- Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Photoshop
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- XPEnology
- Aliexpress tapasztalatok
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Hálózatokról alaposan
- Rendszergazda topic
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stanley-B.
őstag
ha így lenne látnod kellene értesítést, szóval kamuzik az eladó.
Próbálkozik.Írd meg neki, hogy vagy refund azonnal, vagy megy a negatív + claim.
szerk: ja látom claim megvolt, akkor nincs is más dolgod, esetleg megírhatod neki, hogy a claimnél adja meg a refundot vagy negatív.
[ Szerkesztve ]
-
Hintalow
senior tag
Ha semmit nem jelez feléd a paypal, akkor semmi baja a fiókodnak.
Vagy az eladónál van gond és bénázik, vagy esetleg némi rosszindulatú felelősség terelés is játszhat.
Kérdezd meg az eladót, hogy milyen hibaüzenetet ad a paypal neki, amikor refundolna. Abból már el lehet indulni.
Ha pedig csak körít, akkor nyiss egy case-t, majd megoldja a paypal.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!