-
IT café
"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A tesla azért adja a több mint a gyártási költség duplájáért az s3 modelt, mert drágább gyártani, mint egy hagyományos autót? Vagy azért, mert ennyiért is megveszik?
BMW I3-at 10 éve gyártják, közel negyedmillió példányban. Semmi tapasztalat.
VW Csoport: prés-öntvény alváz (VW Trinity alváz), saját akkugyár, csak az idei évre félmillió darab elektromos autó gyártása. Gondolom itt sincs semmi tapasztalat.
Mercedes-Benz EQS, ez is tapasztalat nélkül.
De sorolhatnám a végtelenségig.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Hallottam, a múltkor is benyögte az egyik, hogy a lítiumot Afrikában gyerekek bányászák.
Kb ekkora sületlenségeket mondanak egyfolytában a "szakértők"
Már az is kibassza a biztosítékot nálam, hogy Várkonyi Gábor "autóipari szakértőnek" hívatja magát. Basszus egy mezei autókereskedő mitől lesz ipari szakértő?
Oké. Nem baj, ha nincs papírja róla, de ha már szakérteni megy, olvasson már utána ha erről akar beszélni.
Ott van még Hanula Barna, akit a hírhedt totálkáros videója után, már mindenki csak Kamula Barnának hív.
Elkezdet az motorolajjárat és hűtés tervező elektromos autókat szakérteni. Ez sem lenne alapvetően baj, de folyton f@szságokat beszél.
Ha nem értek hozzá, akkor nem megyek előadást tartani róla, max a haverokkal sör mellett elbeszélgetünk róla."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Zsiday-t, vakmajom-ot, Balásy Zsolt-ot, Portfolio Checklist-et és egyebeket ismerem.
Az elosztói díj meg nem emelkedik tízszeresére.
A cégek több mint 1000Ft-ért kapják a gázt, az már a piaci ár többszöröse.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Bird
addikt
Valóban a lyukak tömködése zajlik gőzerővel. Viszont ez a közösség érdekeit figyelembe véve ez biztosan nem vezet sehova sem. Amit Duli is írt, ez a délvidék politikai értelemben a naprendszer Plútója, én is emlékszem arra, amikor a Rátgéber Akadémia átadásán a meghívott személy már nem volt hajlandó találkozni a Pávával sem. Azon a napon egyébként elérhetetlen volt még a legbelső- helyi köröknek is. Egyes források szerint ez a pillanat volt az utolsó szög a koporsóba. Szerintem pedig az amikor a vízilabdás értékelhető kampány nélkül "próbált" kényszerből (sicc) nyerni. De emlékezhetünk még a csokitolvajokra (igaz akkor jóval kisebb léptékben), vagy akár ott a nem semmi volvogate és a többi sz@r. Sajnálom a várost, mert nem ezt érdemli!
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
IO.sys
őstag
A humán tőkével kapcsolatban az a tapasztalatom, és ezt több nagy cégnél láttam és éreztem is a bőrömön többször, hogy bizonyos szakértelem és bizonyos iq felett az ember nemkívánatos, mert az olyan már ért összefüggéseket. Nem kakát dobálok, ez a valóság. Jártam a munkaügyi felügyelőségnél az üldöztetések miatt, amikor elkergettek két önkormányzati cégnél 50+ dolgozót, mert régebben dolhoztak ott, mint 2 év (tehát nyilván ők téglák), és amikor mondtam a néninek ezeket, nem tudott semmiről, pedig nagy volt a por, és megemlítettem az Attilát, erre ő magára húzta kicsit a plédet, amiben melegedett és nem szólt semmit. Hát ott lepergett gyorsan a fenekemről a maradék tojáshéj. Szóval sokkal nagyobb a baj, mint a buszmegállóban a napvitorlával mi van.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
a2d2
addikt
Beremend, Eszék, utána fel a pályára E73-A5, Boszniában meg amerre a google mutatja, ahol lehet pályán.
Nem akartam elhinni hogy reggel a ház előtt beizzítva a GPS-t 6:11 percet mondott Mostarra. Mondom itt valami tévedés lesz, de nem. Mindezt főszezonban.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
nagyúr
Mi erre szoktunk:
Pécs - Drávaszabolcs - Brod - Banja Luka - Split
vagy
Pécs - Drávaszabolcs -Brod - Doboj - Zenica - SplitEgyiket oda-, a másikat visszaútra.
Amelyik szimpatikusabb.
Én a Zenica felé jobban szeretem.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nesa
veterán
Bosznia nagyon szép és olcsó, érdemes nem végigrohanni rajta, az autópályán legyen apróba euró, mert többször beleszaladtam hogy nem működött a terminál.
Utak állapota nagy átlagba nem rosszabb mint itthon, pláne amerre ti mentek, amennyire lehetőség volt bejártuk Neretva , Bosna , Drina ,.... de egyedül csak a Drina környéke volt olyan hogy hogy az út csak nyomokban tartalmazott aszfaltot,.
Minden folyó kristálytiszta, esetleg ha rászánjátok az időt nekem nagy kedvencem kravica, splittöl sincs messze de rá kell szánni az időt szuper hely, nem tudom milyen a víz ilyenkor de nem biztos hogy fürödni is kell ha mégis fürdőcipő nem ront a komforton enni is érdemes megállni Boszniába, kravicán a vízesés mellett ettünk, 5 főre 19 euró volt.
Sisakot, vontatókötelet vigyél. -
nagyúr
november 1. és április 1. között minden gépjárműnek kötelező a téli gumi használata, valamint kötelező hóláncot tartani az autóban!
Konzuli szolgálat: BOSZNIA-HERCEGOVINA további hasznos információk része
Mivel nem EU-s ország, esetleg érdemes beszerezni a HU/BH 111 jelű nyomtatványt.
De erre van link a további hasznos információk részben.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nesa
veterán
Sisak és vontatókötél + Horvátoknál ha hülyébe futsz kér egy kisebb falapot amit az emelő alá raksz + éket.+ az igazi gyökér hullazsákot is kér, peddig úgy tudom azt már 10 éve nem kell.
Sisakból elvileg annyinak kéne lenni ahányan mentek mert hegyvidéken csak sisakba lehet kiszállni az esetleges hulló kövek miatt, de ez az összes hegyvidékes országra igaz.
Nekem borzasztó tapasztalataim vannak a Horvát rendőrökel, szerencsére idén csak egy állított meg podgradina környékén de tökéletes Baranyai tájszólással kiszedett a sorból hogy magyar mehet tovább ez az elmúlt 25 év egyetlen pozitívuma., bunkó gyökér az összes akibe eddig belefutottam ....[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
Megvolt a Pécs-Split túra, szerencsére nem volt semmi fennforgás, egy kis leírás hátha más is kedvet kap hozzá.
Odafele az útvonal: Pécs-Barcs-Daruvár-Bosanska Gradiska-Banja Luka-Cadavica-Glamoc-Livno-Kamensko-Trilj-Split volt az útvonal.
Daruvárig eljutni keserves volt, beleértve a 6-os út Szigetvár utáni részét és a horvát oldalon a Daruvárra menő főút le van zárva, ezért nagyon mellékutakon kellett menni.Visszafele kicsit módosítottam:
Split-Trilj-Kamensko--Livno-Glamoc-Mrkonjic Grad-Banja Luka-Bosanska Gradiska-Batina-Nekcse-Drávaszabolcs-Pécs
A második útvonalon Banja Luka alatt az Orbász folyó mentén jól esett az ember szemének a gyönyörű völgy képe a sok hegymenet után. Továbbá. van benne autópálya is, ami megtöri a monotonitást.
A határ után Horvátországot átszelni itt sem volt fáklyásmenet, falu-falu hátán, de folyamatosan lehetett haladni.
Mindkettő kicsivel 500km alatt van, de az utóbbin jobb időt futottunk, kb. 8óra volt a menetidő.
Autópályán ugyanez 650km lett volna ~7óra menetidővel.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Exian
őstag
Ó a fenébe, pedig azt hittem, hogy feltaláltam a spanyolviaszt Najó persze nem, hallottam már ilyesmiről, hogy terveznek ilyen megoldást a nagyvárosokban.
Én simán leraknám a saját autót és nem is vennék új(abb) saját autót, ha lenne egy ilyen jólműködő rendszer. Nekem napi szinten annyira kell az autó, hogy reggel elgurulok melóhelyre + viszek 1-2 gyereket, délután haza, aztán időnként munkán kívül 1-2 rövidebb út. Hosszabb utak ritkán vannak. Ehhez teljesen felesleges a saját autó. Ha olcsóbban vagy maximum ugyanannyira jönne ki, mint a saját autó, én már elgondolkodnék rajta. Legalább nem lenne a mindenféle nyűg, ami tud lenni egy saját autóval (szervizelés, műszaki vizsga, lerobbansz valahol mi lesz most, stb. Nyilván utóbbihoz kellene az is, hogy legyen "azonnali" mentés, vagy elérhető közelségben másik szabad autó).
CPT.Pirk: jah. Ez a szólóbusz dolog nekem nagyon fura. Én 20 éves koromig buszoztam rendszeresen, azóta nagyon nagyon ritkán és akkoriban még (2000-es évekig) szinte csak csuklósbuszok jártak, csak a kisebb, meredekebb, extrémebb utakon mentek a szólók.
Rollerben én is gondolkodom. Egyet nekem, egyet nagyobb fiamnak, mert ő szokott jönni velem reggel meg délután haza (melóhelynél van a suli). És a távolság meg pont olyan, ami rollerrel könnyen kivitelezhető (odavissza 3.5 km), ha netán rossz idő kerekedik közben, akkor sincs gond, még gyalog is haza lehet jönni. Bicajjal szoktunk járni, csak voltak gondjaim a lábaimmal így azt hanyagoltam mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
Sir Riccio
addikt
Elhiszed, hogy neki nagyjából mindegy miközben kiszámlázza az ügyfélnek? Iszonyat árfelhajtó hatása van ennek, hogy a cégeket kivették ebből, a sok birka meg elhiszi, hogy így Ő magyar emberként/családként nem fizet többet.
[ Szerkesztve ]
Deutsch Richárd Fotográfia - https://www.riccio.hu/ / https://instagr.am/deutsch.richard/
-
Bird
addikt
Pont ez az, ne legyen olcsó(bb), ami valójában nem is az..... Legyen annyi, amennyi a piaci ára. De ugyanez a csirkefarhát, cukor, tojás, akármi vonatkozásában. Nem kell látens ársapka....
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
Exian
őstag
Linux alatt a sima beépített dd parancs is átviszi szerintem, bár vfat-tal már nagyon rég foglalkoztam, de az ext partíciókat egyazegyben átviszi, komplett Linux szervereket szoktam klónozni vele és utána másik HDD-ről indul is szépen a rendszer, akár másik gépben is.
Az alap parancs elég egyszerű, pl: dd if=/dev/sdb of=/dev/sdc status=progress
Csak az if és of nagyon fontos, hogy ne legyen felcserélve, mert ez kérdés nélkül gyalulja a céllemezt
[ Szerkesztve ]
-
Exian
őstag
válasz aneda #101683 üzenetére
Én a TintaCentrumba szoktam vinni a nyomtatóinkat javításra. Van szervizük is. Elég ügyesek szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya