- Linux kezdőknek
- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Vírusirtó topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Mikrotik routerek
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz FoBCRaistlin #130557 üzenetére
Mit is kell nézni?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #130603 üzenetére
Gratula!
Te is Opeles voltál nem?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #130629 üzenetére
Én most gondolkodom, hogy Hondára váltanék
De túl sokat buknék (genrátor, vezérlés, kuplung csere, stb) után.Na meg a délutáni motorokat is rühellem (5-6ig húz). De kíváncsi vagyok, igaz a legenda a tartósságról.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz kk831228 #130635 üzenetére
Azért a 7 a hónap alatt belement 15.000km és idáig egyszer kellett visszaálljak előzésből. Azért ezt a legtöbb szívó nem tudja. (Igaz nem is szoktam román suttyó módjára előzni)
Egy autószerelő ismerősöm mondta, hogy ha a VTEC változó szelepvezérlésenél beüt a gubanc, az se olcsó - meg nem is ért hozzá a pék.
Meg ahogy egy itteni Hondas írta egyik offtopicban: Japán licensz alapján, Angliában, török vendégmunkások által készített kocsik..[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Valakinek van tapasztalata aftermarket konyoklokkel, Golf 4-hez? Mire erdemes figyelni, mennyire problemas a beszerelsuk..stb?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Most vettem észre, hogy az anyós ülés fölött ki lett égetve a tetőkárpit cigivel - gondolom a legelső, olasz tulaj műve - és most egy tenyérnyi helyen kezd elengedni. Mit lehet tenni - kapocsbelövőn kívül?( )
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Srácok,
milyen olaj kellene a kormányszervóba? Specifikáció, ajánlott márka, mennyiség
G4, 1.9 TDI 81kW
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Klimas kerdes: klimakopresszor lehet mas Golf 4 modellrol (1.6 benzin pl) vagy ez is motorspecifikus, dizeleken mas volt, stb...
Gondolom a klimavezerlo az mindegy..
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Végül LuK kuplung-szett helyett Valeo lett. Mennyivel rosszabb minőség ez?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #132256 üzenetére
Tavaly március óta egytömegű van benne
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Tegnap lecsereltem 20€ ablaktorloket, gondolvan, hogy azok a hibasok amiert foltosra torolnek. Most valami 1.800Ft-osak vannak fent, de pont olyan foltos lesz..
A szelvedovel lenne hiba, vagy a kocsimosoban kerult ra valami gyanta/wax, es attol[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
En azon nevetek, ami a TC FB postyjai alatt megy..
Akarmirol is legyen szo, mindig kerul valaki, aki leirja, meg ha teljesen OFF is, hogy bezzeg aztan a VAG kocsikon mindig vilagit a CheckEngine lampa, minden TDI kormol, de ha ez VAG lenne, akkor mar a vontatoval se lehetne megmozditani an' shit like that..When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Jobb oldalt nehezen nyílnak az ajtoim. Ezek javítását egy átlagos pék szokta vallalni vagy speci centralzaros muki kell hozzá?
Amúgy, ilyenkor mi lehet a problema?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz FrankMonzano #132617 üzenetére
Hosszbordás szíj?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #132685 üzenetére
Nyáron több mint három hónapot voltam Németországban, előtte pár napot Magyarországon bóklásztam körbe rokonoknál. Innen román OMV prémiummal indultam, BP egy Tescónál toltam bele cirka 20l alap dízlit. Továbbindulás előtt Shell alap +STP rendszertisztító ment bele, második kattanásig (Campona mellett).
Azt amikor majdnem kijártam Landshutban Aral meg Dingolfingban OMV normál nyál. Nem vettem észre én semmilyen különbséget dinamikában vagy másban.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #132691 üzenetére
Nem ezt mondtam. Hanem, hogy nem vettem észre soha semmilyen különbséget, bármit is tankoltam.*
Most, itthon is hol prémiumot hol normált tankolok, 30% OMV, 30% Rompetrol (ami ugyebár OMV tulajdon), 20% MOL - Luk, Petrom soha. Általában amikor mutató egynegyed szint alá esik, akkor szoktam tankolni, szinte mindig második kattig.
*kivéve, amikor -15 fokok repkedtek és prémiummal érezhetően könnyebben indult a szekér. De menetdinamika, stb terén nem.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #132693 üzenetére
Volt két tankolás, amikor megvártam, hogy pittyogjon, hogy kevés a nafta mert fogyasztást akartam mérni. Egyik alkalommal prémium, másik alkalommal sima ment bele. Akkor sem tűnt fel semmi - nekem.
*kb 1500km volt benne az új szűrökbe.
**nem nagyon szoktam kis, vidéki kutakon tankolni, nyomit meg pláne nem. Hacsak a MOL és OMV alap nem számít annak.Nem vitatkozom, csak leírtam, én mit (nem) tapasztaltam.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
Srácok,
Írtam volt már régebb, hogy fent fog a kuplungom. Ma hoztam el a kocsit a szervizből, kuplung tárcsa és minden más is okés, minimális kopás van rajta. Tavaly márciusban (amikor még havernál volt a kocsi, de én vittem el helyette szervizbe) tényleg kicserélték a teljes kuplungszettet, okés minden.
Akkor mitől foghat fent?
Szerelő a kuplung hidraulikus rendszerét emlegette...levegő lenne a rendszerben vagy rossz a pompa?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #132849 üzenetére
Mert tegnap este vittem oda, nem tudtam otthagyni tovább nála Gyergyóban, vasárnap kell menjek vissza Kolozsvárra. Egy rutin kuplungcsere belefért volna, de hibát keresni+alkatrészt rendelni nincs idő.
Valakinek tipp, mennyi lehet egy ilyen pompa, vagy rosszabb esetben mindkettő? Mennyire bonyolult feladat, keressek egy komolyabb szervizt, vagy kb rutin (régi le, új fel, stb)?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Magi, es hozzaertok:
ez a valtokodom? EGS 01 031 37 223
Szerelot megkertem, nezze meg, ezt irta le nekem.Ha igen, milyen olaj jar bele?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #133056 üzenetére
Most rendeltem, 8000km utan Motul 8100 X-Cess olajat bele, minden szurobol ujra Mann, vezerles, hosszbordas szij, stb felso-kozep kategorias cuccot, sok minden lett cserelve benne, amire par pek azt mondta, minek, jovanazugy.
DE nem vagyok se pek, se ipari mernok Mladá Boleslavban, en szociologiat es most PR tanultok-tam egyetemen.Szerintem a magyar autos 80% nem figyel ennyire a kocsijara.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #133069 üzenetére
Most már értem. Csak szerintem innen a topicból sem vágta ezt az emberek többsége.
Akkor beszerzek egy olyan sprayt amit irt a kolléga és befújom.
A váltónal hol kellene, egész pontosan? Tudsz segíteni egy leírással, videóval?Másik: az a váltó kód végül?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz K Norbi #133227 üzenetére
Rendelés postázása után jöttem rá, hogy pollenszurot elfelejtettem rendelni. Úgyhogy abból sanszos, hogy nem Mann lesz.
8000km után dobom le a mostani cuccokat. Főleg, hogy Magi szerint nem jó olaj van benne jelenleg (5w30).
Vettem Auchanben keno hatású sprayt, ma lefujom a váltó ellenszlyat, ahol van a sín (vagy mit)[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Ha már olaj téma: tudtok ajánlani olyan adalékot, amit olajcsere előtt kell beleonteni & atjaratni vele
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #133342 üzenetére
Én a biztonsági öv csatijára akasztom. Az, ami az üllés mellett van. Tud is lógni függőlegesen, szem előtt sincs.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #133347 üzenetére
En nem vettem eszre jelentos kullonbseget, az illat terjedeseben, akkor, ha oda lent van
Anno zselest hasznaltam (ami ilyen kis tegelyben van). Ules alatt volt tarolva, de igy is eleg hatasos volt.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Tíz indításból kb egyszer előfordul (vagy talán ritkábban), hogy nem húzza idejében vissza a bendix (indítózás után kerreg kicsit, kevesebb mind egy másodperc).
Kérdés, hogy ez mennyire súlyos probléma,vigyem minél előbb szerelőhöz, vagy amíg nem lesz gyakoribb, addig még okés?
Amióta nálam van a kocsi, ilyen, nem vettem észre, hogy rosszabbodott volna, amit viszont megfigyeltem, az az, hogy hideg időben gyakoribb. Tegnap este, a kocsi szerint +3 fok volt, akkor kerregett egyett, előtte meg talán a hidegebb reggelken volt "gyakoribb".Kicsit utána nézve, ugyan az, mind itt, csak nekem ritkábban fordul elő: [link]
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz lenko #133397 üzenetére
Csak nincs szerszámom hozzá.
Még anno Dacia Novamon csináltam ilyet, de akkor volt akit segítségül hívni, ha valahol elakadtam (szomszéd) meg volt szerszám + udvar + garázs otthon. Itt meg csak a panel előtt parkolok.Akkor jobb ennek mihamarabb utána járni?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #133399 üzenetére
Akkor most súlyos, de nálatok két éve így van?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mobil flották
- Filmvilág
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Revolut
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motoros topic
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs