- HBO Max & OD topic
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Direct One (műholdas és online TV)
- Facebook és Messenger
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
cselt
senior tag
Segítségnél csak az automata kuplungot tudod bekapcsolni, a többi le van tiltva a szerveren. Tehát sem abs, sem kipörgésgátló, sem semmilyen más segítség nem használható.
Nézetből olyat használsz, amilyet szeretnél, de a cockpit ajánlott.
A szervernek van egy max létszáma, de még sajnos nem vagyunk annak a közelében.
A pályát letöltheted a T.D.Team oldaláról. De ittvan a pálya linkje neked.
A TS a teamspeak nevü programot takarja, amelyet ajánlunk, hogy használj, mert így egyszerűen és gyorsan tudsz információt szerezni. Az sem nagy gond, ha nincs mikrofonod, mert úgy is hallhatod, hogy mit beszélgetünk. -
wildrain
addikt
Egyértelmű, hogy mindenki setupol. A legtöbben nagyon jól tudják, hogy mit miért állítanak. Vannak segédletek a neten, leírások, hogy minek az állítása milyen hatást vált ki, de a legjobb, ha kérdezel. Ennek elsajátítása egyébként néhány hónapos munka. Egyrészt meg kell értened mindent, hogy amit állítasz az autón, annak mi lesz a hatása, és még közben meg is kell találnod, hogy a saját stílusodból hogyan tudod kihozni a legtöbbet. Esetleg néhány beidegződésen változtatnod is kell. Szóval ne aggódj, ez a majdnem 10 mp-es lemaradás az első futamodon, alap setuppal teljesen érthető. Főleg, ha csak most kezdtél kormánnyal versenyezni.
Javaslom, hogy vegyél részt közös gyakorlásokon, ott kérjél setupot a jobbaktól, és nézd meg, mit állítottak az alaphoz képest. Ha nem tudod, miért, akkor kérdezz rá. Ha meg akarod érteni, hogy mi mit változtat, akkor próbáld ki, hogy egy már megszokott setupnál csak egy bizonyos dolgot állítasz.Ja, és itt is nyugodtan kérdezhetsz, ha benézek válaszolok, amire tudok.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
Hát Watkins elég szélsőséges ilyen szempontból. Minimális szárny kell, és az áttételeken is biztos nagyon sokat kell állítani az alaphoz képest, úgyhogy ha alapsetuppal indultál, akkor az itt még nagyobb különbséget jelenthetett, mint máshol.
Gondolj csak arra, hogy az F1-ben Monzában milyen szárnyakkal mennek... -
wildrain
addikt
Azt szögezzük le, hogy én már nem szimezek, tehát azt nem tudom hogy milyen idő lenne jó.
A setupnak én mindig úgy álltam neki, hogy először a váltót lőttem be. Általában úgy jó, ha a leghosszabb egyenes féktávja előtt eléri a max fordulatot.
Meg kell figyelned a gumihőmérsékletet, hogy egy 5-6 körös táv végén (amikor már nem melegszik tovább), eléri/meghaladja-e az ideálist (a legtöbb modnál 98-100 C, medium guminál). Azt is figyelned kell, hogy a belső szélén és a közepén nagyjából megegyezzen a hőmérséklet, kívül meg kevesebb legyen. Ezt a kerékdőléssel és a nyomással tudod állítani (minél nagyobb a nyomás, annál jobban púposodik a közepe, és a hőmérséklet is növekszik). Próbálgass ki extrém magas és extrém alacsony nyomást is, hogy feltérképezd ezt a dolgot, és figyeld meg, hogy a kerékdőlés (terpesztés) változtatásával hogyan változik a hőmérséklet és a tapadás. A megfelelő gumikeveréket is meg kell találni, mert van, amelyik egy-egy adott pályán szinte használhatatlan (túlmelegszik, vagy éppen képtelenség elérni vele az ideális hőfokot). A lágyabbak hamarabb melegszenek, és magasabb hőfokot érnek el, és az ideális hőfokuk is magasabban van.
Ha már körözgetsz, úgyis érzed, hogy alul- vagy túlkormányzott-e az autó. Leginkább a kasztni dőlésével lehet ezt állítani (meg a szárnyakkal). Majdnem ilyen hatékony, ha a rugókon állítasz (ahol csökkented a rugóerőt, ott nagyobb lesz a tapadás - amíg nem sokalltál be).
Lényeges dolog, hogy ha állítasz valamit a futóműn, akkor az kihathat a gumihőmérsékletre, így azt mindig figyelni kell.Asszem talán ezek a fő dolgok, amiknek passzolnia kell, különben szar az egész.
-
wildrain
addikt
Azért a Zondán nem lehet annyi mindent állítani, mint egy F1 - es autón
Tudom, de amiről írtam, azokat mind lehet, meg ezeken kívül még jónéhány dolgot.Az a csúszkahúzkodás olyanoknak való, akiknek tök kínai a setup. De ha eredményt akarsz elérni, akkor érdemes megtanulnod a rendes setupolást. Egyébként még gyorsabb lehetsz vele Watkinsban, ha még a leszorítőerőt is minimumra húzod.
-
Juan G
veterán
Drift modnál érdemes leszedni az FF erősségét mert alapból nagyon erős...pláne Real FF plugin-el...
valamint érdemes windowsban a kormány elfordulási szögét legalább 400 fokra felvenni (ha támogatja a kormányod a 900 fokig állítást), mert a drift autók kerékelfordulási szöge elég magas 55-60 fok és túl érzékeny lenne, kissé irányíthatatlan ...
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
wildrain
addikt
Rendesen megcsukta magát, majdnem megfulladt. Sid Watkins gégemetszéssel megmentette az életét ott a pályán, de asszem másfél-két hónapig kómában volt. Eltört az állkapcsa, kitört néhány foga. Elfordult a feje a sisakban. Elnézve azt, hogy a betonfal előtt csak egy gumisor volt, tulajdonképpen szerencsésen megúszta.
-
Juan G
veterán
itt is sok volt ligás van, de egyéb elfoglaltságok miatt sajnos már nem tudnak jönni...a másik meg hogy nagyon sok rfactor liga van, így a ligázni vágyók szétszóródtak ...ezért mondom hogy találni kéne egy népesebb komolyabb ligát és csatlakozni, pl. VSR vagy HRFL...
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
biker
nagyúr
válasz szatocs #1177 üzenetére
egy barátom abban a könyvtárban dolgozik, ahol Juan dolgozott, és Juan barátnője is kollégája, ő írt nekem, hogy ez van. állítólag tüdőembólia volt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |