-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz Morris #67463 üzenetére
Pont olyat tapasztaltam, mintha rálöttyintettem volna egy kis etanolt és arányaiban többet is evett.
Igaz, menni ment rendesen. Egy időben azzal jártam, több helyről is jónak mondták, szóval nem volt az rossz, csak néha éreztem, hogy olyan "etanolos".TaaT: ja, akkor nálad 2 év, 30e km van?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #67492 üzenetére
Hasonló mennyiségre tippeltem.
Amúgy mennyi időnként kell ezt cserélni, ha kell egyáltalán?zetecR: vezérműszíj - motortól függő ugyan, hogy mikor, de az ellenőrzéshez rendesen szét kéne szedni, annyi erővel meg már ki is cseréli az ember. Ott viszont ajánlott feszítőt is cserélni, szeret taknyosodni. Azt még írják, hogy - feltételekkel ugyan, de - 180-ig mehet. Bár a feszítőt még talán ekkor sem írják cserére.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #67496 üzenetére
Na akkor majd köv. olajcserénél azt is megejtjük.
A magam részéről nem ellenőriztettem, ki lett cserélve minden (bár ezt tudod) - még időben, 110e km . Hosszbordásnál nem volt semmi vészes, többen is azt jelezték vissza, hogy ott csak a szíjat kell, ha nincs egyéb gond.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #67577 üzenetére
Azt látom, hogy ott van, csak nézek, mint rozi a moziban. Eddig azt hittem, konszernnél csak az egyes mellett van, nem máshol - eddig csak olyanhoz volt szerencsém.
Egyszer haver suzijában majdnem betettem, mert toltam volna a 6-ost megszokásból. Szerencsére előbb besípolt a tolatóradar....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #67579 üzenetére
Jobban pörgött, meg a szokás, aztán majdnem.
Nálad akkor hamar lepörgeti a fokozatokat.Tudom, hogy rá lehet faragni, meg is csinálják egyesek.
Hogy mifax értelme volt - talán a fogyasztás lehet jobb nagyobb tempón vagy nemtom, de tuti nem az a gond, hogy kevés lenne a ~280 Vmax.8th: nanana! Ez egészen más téma. 3 helyett 1-be, az puszta bénázás, de 5->6 és ott nem 6. van, hanem R. Ja, Rakétu.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Cheesy #67590 üzenetére
Persze, tudom, csak eddig azt gondoltam, hogy egy cégen (márkán) belül ez egységes, de akkor hol így, hol úgy sikerül.
VR6: engem nem zavar a hang, annyira nem hangos, és még így is halkabb lett a szerviz után. 160@4000-nél sem annyira hangos, ami ha úgy adódik hosszabb menet esetében is lehetne. Nyilván mihez képest.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz KaiotEch #67679 üzenetére
Pontosan mire is irányul a kérdés?
Valami átlagot néz és az alapján kalkulálja ki, hogy ha azzal a tempón mennél, mennyire futja a nyálból. A nyál is variál valamit, mert tankolás után még beáll az úszó is rendesen.Zombi: Nem biztos, hogy meg kéne várni a 180-at. Vagy volt már cserélve?
Amúgy láncos a motor
Szerintem cseréld le a váltóolajat is, gyárira.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz KaiotEch #67686 üzenetére
1. a "napi menet", azaz 2 órán belüli leállással egy utazásnak veszi és arra írja ki a dolgokat, a másik pedig egy hosszabb menet, leállásokkal együtt. Utóbbi is nullázódik, általában 10e km, vagy 100 ó menetidő után.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz Morris #67758 üzenetére
Rozsdás volt a tárcsa és rossz helyen bactatta a betétet, le is szakította.
Ránéznék és egy kicsit lecsiszolnám a tárcsa (rozsdás) peremét.Akkor még az is lehet, hogy szorul egy kicsit.
Ja, amikor elhallgat, akkor behúztam a kéziféket.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz ßrainiac #67997 üzenetére
Abs-t nem tudod kikapcsolni, max biztosítékkal.
Amúgy fura, hogy nincs benne elvileg és mégis regulázza valami a kerekeket.
Azt láttad, én hogy használom, azért küzdeni kell vele, hogy száraz úton egyenesben is bekapcsoljon. Persze néha ki kell kapcsolni - esp-vel van együtt. Az elektromos diffizár még ilyenkor is pampog....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #68100 üzenetére
Na most nem azért, de az utalók csak a kajára vonatkozó érdeklődésüket fejezték ki, attól még nem utalók is mehetnek a talira, nem?
Szerintem lesz olyan is, aki utalt és csak zabálni megy, aztán tipli.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen