Új hozzászólás Aktív témák
-
venember83
nagyúr
Az még nem is lenne olyan gond, de hogy a Ferrari is ennyire elöl van, ez már összezavart rendesen. Most már akkor a Williamstől, Force Indiától kezdve a Mercedesen, McLarenen, Ferrarin és Red Bullon át kvázi bárki nyerhet? Na jó, Sauber, STR, Lotus, Caterham és Marussia nem, de akkor is sokan vannak ott elöl.
-
addikt
válasz venember83 #4101 üzenetére
Tehát csak egy jó csapatot kell most választanod,mert többre nincs is pénzed.Ha meg az összes ennyire jó,akkor mindegu melyik
A maradék pénz meg úgy is az lesz amire maradt. -
FireKeeper
nagyúr
ezek alapjan en se nagyon tudom mi tevo legyek. lehet kenytelen leszek berakni a mercit, mert ok tunnek az egyetlen igazan biztos pontnak
*bocsi az ekezetek miatt, sulis gep, fix angol bill kiosztassal
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Én pilóták terén vagyok gondba. Maldit tartottam eddig de amit ma leprodukált ő és a Lotus, lehet hogy helyettük még Vergne is jobb választás lesz
All→M8
-
DemonDani
addikt
Nálam teljes a rend - sőt mi több még megerősített a szabadedzés -, látom sokak döntésképtelenségbe kerültek.
Én maradok az elsőre kiszemelt Mercinél ami mellé bezsúfoltam Bottast. Kettő biztosnak tűnő pont bőven jó első versenyen szerintem. Nem itt kell megnyerni, csak biztos pontok kellenek, hogy minél hamarabb stabil pontokra kerüljön a csapat, de olyan stabilra, ami most még a pénz hiánya miatt nem elérhető.
Ferkánál a jégember még nem teljesen olvadt fel szerintem ahhoz, hogy valós alternatívát jelentsenek a Mercik helyett csapat szinten, pilótaként meg úgysem opció egyik sem. Én Bottasban simán látom a húzópilótát, aki rendre meglepetés lehet, és ha a Merci meg kettős győzelmet hoz, annyit ugrik az ára, hogy nem lehet majd elérni őket, a többinél meg ez szerintem lehetetlen jelenleg (mm a kettős győzelem).
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
válasz DemonDani #4105 üzenetére
Szerintem még mindig akkora a káosz, hogy nem igazán lehet semmi biztosat mondani. Persze, jelenleg nagyon is bennevan hogy a két merci behúzza, de erősen benne van hogy 1 apró hiba, és hullik egyik vagy másik (és ez mindenkire érvényes). Én Motor - Karosszéria - Személyzet terén sziklaszilárdan tartom magam az eredeti felállásomhoz: Williams - McLaren - Caterham. És egyenlőre ez a része a dolognak nagyon is jól áll. A gond nálam az előbb említett pilótafelállás.
All→M8
-
IreN!CuS
őstag
válasz callmeakos #4107 üzenetére
Ha jól emlékszem Meki Fi mellé befér a Bottas de nem vagyok benne biztos.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
válasz IreN!CuS #4108 üzenetére
Úgy belefér, de a Williamset inkább motor téren tartanám meg. És azért Vergne sem ügyetlen, csak tavaly pechje volt Ricciardo mellett.
Szerk.: most látom hogy ha Bianchi-t lecserélem Chiltonra, akkor a Meki helyett a Ferka is belefér. Hmmm... Érdekes.
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
FireKeeper
nagyúr
válasz DemonDani #4105 üzenetére
igen, Merci+Bottas abszolut jo kombonak tunik az elso futamra (annak ellenere hogy a williamsek nem nagyon brilliroztak eddig), csak ugye ott van az amit emlitettek mar itt a sracok, hogy akkor bizony nagy sz*po van ha az egyik (vagy mindketto) merci valamilyen technikai vagy verseny baleset kozben kiesik. szoval ertem en, hogy abszolut top komponens meg minden, de rizikot is vallal vele az ember. plusz en nem terveznek igazan hosszu tavra a mercivel, mint csapat, inkabb pilotakent kene beszuszakolni rosberget, ha tenyleg ennyire jok, szoval meg ha maradna is az ember a merci mellet, egyszer ugyis fogja cserelni.
szoval en most ott tartok, hogy bottas-chilton-caterham-toro-merci vagy bottas-chilton-meki-FI-caterham... egyik oldalon ott a merci, ami ugye toronymagas eselyes, a masik oldalon meg 3 merci motors csapat 2 helyett es csak 1 renault motoros csapat 2 helyett....
noxwill: nem akarlak elbizonytalanitani de azt olvastam az toro-k ellegge csuszkaltak mindket szabadedzesen, vagyis hiaba ugyes gyerek vergne, nehezen vezetheto az auto. plusz ugye renault motor, az se pozitivum.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
M3oH
addikt
válasz IreN!CuS #4098 üzenetére
Bizony rá. Merci nem tűnik már olyan elérhetetlennek, Ferrari szépen ment, Meki idén jó autót hozott össze. Fi és a Will nem volt olyan erős, mint a szezon előtt. Viszont, RB szépen összekapta magát. Lotus meg nem nagyon. Két kis csapat, pedig továbbra is kibérlik az utolsó helyeket, nagy szerencse kell, hogy pontot szerezzenek. Nekem ezek az érzéseim a 2 edzés után. Persze, fene tudja, hogy ki, mennyit mutatott meg, illetve a versenytempó kinek milyen lesz. Nagy káosz az egész és lehet, hogy az SzE3 rátesz egy lapáttal
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Érdekes lesz majd verseny alatt végignézni a ligában szereplő játékosok csapatain, hogy kik maradnak meg a jelenleg elég kockázatosnak tűnő kombinációik mellett.
-
Tomi0703
őstag
válasz Qorthral #4092 üzenetére
Okes, beadtam.
Visszaolvastam amiket linkeltel, de gondoltam megkerdem azert. Csapat vagy pilota fontosabb igy az elejen? Nagyon tanacstalan vagyok. Vagy esetleg mindegyikbol vegyem a "kozepszert". Vagy esetleg csapatnak a Mercit, a tobbire meg ha kijon akkor a legolcsobb alternativakat?
Fogalmam sincs, hogy kezdjem. Tegnap csinaltam egy Massa, Sutil, FI, Toro, Caterham 5-ost, de nem tudom, hogy ez igy nem hulyeseg-e? Inkabb visszaallitottam es majd 3-ik sze utan csinalnek valamit. -
Pá
addikt
válasz Tomi0703 #4113 üzenetére
Bent vagy.
Általában érdemes betenni a top komponenseket minél hamarabb, mert az árfolyamnövekedés miatt, nagyon gyorsan felmegy az áruk, így később nehezebb lesz.
Persze ehhez tudni kéne miből lesz a szezon folyamán top komponens... + idén a szezon elején rengeteg kiesésre lehet számítani, ami nagyon bekavarhat, mind az árfolyamok, mind a pontok alakulásába.Csapat vs pilóta --> erről Qorthral nemrég betett egy jó összefoglalót. Középmezőnyben kb egál a kettő, a top komponenseknél a pilótával nagyobbat lehet nyerni, de a kockázat is magasabb valamivel. Pilótapárostól is függ, ha az egyik pilóta kiemelkedően jobb a másiknál, akkor édemesebb a pilótát választani. (tavaly pl Hulk vs Gutika, vagy Alonso vs Massa)
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Popes
őstag
Kezdőként szeretnék csatlakozni Popes néven, ha végre sikerül összeállítani a csapatom. (valahogy mindig 1000000€ hiányzik a számomra ideálishoz)
De végre kompromisszumokkal leredukáltam kettőre a variációkat csak még ingadozom hogy Mercedes, vagy a feltámadásukra gondolva a Redbull legyen a fő komponens.
Deus ex machina
-
Atlantis
veterán
Mercit egyelőre én se merem betenni, lehet, később megbánom. Ok, hogy a hajtómű jó, de az elmúlt években egyszer sem tudták a gumikezelést megoldani és versenyen mindig elfogytak...ettől kicsit tartok.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
válasz FireKeeper #4110 üzenetére
Jelen pillanatban Maldi vagy Vergne egy kategória. Nagyobb az esély hogy kiesnek, mint hogy nem
All→M8
-
TESCO-Zsömle
félisten
Korrigált etapátlagok a lágy gumikon:
A kiugróan lassú körök nélkül1. Rosberg 1:34.036 (11 kör)
2. Hamilton 1:34.235 (11 kör)
3. Vettel 1:34.592 (12 kör)
4. Bottas 1:34.809 (13 kör)
5. Button 1:35.071 (12 kör)
6. Alonso 1:35.116 (10 kör)
7. Pérez 1:35.283 (15 kör)
8. Hülkenberg 1:35.320 (15 kör)Ezek alapján nem csináltam olyan rossz vásárt a Merci+Force India párossal, de azok se állnak rosszul, akik Bottas-ra voksoltak.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Qorthral
őstag
válasz Tomi0703 #4113 üzenetére
Ilyen bizonytalan szezon előtt semmilyen kezdőcsapat nem (lehet akkora) hülyeség (mint máskor)
Még talán az általam korábban elrettentésképpen belinkelt Red Bull + Maldonado verzió sem annyira borzasztó
A csapat vs pilóta kérdéshez: Kezdéshez inkább 1-2 stabil csapatot javasolnék, aztán lehet majd szép lassan a pilótákra is koncentrálni. Az idei év bizonytalansága erre csak ráerősít.
A pilóták rizikósabbak, de haladó szinten már mindenképp érdemes kiemelten kezelni őket.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
venember83
nagyúr
Nagyon vonzó lett sokak számára a Mercedes - Bottas kombó.
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz Tomi0703 #4113 üzenetére
Harmadik szabadedzéssel vigyázz, mert ha hamarabb lezárják a piacot, mint tavaly, akkor megy a szopóroller...
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz FireKeeper #4123 üzenetére
Elvben az időmérő kezdése előtt egy órával, csak tavaly hamarabb lezárták. Én meg megvártam a harmadik szabadedzés végét direkt, hátha összetudok rakni egy jó csapatot .
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
Pá
addikt
válasz FireKeeper #4123 üzenetére
Elvileg mindig időmérő előtt 1 órával, tehát holnap reggel 6-kor.
Tavaly év elején véletlenül lezárták hamarabb, de utólag javították mindenkinek, akit ez rosszul érintett.
Szinte kizártnak tartom, hogy újra elkövessék ugyanazt a blamát, emiatt nem aggódnék.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Qorthral
őstag
válasz venember83 #4121 üzenetére
Nem véletlenül
Aki Mercit választ, annak adja magát Bottas, mert a Williams csak így fér be. Az FI játszik még, de nem tűnik olyan jónak, mint Massáék. Bár ki tudja. Ugyanakkor itt a lehetőség, nagyot lehet szakítani egy Ferrarival / RBR-rel / Mekivel, ha mégsem Merci fölény lesz.
Sőt, nagyon bátrak egy Lotusszal (vagy Maldonado) is próbálkozhatnak.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
FireKeeper
nagyúr
válasz venember83 #4127 üzenetére
igen, a bottas meki FI trió eléggé adja magát annak aki biztonsági játékot játszik.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Qorthral
őstag
válasz venember83 #4127 üzenetére
Persze, hogy lehet. Még úgy is, hogy nem esik ki egyik sem a két Merciből és Bottas sem...
A legjobb esélyeket erre egy Bottas + FI + McL kombó adhatja. De akár egy RBR vagy Ferraris csapat is bejöhet, ki tudja? Szó sincs arról, hogy ez egy kötelező választás. Inkább csak a legbiztonságosabb, a papírforma. Ami sokszor borulhat.Még annyit az általad leírtakhoz, hogy azért a szerzett pontok száma mellett az árfolyammal is kalkulálj, mert az is fontos. Sőt, év elején szvsz sokkal fontosabb, mint a pontok.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
-
FireKeeper
nagyúr
válasz venember83 #4130 üzenetére
én is ezen sakkozok kb egész nap, hogy akkor mégis melyik opciót válasszam...
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Qorthral
őstag
válasz venember83 #4130 üzenetére
Világos, ezzel nincs is probléma.
Kicsit az árfolyamokról:
Konfig1: 20M / 20M / 20M / 20M / 20M
Konfig2: 40M / 20M / 15M / 15M / 10MHipotetikus árfolyamváltozás (konfig1): 3% / 1% / 0% / -1% / -3%
Hipotetikus árfolyamváltozás (konfig2): 10% / 5% / 0% / -5% / -10%Szerzett pont: körülbelül egyező a két konfig esetében.
Konfig1 drágulás: 0M - marad az eredeti összérték
Konfig2 drágulás: 3.25M ebben a legkedvezőbb esetben (a 40M értékű csapat drágul 10%-ot, a 20-as 5-öt...)
Persze sokszor nem a legkedvezőbb módon alakul a drágulás, de ideális esetet szemléltettem, hogy érződjön a különbség.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
qgetata
csendes tag
És mit szóltok egy Ricciardo, Sauber, Torro Rosso, Chilton, Caterham csapathoz. Rizikós, de a szabadedzések alapján még be is jöhet.
-
Tomi0703
őstag
Na én is beállítottam végre... Most itt a gép előtt vagy fél órát cserélgettem a dolgokat, néztem a szabadedzés eredményeket, köridők, szektoridők minden.
-
-Mike-
addikt
Bele néztem 3 ligatag csapatába (Pá, Qorthral, Motion) és a népszerű kombó van mindegyiküknél.
Bottas, Chilton, Mercedes, Toro, CaterhamSőt, nagyon sokaknál ez van, ahogy nézegetem...
Ez lenne a tuti?[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz qgetata #4133 üzenetére
én nem tenném be, mert mint írtad is, nagyon rizikós. a top alkotórészed Ric ugye, vagyis ahhoz hogy ez eredményes legyen, Ric alatt a redbullnak végig kell bírnia a futamot, és jó helyen is kell szerepeljen. a többi komponensed pedig középszerű vagy gyenge, valamint nincs egyáltalán merci motoros csapatod, csak 3 rönyó és 2 ferka.
szóval kockáztathatsz, bejöhet, szakíthatsz vele, de pl én nem raknám be mert szerintem marha kockázatos.-Mike-: altatnak beszéltem velük és azt mondták, a chilton-maldi-marussia-toro-sauber csapattal fognak menni
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
qgetata
csendes tag
válasz FireKeeper #4136 üzenetére
Értem én. De ha bejön, többet szakíthatok vele, mivel Ricciardo jobban tud drágulni. És szvsz, a RB már teljesen megoldotta a megbízhatósági problémát. (Sajnos )
-
Qorthral
őstag
Ahogy Pá is írta, nem tuti,csak konzervatív. Mindhárman rutinos öreg rókák vagyunk és tudjuk (ha mást nem mások kárán), hogy milyen az első versennyel melléfogni... Rengeteg múlik rajta. Hozzáteszem gyorsan, hogy idén kevesebb a várhatóan sokat változó erőviszonyok és a sok kiesés miatt.
Egyébként ennek a konfignak a népszerűsége érthető:- a Merci tűnik a legerősebbnek, így sokan be szeretnék tenni, mert várhatóan jók lesznek és sokat nőhet az árfolyamuk
- kiegészítő csapatként a Williams látszik a legerősebbnek, vagy esetleg az FI. Előbbiben azért szinte mindenki nagyobb fantáziát lát + megbízhatóbbak is eddig.
- innentől fix is, sehogy máshogy nem fér be a Merci + Williams komponens, csak ebben a variációban
- növeli még a kedvet ehhez a csapathoz a tény, hogy a Renault motorral szerelt csapatok kezdenek magukhoz térni, így pl Toro választása nem feltétlen akkora szívás. Nem létkérdés a 3 Mercis + 2 Ferraris komponens (meg persze alapból sem kivitelezhető )Ezzel együtt lehet bőven mást is választani. Nekem két másik vari tűnik még aránylag jó kezdőcsapatnak:
FI + BOT + MCL
MER + FIKockázatosabb, de bejöhet talán a Ferraris kezdés, de sok függ attól (is), hogy Kimi mikorra találja meg magát és barátkozik meg az autóval. A Red Bullos kezdés már erős lutri a rengeteg technikai nyűgjük szerintem csak átmenetileg tűnt el...
Ui: Ha valaki kölcsön tudna adni 1 millát, azt a FER + BOT + FI csapatot erősen megfontolnám
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Qorthral
őstag
Fog ez még szóródni gazdagon (remélhetőleg), bár a 2009-es év vacak volt a ligában állítólag (végig sok volt az egyforma csapat). Idén azért rendesen változnak majd az erőviszonyok szvsz, így nem lesz ezzel gond.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
-Mike-
addikt
válasz Qorthral #4141 üzenetére
Az a baj, hogy egy normálisabb pilóta nem fér bele sehogy sem. A "legkomolyabb", legdrágább Magnussen úgy, hogy akkor épphogy a legrosszabb csapatok férnek be. Az, hogy Kimi vagy Rosberget betenném, felejtsem el, akkor nem jönnek ki a csapatok. Ha csapat oldalról közelítem meg, akkor meg hulladék lesz a pilótapáros. Ilyen Kobayashi vagy Maldonado fér be, aki kb 500 métert sem ment pénteken.
Tehát mindegyik komponensből a középszar fér bele.
Egy Mercedes > Ferrari cserén gondolkodom még (esetleg egy Red Bull) Ferrariban több lehet/van szerintem. Vagy talán megbízhatóbb, most azt érzem, hogy ezüsték lefognak parkolni idő előtt.
Az is meglepett kissé, hogy Alonso ~7tizedet ad a jégnek. -
FireKeeper
nagyúr
a kiscsapatoknál kvázi mindegy amúgy, hogy most végigbírják a versenytávot, és úgy lesznek utolsók, vagy kisenek, és úgy szóval emiatt ne fájjon a fejed.
amúgy a "top" pilóták persze drágák, de pl Bottas elég feltűnően olcsó, és sztem egyáltalán nem ügyetlen, valamint úgy néz ki jó technika is van alatta, úgyhogy valszeg akkor is őt vinném egyik pilótának ha lenne több pénzem. plusz ne feledjük, tavaly is esős időmérőn tudott nagyot villantani (Kanadában ha jól rémlik), és azt mondják, holnapra is eső várható.
a leparkolás meg sztem kb hasonló mértékben feltételezhető bármelyik csapatnál, annyira az elején vagyunk. olyan csapat nem volt, aki ne szívott volna valamivel a tesztidőszakban. jó, az mondjuk sanszos hogy pl egy lotus előbb fog lerohadni mint a williams, de azt mondom, minden csapatnál reális lehetőség hogy technikai hiba miatt adják fel.
Lonzi-Kimiről meg annyit írtak, hogy Kiminek szokni kell a fékeket, mert máshogy van belőve mint ahogy ő szereti, ebből a viszonylag nagy különbség.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
-Mike-
addikt
Bottas váltócsere +5 rajthely de most már kitartok. Sokat nem fog számítani remélem