-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
deicide
veterán
Csak néha.
Vasárnap épp Velence külterületen haladtam xxx-el, amikor is észrevettem, hogy utolérek egy fehér Astra-t. Rendőr volt. De nem érdekelte, hogy kb 2x annyival közeledem rá. Szerintem ott a környéken már megszoktak.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
i-sti
senior tag
Akkor ez normális lenne nálam?
Vagy leragadt a termosztát nyitott állapotban?
Az a furcsa még, hogy nem értem hegyen lefele miért hűl vissza a motor?
1: Ahogy a képeken is látszik minimális levegő beáramlást hagytam az első hütőrácson, szóval nagyon kevés a hideg levő ami bejuthat, de ez sem kellene gondlegyen szerintem. Ha a motor nem érte el a 90fokot akkor a hűtőt leis fagyaszthatnám úgy sem kellene befolyásoljon.2: Nyitva halt meg a termosztát és emiatt ami hegyen kifele melegedík az lefele eltünik?
Dombon kifele felmegy olyan 60-65 fokra de amíg leérek addig majdnem vissza esik 50fokra.
Segítségeteket szeretném kérni. Sajnálom szegény motorral ilyen hidegen járni.
Novum Forum Siculorum
-
VR6-Fan
veterán
-
vendingo
veterán
Nem mindig.
Én sokszor vittem márkaszervizbe a kocsit, ingyen hibakód kiolvasás, hibakód törlés, ingyen meghegesztettek valami lemezt a kipufogónál, gombokért cseréltek gyújtótrafót, ingyen rádió ki-be szerelés.
Ingyen= nem kértek semmit, de adtam a munkavégzőnek pár ezrest.
Nekem csak pozitív tapasztalatom van ilyen téren. Ami még fontos, hogy szinte mindig azonnal, vagy nagyon rövid határidővel a rendelkezésemre álltak. Olyan dolgot is 10 perc alatt megoldottak, amin a Bosh szerviz 3 nap vakarta a fejét.
Apróságok miatt mindig hozzájuk járok, de nagyobb munkák biztos zsebbenyúlósak tudnak lenni.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Magnum_
nagyúr
Kaposvaron apammal egyebkent kopp kopp, normalisan bannak, mult heten az olajcsere szurokkel 29k volt (nekem szokott okosba' 20lenni) ES gari idon tul hatul az osszes biztonsagi ov zar szetesett valaki talalkozott mar ezzel mk6 jetta/golfon???
Na, de a lenyeg, hogy garabciaban csereltek azokat.
De itt Bp-en engem tuti lehuznanak :-)))
I humbly and respectfully decline™
-
-
-
-
Sez mikori évjárat és felszereltség hogy fehér a műszaregység?
Kicker: Mondjuk azért, amiért pl vcds-sel egy -egy indítás erejéig is ki lehet a hibát iktatni, vagy szimplán sokadik próbálkozással is néha a szorult állapotából is ki tud ugrani. Oszt egyik reggel meg nem kattan amikor bégyugja az ember a kulcsot és szevasz. De ösmétlem Mágus2 a mérvadó nem a malac!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Milyen kék? Piros, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
footy
addikt
A hetvegen volt egy riport a Voxon ahol teszteltek mivel jar a javitas.
Egy VW Amarok 2.0 volt az alany. Mertek teljesitmenyt, fogyasztast es karosanyagkibocsaatast.
A teljesitmeny nott 2 LE-t a fogyasztas is nott 0,7 L-t es mivel nott a fogyasztas ezert a karosanyagkibocsatas is nott. Szoval erdemes megcsinaltatni a beavatkozast mert csak pluszt ad -
Mágus2
Közösségépítő
Ha nem mennek nagyon 400Nm fölé, akkor lazán bírja. 400Nm fölött már kell a kuplungokat is cserélni erősebbre és több lamellásra. Van hozzá készlet. Amúgy a passat 350 euróból meglenne, ennyiért lenne 143kW és 413Nm . Motortól és kopástól persze függ, lehet több és kevesebb is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Attól függ, a 250-es csak 250Nm-re van tervezve. Ilyet kapott az 1.6TDI, ami pont 250Nm-re van írva. Ott azért nem nagyon játszadoznék vele. Amúgy annak a váltónak a megnevezésében elég sejtelmes a 250-es szám, mert ez a legnagyobb nyomaték, amit tartósan elvisel, de csak 250 000km-en át(olajcsere periódus sincs ennek a váltónak megadva, mert a teljes élettartamát kibírja, ami valljuk be, nem sok). Szóval bármilyen beavatkozás rövídíti még ezt az amúgy sem hosszú intervallumot. Dízel autót azért vesznek, hogy sokat járjanak vele. 4-5 évesen elérik ezt a 250 000km-s határt, amikor is érdekes tervezetten avultatott dolgok fognak meghalni. EGR, DPF, Turó, DSG, kettőstömegű és befecskendezők. Ezt tudva vagy újat vesz az ember, vagy egy alig használtat. 200 000km után már nem lesz olyan jó vétel, mint az 1.6TD kettes golf volt anno, mert az épphogy be lett járatva, ezek a modern autók meg széthullanak ennyi futás után.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Értem, remélem én semmilyen fórumszabályzatot nem sértettem meg - akkor addig nagyon nem is tudom vinni a kocsit, míg levélben nem értesítenek? Meg most akkor ez a PD meg CR dolog egy kicsit megzavart, eddig abban a hitben voltam hogy CR a kocsi, és nem PD, mert Porsche Buda is meg a "nem hivatalos" szerviz is mindig CR-t mondott
Ilyenkor egyébként komplett vezérlőt vagy mit cserélnek, vagy a szoftvert? Lehet akkor buktam egy chiptuningot? A gyári visszatöltése a kocsinak szerencsére ingyenes.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpársportok
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Riasztó topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen