Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter789

    senior tag

    válasz ESP #35010 üzenetére

    kérdés hogy mekkora költségvetéssel számolsz, főleg az utólagos fenntartásban! ha padlóra vág ha bármikor jön egy pár tízezertől akár többszáz-ezereig terjedő kiadás, akkor jobb ha nem hosszmotoros platformot, PD-t, turbós benzinest, bármilyen V6-ost veszel. természetesen nem kell rá havonta ennyit költeni, de ha elkezd csattogni a kettőstömegű lendkerék, elhanyagolod a futóművet és egyben kell cserélni, PD fúvókák megadják magukat, turbó kikönyököl, stb stb akkor bármikor kellhet ennyit mozgósítani egyben. viszont amíg minden klappol, addig élmény a közlekedés vele! a minőségnek, kényelemnek, extráknak ára van...

    3 év és 80e km alatt (260-al vettem, most 345e km van benne) ha csak a fő dolgokat nézem akkor vagy 500e-et költöttem a superb-re: 17"-os gumi szett 112e, komplett kuplung és lendkerék felújítás 146e, generátort most újíttattam fel másodszorra 40+30e (sok az elektromos fogyasztó, nagyon eszi sajnos), viszkó és másodventi csere 30e, 3 lengőkar rendberakása 30e, komplett fék elől hátul munkadíjjal 60e, 4db hengerenkénti gyújtótrafó 30e, új akku 30e... mostanra megint rá kéne költeni a fenti összeget a futóműre, az egyik első fék üt, egy műszakit már fizettem rá, most ismét közeleg, stb... szóval mondjuk átlag havi 15e-be benne van az autó fenntartása, csak ez ugye nem havi részletekben jelentkezik :)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

Új hozzászólás Aktív témák