- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Synology NAS
- Amazon Prime Video
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Drive
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz outsiders #121149 üzenetére
Az 1.4 TSI-ről tudok nyilatkozni, volt belőle 2. Nekem bejött, Octiban simán megáll 7,5 alatt a fogyasztás haladós tempó mellett. Óvatosan (100-110) 6 alatti országúti fogyasztást tud.
1 probléma fordulhat elő: vezérműlánc megnyúlik. Úgy tudod legbiztosabban megállapítani, hogy amikor mész megnézni, kérd hogy indítsák be a motort, nagyon fülelj, ha az első indításnál kerreg, akkor sanszos, hogy cserélni kell. A második indításnál jó eséllyel nem fog kerregni, viszont ha akkor is, ez esetben szinte biztosan cserélni kell. (annyira nem olcsó...)
@bitpork: CAXA lesz a 2012-es Octi egynégycsi.
[ Szerkesztve ]
-
válasz outsiders #121149 üzenetére
Pl BKC Octiban jó. Nincs semmi macera vele. De kellő odafigyeléssel a BXE is jó, de ezek 1.9 pd-k. A cr-ben arra kell figyuzni h a 2009 második felében gyártottak közül legyen valami, aminek már nem lekváros az olajpumpa tengelye.
1.4 tsi nál motorkód kell h tuggyuk lazulós láncos v se.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz outsiders #121366 üzenetére
Szia!
Kb. mindegyik érintett a láncnyúlásban valamennyire - minél későbbi, talán annál kevésbé. Ettől még tök jó motor.
Egy tippem van a próbakörre, ami jó eséllyel működik:
1. Próbáld úgy intézni, hogy az aznapi legelső motorindításra odaérsz. Ha kereskedés, akkor jobbak az esélyeid, menj nyitáskor vagy korán. Ha privát eladó, akkor kérj reggeli időpontot és érkezz mondjuk 20 perccel hamarabb.
2. Ha ez sikerült, akkor kérd meg, hogy indítsák el az autót - nagyon fülelj, csak egy esélyed van általában - ha kerreg a lánc pár másodpercig, az azt jelenti, hogy megindult már a romlás útján. Ez nem tragédia, de tudd, hogy már nem tökéletes. Én így használtam az enyémet 2 év / 4X ezer km-t.
3. Ha második indításra is kerreg vagy ha folyamatosan kerreg (=csörög) a lánc, akkor sürgősen cserélni kell. Ha csak a láncot cserélik, az nem olyan horror, tippre megáll 50 ezerből, ha a vezérlésmódosító kereket és egyéb cullangot is cserélik az 200+. Ebay-en lehet találni jó árban komplett szettet (70-100 ezer).
4. Ha nagyon megnyúlt a lánc, azt elvileg hibakódként is jelzi az autó.Szóval fülelj!
-
veterán
válasz outsiders #121370 üzenetére
Kérj korai időpontot és érkezz hamarabb.
Az enyém olyan volt, hogy a legelső indítást követően már nem csörgött - akkor sem ha csak 10 másodpercet járattam és újra indítottam. Csak reggel, ill. a délutáni hazainduláskor adott hangot, akkor is 50% eséllyel. Több órát kellett állni hagyni, hogy esetleg kerregjen (elég ronda hang 1-2 másodpercig).Alapjáraton mindegyik TSI ketyeg, de ezt nem lehet összekeverni az indításkori kerregéssel.
Szívesen!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen