-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz humax #134161 üzenetére
Kevés lesz a q7-be. Nekem mondjuk első szériás tehenem van, és az nehezebb de a 224LE és 500nm is kevésnek érződik a touaregbe. Ha és amennyiben csak az a cél h A-B autód legyen és ez tetszik akkor ok, de a könyvelés elébb-utóbb szólni fog hogy a fogyasztásod eltér a NAV által fizetett átalánytól
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#89874944
törölt tag
válasz humax #134161 üzenetére
A 230 is kevés abba a kasztniba Úgy éppenhogy jobban megy mint egy szívó 1.6 160-al a könnyebb xc90 is szenved, élmény lehet akkor a kuh ilyen motorral...
Más: ECU-k lelki világáról meséljen vki Elhalálozott ECU helyére mehet bontott, vagy csak gyári új az ajánlott? Azon kívül, hogy régi ki, új bemegy, kell vmit mókolni rajta? 3.0 tdi lenne az alany.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz humax #134776 üzenetére
Ha nem 10 évig és végtelen km-ig akarod megtartani az autót, és a gyári ajánlásokkal szemben hajlandó vagy a karbantartásra is áldozni, akkor a DSG-vel nincs sok baj. Kicsit figyelsz hogy többet használd sport módban a váltót, de ne használd ki az így jelentkező többletet, akkor még a kettőstömegűvel sem feltétlenül kell foglalkoznod. A tiptronic - szerintem - jobb konstrukció.
A turbós motor (kevésbé számít h benzin v dízel) igényel kis körültekintést vezetési szempontból (hidegen nem pörgetni, komolyabb hőterhelés után 1-2 percig járatni h visszahűljön), de ma már mindenben van turbó. Szerintem ne félj tőle.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz humax #134772 üzenetére
Továbbá szerintem a Q3 és a Q5 közül inkább az utóbbi fele kacsintgass. Előbbinek szerintem baja, hogy ez még a PQ35-re épül (amivel nincs baj, 3 éve még oké volt, de ma már az összes hasonszőrű társa MQB, ami merevebb, könnyebb és modernebb is, ha a belepakolt elektronikát nézzük), illetve keresztmotoros, emiatt Haldex jár vele és érezhetően hangosabb/"remegősebb" (nagyon finoman értve a szót) dízelmotorral, mint egy hosszmotoros, jó hosszú orrú Q5. A Q5 egy komolyabb autó, Torsen AWD-vel kapható (még ha ez már hibrid is), és fizetendő valutában sincs sok a kettő közt, mert nagyon el lehet szállni a Q3 árával.
A Q3 újonnan nálam abban a pixisben van, mint az A6: kívülről beleillik a modellpalettába, de kategóriában alatta és felette (Q2 - Q3 - Q5, A4, A5 vagy A4, A5 - A6 - Q7) jobb ajánlatok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
brumi1024
veterán
válasz humax #134945 üzenetére
Újonnan véve? A BMW-é olcsóbb, ha a szervizt nézzük az első pár évben.. F10-es 5er (hosszmotor, ez a márkaszervizben már emelt munkadíjat jelent az Audinál) első 4 év/100k km alatti kötelező szervizei 6000 Ft-ba kerültek, összesen. És minden alkalommal lemosták az autót (normális kézimosó szinten) és adtak iható kávét. Az első olajcsere ennek sokszorosa volt a Q3-nál.
(#134947) I-sty: Az A8-ban van 4.0 V8, szóval nekem is kell.
[ Szerkesztve ]