-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz bitpork #106404 üzenetére
"Ez nem a motor hibája, hanem a felhasználóé."
Az a felhasznalo hibaja, ha nem megfeleloen tartja karban, vagy nem uzemszeruen hasznalja. Megfelelo karbantartas es uzemszeru hasznalat mellett ha kikonyokol akkor az egy szar motor. Nincs rairva az auto oldalara hogy pl. ne hasznald autopalyan, mert tonkremegy, nem? Akkor ugy kell megvalasztani a revlimitet, piros zonat, hutest stb ... az mas, hogy nyilvan minden modern dizel ellensege, ha rovid utakon varosban van csak hasznalva, elobb utobb ettol mindegyik gyorsabban elhasznalodik, de azert ne tulozzunk mar.
-
-v-
addikt
válasz bitpork #106407 üzenetére
Összekevered a kettőt. Az hogy kevésbé megfelelő rá, az más mint hogy nem alkalmas rá.
Megfordítom: nehogy már a felhasználót hülyézzük le, mert nem autóbuzi meg autószakértő, és nem vágja fejből melyik motorkód hogy meg mint .. elvégzi időben az olajcserét, a megfelelő karbantartásokat, nem bántja hidegen, nem nyomja ki a szemét, nem üti vágja, nem versenypályán használja .. azt ha mégis tönkremegy (most nem egy részegység meghibásodásról hanem motorfelújítással végződő hibáról beszélek) viszonylag rövid idő alatt akkor az egy kaksi motor, minek ezt szépíteni? Vagy akkor fel kell tüntetni a használati útmutatóban, hogy ezt NE csináld vele, mert tönkremegy. -
-v-
addikt
válasz bitpork #106409 üzenetére
Jó nyilván ez nem fekete fehér, előbb utóbb ha látványosan nem úgy meg nem arra használod amire való, minden elfárad ... de minden gyártónak van nem is 1 jó nagy kula motorja, ami egyszerűen nem sikerült jól ennyi, van egy csomó ilyen, ezeket nem kell védeni; sokszor persze feltétlen kerülni se, ha behatóan ismered és tudod a gyenge pontjait - viszont ez utóbbi nem várható el mindenkitől, és ez szerintem messze van az egybitességtől
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Morris #106525 üzenetére
Én annyit tudok segíteni, hogy nekem Nokian WR D3 van most, és nagyon nagyon bejött .. igaz 1-2x havazott csak tavaly, viszont akkor tesco parkolóban pörgés volt szárazon vízen havon mindenhol nagyon tetszett eddig, és még az oldalfala is egészen jó merev, az előző Bridgestone LM32-höz képest állati jó gumi, én nagyon elégedett vagyok vele.
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #107465 üzenetére
a kovácsolt, az kovácsolt. A gyári megoldások hajlanak, mint a zájfon6
Nem tom, volt tulajnak most derült ki, hogy a tuningműhelyben a kovácsolt belső valahogy "elkallódott" és nem cserélődött ki ... szóval a 300 lovat meg 400Nm-t a sima ócska zetec belső vitte isten tudja mióta ... semmi kovácsolt hajtórúd meg ilyenek ... persze ez csak szar ford ehhez képest az enyémben már kovácsolt van .. nem mintha az őrületes 196Nm-hez kellene
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kalandor #107905 üzenetére
Nagyjából az ötös lottón nagyobb esélyed van nyerni, mint hogy a 2 lumennel nagyobb fényerejű indexed miatt elkerülj egy balesetet ... te ezt most komolyan gondolod?
Ledes izzókat meg pls ne rakjál már be, így is épp elég karácsonyfa van az utakon ami kiégeti az ember szemét. Engedd el ezt a projektet szerintem -
-v-
addikt
válasz szőröscica #108485 üzenetére
Nem tudom megmondani az okát
Autizmus, ilyesmi ...
-
-v-
addikt
válasz VR6-Fan #108609 üzenetére
Nem sajnos, van pár kínai torsen fele áron, de olyanok is... néztem a focushoz, de nagyon nem ajánlottak, sok embernél széthullott. Használt quaife-t kell lőni, azok élettartam garosak. De még több lónál szvsz nem sok választásod lesz, már ha nem az a cél hogy minden második sarkon lefüstöld a gumidat
-
-v-
addikt
válasz tomcsi23 #109566 üzenetére
Amúgy ezzel a pirivel is most megint az van mint a sárgával volt .. gondolt egyet, és egy hete nem olyan jó.
Hidegen, indulásnál is nagyon érezhető, mennyivel szarabbul fog, meg bemelegedve se olyan mint volt.
Semmi nem történt, állt egy hetet, azóta nem az igazi.
Elképzelésem sincs mitőlA (sok) normál menet nem tesz neki (annyira) jót elvileg, na nem mintha ilyen használatot feltételeznék.
Hát a vezetési stílus mit sem változott ja azért se értem a változást, pont ugyanúgy közlekedek mint az ezt megelőző sokezer km alatt, mióta a piros bent van ...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz FoBCRaistlin #109580 üzenetére
1000-1500 km amíg rendesen bekopik. A pirosnál nem vártam ki, első vagy második héten kimentem a Pilisbe és szétégettem utána jó pár hét volt mire lekopott és rendesen kezdett fogni.
-
-v-
addikt
válasz FoBCRaistlin #109583 üzenetére
Nos igen, akkor úgy jártál mint én Annyi alatt biztos nem kopott még be rendesen, most szétégetted a bekoptató réteget a tetején meg kell várni míg lekopik.
-
-
-v-
addikt
válasz focvis #109818 üzenetére
Hogynelenne. Senki sem látogatja
Ez a szekér -
-v-
addikt
válasz focvis #109829 üzenetére
Ja, mondták már páran ... én se szeretem amúgy az ilyen sok küllős kerekeket mint a nyári, igazából csak azért tetszik az mert az a gyári, és mondeo st-n stb. mindenen ez volt akkoriban, valahogy ez illik hozzá.
Ha külön vennék felnit sose vennék olyat(#109828) K Norbi: egész egyben lévőnek tűnik ha kérdése van nyugodtan küldd hozzám, sok ember nem lehet itthon aki nálam jobban képben van ezzel a fossal ...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen