- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #98477 üzenetére
Köszönöm a tippet, most megnéztem ebayon, tényleg gombokért vannak az ECU-k, viszont a legtöbbhoz nem motor kódot, hanem gyári számot írnak. Abban tudnál segíteni, hogy az enyémhez mi lehet a gyári szám?
Ugyanaz a gyári szám anno be lett építve automataba es manuálba egyaránt, vagy egyféle szám csak egyféle autóba került?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #98473 üzenetére
Jut eszembe Uram...annak idején amikor vettem az autót, akkor még pékekhez jártam. Egész pontosan egy pékcsaládhoz, ahol a fő pék egy szakmunkásképző iskolában tanított autószerelést.
Na szóval ebben a pékségben dolgozott egy másik pék is mellékállásban, aki fő állásban a Porsche Hungáriánál sütötte a kenyeret és hozzá fért ehhez-ahhoz.
Lényeg, hogy vásárlást követő első olaj és szűrő cserekor ez a pékcsapat teljesen önszántából angolosította az én német nyelven vásárolt autómat. Ki tudja mit és hogyan csináltak, én már azon sem lepődnék meg, ha nem az enyémhez való szoftvert tették fel.Van egy korábbi VCDS logom és ez a részlet most szemet szúrt:
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb
Control Module Part Number: 4B1 907 401 A
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D02
Software Coding: 01011
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: 00005059 130 106CC150_1.V5A420120972
VCID: 1D313FFF974415F69F5-49D8"059-907-401-AKE.clb"
Mi ez az AKE, amikor nekem AKN van?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Srácok,
Ha minden kötél szakad és nem találok a sajátommal megegyező ECU-t, ill. ha a chipesék sem tartották meg a gyári szoftot (anno odaadták pendrive-on), akkor vhol vissza tudják-e mégis varázsolni a gyári állapotot? Akárhol....esetleg Porsche Hungária, vagy más egyéb?Előre is köszi bármi infót!
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Jo estét urak,
Rövidesen megyek haza, de csak 3 hétig leszünk itthon és kb 1 hét vagy annyi sem, amit az autóra tudnék fordítani.
Ez idő alatt szeretnem a porlasztókat gatyába szedni.
Nem tudom hová lenne érdemes vinni és kb milyen költséggel számoljak.
Csúcsokat honnan tudnék rendelni? 2.5 TDI AKN-be milyen kellhet?
Nem szeretnem házastol megvenni, a meglevoket szeretnem felújítani uj csúcsokkal.
Bármi műhely tippet szívesen vennék, Szeged-Pest vonalában, illetve ha a dolog helyben megvárható, akkor az ország egész területén.Tresh, Munez esetleg?
Renő topicban olvastam, hogy Te is hasonló projekten ügyködsz.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
2003-as A4 Cabriolet-en hol a manóba van a fényszóró magasság állítója? Ott ahol az enyémen van, itt semmi nincs, de máshol se találjuk. A kérdést megelőzve nem keszon...sima halogén.
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #98883 üzenetére
Na akkor megnézzük megint, de szerintem nincs semmi automata állítás benne.
Más to all:
A fojtószelep ---> ECU problematikához. Megszereztem a gyári szoftvert, már csak fel kéne flashelni valahogy.
Egy *.bin file, kábel is van, de fogalmam sincs milyen programmal kell felmásolni. Az ebben való segítség kérés itt kimeríti a warez fogalmát, vagy tudnátok esetleg néhány mankót adni a hovatovábbal? -
Ck.
addikt
válasz bitpork #98898 üzenetére
Elvileg egy mezei laptop és speckó kábel, na meg a file kell.
Ezek mind megvannak, csak nem tudom mivel kell felmásolni. Chipes emberrel beszéltem, mondta hogy ha megvan a file, akkor szóljak és mondja, hogy merre tovább. De most nem érem el. A kábel meg csak ma délutánig lehet nálam.
Elvileg utána csak gyújtás le-fel, indít és örül. Na meg a lovak és nyúlmókusok elszaladnak messzire.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Párom regisztrált a 2.5 V6 TDI arckönyvbe, onnan olvasgat nekem érdekes dolgokat.
Azt írják, hogy szinte kivétel nélkül mindegyik 2.5 TDI légtömegmérúje szar, még akkor is, ha nem tud róla.
Ez miben nyilvánul meg? Honnan tudom, hogy az enyim az-e? -
Ck.
addikt
válasz bitpork #98904 üzenetére
És ilyenkor hibakódot dob-e?
"Kicsit jobban kitartja az automatát váltás előtt"
Hát nálam van olyan néha, hogy nagyon enyhe emelkedőn felfelé is tovább hagyja pörögni, holott én kézivel nem tartanám indokoltnak, mert annyira nem meredek azért.Konkrétan milyen értékek? Ez a porlasztás minőségébe is beleszól?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Munez kolléga,
Ha az olajbetöltőn keresztül rálesel a bütyökre, milyen állapotban van? Látható vmi csík benne? Hány km van a tiédben?Nekem most a porlasztók miatt le lett véve mind két oldalt a szelepfedél, azt mondta a kinti szerelőm, hogy ez még felületi csík csak, nincs bemaródva, a csavarhúzó sem akad el benne, szerinte most felesleges cserélni tengelyeket.
Amíg jól megy, nem füstöl, nincs teljesítmény vesztés és fogyasztás növekedés, addig szerinte még nincs értelme, nem csere érett a mostani. Tiéd hogy áll, volt-e nézve mostanában? -
Ck.
addikt
Segítsetek lebeszélni egy jó barátomat, hogy megvegye ezeket, ennyiért: [link] [link]
Már pedig ha a tesztkör alatt nem rohad le alatta, akkor vmelyiket el fogja hozni. Nem lehet lebeszélni.
A pénz limitált, nem érti meg, hogy mit jelent egy ilyen autót fenntartani, szerinte ő majd 600-ért megveszi, aztán szépen apránként 2 havonta költöget rá pici pénzt. Na ez nem így megy.
Ő nem fog 150-200 ezer pénzért vezérlést + kartergáz szűrőt cserélgetni, 70-80 ezerért lengőkar szettet venni, kettőstömegű + kuplung vagy automata mókát javíttatni 2-300 ezeért.
És akkor adagoló + turbó + egyéb nyalánkságokról még nem is írtam.Ezek bontószökevények, nem autók. Fél év alatt az autó ára rá fog menni, simán. De inkább több.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99099 üzenetére
Próbálom észérvekkel meggyőzni, hogy ne járon úgy, mint a Golfjával.
Van egy gyönyörű, de mozgásképtelen Golf 2 GTI 1.8 8V-je, ahol a K-Jetronic-kal szív már 2 éve, egy halom pénzt beletolt, de az autó továbbra is hektikusan indul, általában inkább nem, de ha igen, akkor is inkább leáll, látta már egy halom szerelő, mindenki a befecskendésnél keresi a problémát, de senki nem tudja mi a baj, így végül az eladás mellett döntött.
Jó barátom, ezért nem szeretném, hogy ekkorát szívjon az A6-tal is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mágus2,
Ma megcsináljuk a log-ot délután a légtömegmérővel kapcsolatban.
Kivételesen ezúttal azt remelem, hogy hibás lesz. Sok mindenre választ adna.
Este küldöm az adatokat.Köszi a segítséget.
-
Ck.
addikt
Pedig érdemes MINDIG rögzíteni kézifékkel az automatát mielőtt P-be rakod, mert ha picit is lejt az út, akkor a váltó megfeszülhet és az nem túl egészséges, amikor úgy kell kierőltetni P-ből.
Sokan le se tojják, még váltós mesterek se, pedig fontos.
Engem anno Porki úr tanított rá. -
Ck.
addikt
Légtömegmérő teszt ma idő hiányában elmaradt, holnap meglesz, viszont csináltunk ma egy logot az injektorokról, mielőtt nekikezdenék bevásárolni.
A file CSV-ben van, hogyan tudnám Mágus úr eljuttatni hozzád?Ide bemásolva nagyon tömény lenne és nem is látszódna rendesen.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99224 üzenetére
De így most akkor jelenleg a 2-es injektor értékeit sehogy sem lehet megnézni, ugye?
A 3-as injektor akkor is produkálhat ilyen értékeket, ha kézi váltósba valót küldtek anno balupapáék, automata helyett? Arra határozottan emlékszem, hogy a ház más színű volt, mint ami benne volt.
Viszont ha ez a baj, akkor vihetem akárhova beállíttatni, sose lesz jó, igaz? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99227 üzenetére
Nem mondtam, hogy kézi váltósat küldenek, csak eszembe jutott mint lehetőség. Eleve nem tudtam, hogy különbözőek, de amikor rendeltem, akkor motorkódot, teljesítményt és váltót is írtam. Szóval elvileg jót küldtek...elvileg. De hogyan tudnám kideríteni? Kb amúgy a meleg-hidegindulási problémáim azóta vannak.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99229 üzenetére
Persze, természetesen volt adaptáció,dehogy volt, ez Magyarország, csak plug and play. Viccet félretéve, merre induljak el? Lehet csinálni most ilyen adaptációt? Mostmár rendesen összekuszálódott az agyam.Én szerintem hazafelé jövet augusztusban meglátogatlak, viccen kívül. Azbeszt? Merthogy?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99235 üzenetére
Nahát, nem is tudtam, hogy még ilyet is lehet, megnézzük. Köszönöm!
Ez a 100-asával növelést úgy érted, hogy növeljük először 100-al, aztán teszt, ha még mindig nem jó, akkor újabb 100-al, ha még mindig nem az igazi, akkor újabb 100, stb. stb.?Mi történik az 5. alkalom után?
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99238 üzenetére
Holnap rápróbálunk. Ha a délutánba belefér még, akkor lekapjuk a bal oldali szelepdeknit és ránézünk arra a 3-as injektorra, hogy mégis mi lakozik a gépben.
De most alvás, jó éjt topiclakók!
U.i.: Az új logót támogatom!
Holnapig addigis egy találós kérdés:
Mi az, fordulatszámra, terhelten és üresen forgatva egyaránt fémesnek tűnő csörgő hangot ad pár mp.-ig, majd elhallgat. Minden esetben 3200-as fordulatszámnál jelentkezik, kb. 1 mp-ig, 3400-nál már nyoma sincs a hangnak, elillan. Ahogy elengedem a gázpedált és visszaesik a fordulatszám 2800-ig, ott ismét visszatér a fémes csörgő hang pár mp.-re, majd olyan 2500-nál már teljesen megszűnik és onnantól nem hallható.
Haverom szerint inkább lefújószelep jellegű hang, nem pedig fémes, szerintem inkább utóbbi. Egy biztos, fordulatszámmal van összefüggésben és mindig 3200-nál felfele, aztán csend, majd lefelé 2800-nál, itt picit hosszabb ideig, de olan 2500-nál itt is abbamarad.
Eddig amit hallottam ötletet, az turbó nyomásszabályozó szelep.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Videós, mozgóképes topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Posta, csomagküldés
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Motoros topic
- PlayStation 5
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen