kell néznem. Szijas 1.4 TSi-nél nálam is érdekel, hogy mennyi lesz a csereintervallum.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kleinguru #172125 üzenetére
Ez a megoldás van rá ami gyári. [link] Szemeztem vele én is egy ideig, a bonyolultsága, de leginkább az ára miatt nem éri meg. Olcsóbb kirakni egy Xiaomi Note telefont valahova.
A többi utólag beszerelhető kínai androidos fejegység létezik még. De azoknak kétes a működésük és a rádió sem biztos, hogy olyan jó lesz. Talán CAN-ból tudnak kiolvasni adatokat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz enddav #172130 üzenetére
Talán 300 körül megvan, ha egyáltalán találsz. Meg kell embert is aki bevarázsolja. De az is lehet, hogy kell hozzá a kesztyűtartós egység is. Szerintem nem éri meg a macerát és főleg nem a pénzt.
(#172131) kleinguru: Minden AA és CarPlay vezetékes az összes márkánál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #172138 üzenetére
Jó kérdés, akkor kicsit vissza vonom a kijelentésem.
Passat GTE kábeles. A Vitara is az volt. A kocsi tesztekben is kábellel szoktam látni. De nem kizárt, hogy tényleg jött valami új dolog Carplay-hez.Tényleg van, zseniális. [link] MY20 kocsik már valóban tudni fogják akkor ezek szerint. Viszont MIB2 tutira nem tudja.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz enddav #172150 üzenetére
Azok kemény árak, akkor szerintem nagyon alálőttem a tippemmel. Komolyan megér neked egy ezer éves RNS510 ennyi pénzt? Nekem az volt a Passatban, de semmire nem lehetett már használni. Én is gondolkodtam a MIB2 cserén, de sehonnan se tudtam volna beszerezni és gyanítom édes kevés lett volna hozzá a technikai tudásom, hogy beszereljem.
Ma tesztelgettem a Discover Media Pro fullos csomagját a Passat GTE-ben. Van benne simes Car-Net, amit ma meg is vásároltam hozzá, mint 2 éves előfizetés. Plusz még aktív rajta az AA és a Craplay is. Hát azt kell mondjam, hogy nagyon jó kis cucc ez a MIB2. Ez már az a szint ami tényleg hasznos egy mai kocsiban.
Kérdezz rá hátha tudnak szerezni MIB platformot. Én anno esélytelennek találtam a beszerzését fél millió alatt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Használja innen valaki a We Connect alkalmazást kocsihoz? Nekem egyáltalán nem akar működni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gubabela #172253 üzenetére
Neked mind a két csomag megvan vásárolva? Én csak a e-Remote funkciót vettem meg, hogy tudjam használni a We Connect appot, de nem látja a kocsi valós adatait, csak azt amikor még külföldön aktív volt. A kocsiban bent van a Sim és térerő is van, fel is regisztráltam pin kóddal, de így sem megy. Kocsival kaptad a funkciókat vagy már utólag vetted meg te is?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest