- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Opera böngésző
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicker
senior tag
válasz Morris #77484 üzenetére
köszi mindenkinek a választ!
Az utolsó cserénél mobil 1 márkájút kapott, 5w30-at, mást azt olvastam az olajdokinál, hogy nem szabad beletenni (pl 5w40-et)...
értem, hogy eheti az olajat, de gyanús, hogy magas fordulaton ilyen mértékben teszi ezt... a szelepszár szimmering csere az drága dolog? más tömítés esetleg? érdemes szétkapni, újra tömítőzni aztán meglátjuk mi lesz?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Z0mbi
senior tag
válasz Morris #77484 üzenetére
Ezzel kapcsolatosan gondolkodtam en is valamin.
Nagyon boldog tulajdonosa vagyok egy 2.0 TFSI B8 nak. bitang jo es akar 2000km is eltellhet ket jelzes kozott hogy lottyentsek be 1 l olajat mert bizony megette...Mivel nekem is long life opcios a gep, igy elvileg 30000km az olajcsere. de kerdem en... ha 1000-2000km enkent egy lityi mindig uj benne akkor mi van? A motorolaj 10000km utan (cserekor) ugy nez ki hogy krumplit sutnek benne es megennem
-
freaghill
őstag
válasz Morris #77573 üzenetére
Én is most nyáron azért melózok, hogy patent legyen a gép műszakilag, ami számomra nem nyűg.
Az új lengéscsillapítókkal hátul, sokkal jobb lett, nagyon fekszi az utat ahhoz képest, hogy előtte milyen volt. Következő feladat a hátsó fékbetétek, fékmunkahengerek, első lengéscsillapítók.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Hikvision
senior tag
válasz Morris #77630 üzenetére
Hát ha már hallható tünetei vannak akkor ha le lesz szedve a váltó úgyis nagyot fog lógni kézzel mozgatva. Nekem tavaly az A4-be 95' 1.8 20V amikor kuplungos lett gondoltam megúszom 50-60K-ból. Aztán amikor rendeltem a LUK szettet nem értettem, h minek írja hozzá a kettős tömegűt, utána le lett kapva a váltó, bizony ott figyelt benne. Kézzel mozgatva volt baja rendesen, de hallható csattogás menetközbe még nem volt. És így lett a 95-ös benzines autó kuplungozása 160K.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
-
-
-
degec
senior tag
válasz Morris #77625 üzenetére
cserélni kell ha azt ott már szétszedik.érdemes, magától nem gyógyul meg eggyikse, vagy ezt hejettesítő nem kettőstömegű szettet is be lehet rakni és egész jó állítólag..mentem olyannal nem érezni semmi különbséget, de ez nem is azért van kitalálva, hogy a kormányon ne érezzek motorrezgést..olcsónak nem olcsó amit leírtál de megúszni nem lehet, szerintem ez pont olyan mint a fék csere hogy: 4 tárcsa 4 betét egyszerre, nem lehet azt külön külön, mert abból bajság van.. de nem kell rám hallgatni !
-
TaaT
veterán
válasz Morris #77633 üzenetére
"Mi történt utána? Mi változott?"
Először megpróbálta felújíttatni, de nem vált be, ahogy havernak sem a négyesgolfján. Csak a csere oldotta meg 100%-osan a problémát.
degec: "4 tárcsa 4 betét egyszerre"
Természetesen a betétek elkopása esetén még bőven jó (lehet) a tárcsa, szal azt nem feltétlenül kell cserélni.
cool13: Az ET szám csakis a felni szélességgel együtt értelmezhető, szóval azt se hagyd ki a számításból.
Give them hell Ukraine!
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #77763 üzenetére
Többé nem fog csúszni a kuplung. A régi lamellát el kell küldeni kevlároztatni, elindulni kicsit nehéz vele, de lehet csak én nem vagyok kompatibilis Luigi-val.
Olyan, mint ha ragadna a kuplung, nem lehet olyan szépen csúsztatni. Meg ugye Luin teljesen alul is fogott, de lehet csak én voltam béna.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #77795 üzenetére
2000 után mindegyik 4 hengeres dieselben van, a tiédben is, hallani is leállítás után egy mély böfögést. Amikor kinyit a csappantyú és kiegyenlítődik a szívócsőben a nyomás a légkörivel. Itt látszik a levegő csappantyú működése leállításnál.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Morris #77795 üzenetére
Nem csúszna el terhelés alatt.
Nekem ~400Nm-t tart meg, még sosem csúszott, pedig kapja a buksija.
240-es tárcsa van kevlározva. Előtte-utána beszámolót nem tudok, mert így vettem. Azóta beletoltam ~70.000km-et és a frizurám még mindig tartA csúszáspontot kell átértelmezni/elfelejteni.
Mágus: Nyugi... 10-8-an lefulladnak vele
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #78226 üzenetére
Mi a probléma, gyenge a fényerő? Mérd ki egy multiméterrel a lábakat, a barnához mérjed a szürkét és a szürke kéket. Egyikben elvileg állandó 12V tombol a másik 2V és 12V között változik a potmétertől függően. Ha megvan a 12 V full állásban, akkor nem a kapcsoló a hibás, ha nincs, összecsavarod a két drótot és full fényerő lesz. Nem kell ehhez semmi extra tudás.
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #78528 üzenetére
Kérdés, a check engine nálad elalszik, mielőtt beindítod???
Valaki megpiszkálta, lehet ő babrálta el a fényerőt is. Euro 3 diesel-nél nem alszik ki, csak miután beindult a motor.
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz Morris #78604 üzenetére
bosch már montam de az nem jó neked ! kajak tök 8 a minőségiből milyet veszel! nem fogod kiérezni megérezni a különbséget! hajrá ! ezek a városi legendák vannak ebben a témában: az AtE tárcsa a Zimmermann betéttel 10km alatt lekajálodótt, aztán a Zimmermann tárcsa felrobbant 60 nál..+ végtelen egyéb, a brembó az nem jó! stb..
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Morris #78610 üzenetére
Te Mókusbogár! (meg a többi PD-s fossz@r dízeles)
Alakítsunk mán' "csak a PDTDI" miniklubbot, itt a fórumon belül, hogy Degec cartárs ne érezze már egyedül magát, és tudjunk mi is úgy köszönni, hogy: CsakaTDI trolololol...
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen