- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
- Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #28681 üzenetére
Meg némileg lejjebb ül, kisebb a légellenállás.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #28787 üzenetére
Az ellen nem véd.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #28789 üzenetére
Olyannal mentem én is anno. Annyira nem gáz, lehet vele közlekedni. Egyszer még előztem is.
Rob: 3 nővel a megánban? Bármit.
MunezXBK: annyira nem gáz tényleg. Más kategória nyilván.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #28798 üzenetére
Igen-igen, úgy 4500-tól "nyit a szelep". Meg a plusz 3 személy, ha csak filigrán félmázsásak is, az is 150 kg. Ja, meg a klíma..az enyém is megérzi, de ugye, itt jut is, marad is.
Jut eszembe, mióta aktív a klíma, általánosságban egy fokozattal kisebben közlekedem, mint előtte. A min. fordulat 2000 környéke.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #28802 üzenetére
Olaj? Minek az, nem dízel ez.
2000 rpm alatt érzem a klímát, no meg valamennyire felette is érezni lehet (mármint én megérzem) de ugye, mihez képest... Pl Sukoróról végig klímázva jöttem és utasom is volt, azért ment szépen, fel se tűnt annyira. A visszakapcsolás az más tészta, inkább ketyegjen 2000 körül nyugiban, mint pl 1000 körül 6-osban + egyéb fogyasztókkal beterhelve.siti: mi is az, A3, 1.6?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #28814 üzenetére
Jaja, 750g. Két éve töltöttek bele PoBu-nál, de majd figyelek rá.
Itt nincs semmi különleges hang, szelep nyit, enyhe kattanás, azt megy. Ja meg ha kell, akkor a klímahűtőt is bekapcsolja. Nem olyan durván, de lehet érezni a motornál. Azért egy ~10 lovat csak lefoglal, nem?Amúgy azt nem tudod, hogy klímás járásnál miért zárja be a lamellát a pollenszűrő alatt? Nem belső keringetésen, hanem külső beáramlásnál. Vagy ez így normális Egyik tisztogatásnál jöttem rá, hogy az úgy nem fog menni, ahogy elképzeltem.
Ja, vigyázz, mert gyün mindjárt a topik nyelvésze pampogni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
(#28822) Oracle: és a másik kettő?
(#28824) Dodi72: hajrá! Remélem, pár év után is ugyanilyen véleményen leszel.
(#28829) Mágus2: a belső keringetéshez is bekapcsol, ha megy a hópihe. Azt mondjuk nem néztem, hogy egy idő után tényleg kinyitja-e a lamellát, na majd megskubizom egyszer.
(#28830) FoBCRaistlin: mindkét gumi sírhat szvsz. Ám nem lehet, hogy csak megnőtt a nyomás benne és már nem optimális a tapadófelület? Épp a napokban voltam "pumpálni", s jó 1 tizedet le kellett engedni mindegyikből.
(#28833) VR6-Fan: jaja, mi volt, toltad neki?
(#28844) AMD Power: jó az. Volt már itt is anno, hogy egy kis gyümölcslevet hoztunk (olyan 200 lityit), benyomtam tempomat 140-re kényelmesen. Jött valami keménykedő cikázva, vagy jó 170-nel. Majd amikor bement a belsőbe, hogy megelőzzön, pont jött az emelkedő. Ott meg szépen lelassult mellettem, s kénytelen volt besorolni mögém.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #28879 üzenetére
Jól megküldted nekije.
Szabit kéne megkérdezni, hova tolta a limitet....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #28888 üzenetére
Na, vajon..? Talán a polo? Bár szerintem 300 kg nincs köztük. Esetleg, ha rásegítettek.
Amúgy oké, hogy Luiginál nem tudhatjuk, hol van a tiltás, de egy dízelt nem is lehet leforgatni még a gyári tiltásig sem
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #28895 üzenetére
Passz. Amúgy hol kezd elfogyni, 4e körül?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Jee, ketten jöttek ki elém a belső sávba, de mindketten visszamentek időben. Jó, az egyikre vagy 70-nel estem rá, s már akkor villogtam neki, amikor kitette az indexet. Gyorsan rántott is egyet a kormányán.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #28905 üzenetére
Nem szoktam villogni, főleg akkor nem, ha előttem vannak. Szépen kivárom a sorom, ha épp úgy alakulna. Ám most teljesen jól működött a kommunikáció. Még csak elkezdte a sávváltást, fénnyel jeleztem, hogy jövök, s visszasorolt.
Mondjuk ehhez tényleg bunkónak kell lenni, vállalom....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz MunezXBK #28949 üzenetére
Izgalmas egy környék.
Blokkolót kihagytam, de nagyon nem is tervezem. Elvagyok én nyugisan közlekedve is, nem kell ide sem a sárga papper.FoBCRaistlin: Neked legalább jelez, ha esemény van.
Amúgy kíváncsi leszek, hogy másik fékbetéttel milyen lesz ez a brembo tárcsa.Mágus2: kicsit elcsépelték ezt a szlovák rendszámot a honfitársak. Nincs túl jó híre szvsz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #28957 üzenetére
Van rá, csak drága (=be kell fizetni csekket). Mert ezt leszámítva, semmilyen következménye nincs amúgy a dolognak.
Kickass: aztán az utólagos maratásnak lett valami észrevehető haszna? Gondolom, nem lett előtte is kipróbálva, de azért mégis..
Mágus2: a tahója.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
No, kis cikkre leltem a fékmester oldalán, pont idevág. Féktárcsa rezgése, ütése.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Ideális üzemelési környezet a zegynyóctének.
Anyunak kéne egy sw frissítés szvsz.
Amúgy mi az, hogy lefújkál a turbóOracle: lehet, nem hülyeség, amit Egér mond, bár ő méretet is növelt a gyárihoz képest asszem.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Naja, lehet, csak meg kéne járatni rendesen, hogy felébredjen a rendszer.
A klíma az meg nem a motor szégyene, egy audiba nem illik a klíma nélküliség inkább. Aztán lehet, nem bírja a klímát, s eleve nem kérte. Ha egyáltalán nem alap volt anno.
Kajálni tudnak, főleg városban. Úgy 8-12 lityi.TaaT: azért ahol egy 1,8T A3-ban viszik a gyerkőcöt, egy suzi nem rúg labdába. Sem presztizs, sem biztonság téren.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Templomegere #28995 üzenetére
Ez az ATE betét az az új ATE kerámia betét amúgy? Egész jókat olvasok róla, pl igen jó hatásfok, komolyan terhelhető, mégsem melegszik el és nincs fékpor. Ja és nem csikorog. Némileg gyorsabban kopik, cserébe nem zabálja a tárcsát. S annyira nem is húzós az ára.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Max
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Futás, futópályák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gyúrósok ide!
- Autós topik
- Path of Exile (ARPG)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen