Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog (1)

    válasz Jorus #114198 üzenetére

    Vétel előtt mérjétek meg a porasztók késleltetését, hallgasd meg hidegen és melegen az autót indításnál, mérjetek rajta DPF telítettséget és bemelegedés után le kell állítani többször egymás után és indítani mondjuk 2-5 percen belül. 2-3 indítás elég.
    -Az időzítés a porlasztónál nem szerencsés ha nagyon eltér a 6 db esetében, de a maximum kilengése +-1,5 lehet. Ennek közelében számíthatsz a cserére.
    -Ha hideg és meleg indításnál nem hallasz az autón kívül állva lánccsörgést, akkor még nem kell láncot és feszítőt cserélni. Ha csörög, akkor ez magában lesz 300-500k-s tétel cserélni mert ki kell hozzá venni a motort. Nekem se Domiban se Teddyben nem csörög, pedig mindkettő ismeretlen km.
    -A sok meleg indítás pedig segít kiszűrni, hogy a porlasztók becsöpögnek-e. Ha igen akkor olyat produkál a motor, mintha az akksi megmihálylana: indítómotor forgatása közben egyszer csak megfogja a moci. A következő indításnál meg minden rendben. Ha ilyen van akkor porlasztócsere.
    -Ha jól emlékszem 70g korom lehet a DPFben utána csere. Értelem szerűen minél kevesebb annál jobb.

    A legtöbb automata váltós (tiptronic, 6 seb) így nem árt ismerned a karakterisztikáját, hogy próbakörön legyen mihez hasonlítani a viselkedését.

    MOD: megvétel után a váltóolajat azonnal cseréltesd ki! Ez lesz a legnagyobb tételed amit prompt bele kell önteni, olyan 120k körül a ProTruck-nál megcsinálják korrektül (ZF márkaszerviz)

    Mágus2 javít ha szarul írtam.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Új hozzászólás Aktív témák