-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
maj-viktor
őstag
Ott a válasz... Pending... függőben van... egy ~20napig (talán 2hét a határ) nem férsz hozzá eladás esetén... azaz nem tudod kivenni! A vevővédelem miatt...
Pending VS Available
Függő VS Rendelkezésre álló[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
maj-viktor
őstag
Ha jól tudom nem csak az értékelés számít... hanem akkor is megkell várni a 2hetet talán...
(sosem adtam el, nem tudom, csak amiket olvastam róla...)Azaz nem csak az értékelés számít... hanem az idő is lekell, hogy teljen... hiába értékelt 5nap után... akkoris megkell várni a 2-3hetet...
Illetve hiába nem értékelt 2-3hét után... a pénzt "kiveheted".... aztán ha megbízhatatlan vagy... átvered a vásárlókat, úgyis kitiltanak... az kibukik....
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
madle
őstag
Most a mobilos alkalmazással sikerült beütni a 0-t, de komolyn hihetetlen, hogy miért nem akarta engedni egyik böngészőből sem. Csatlakoztattam a számlaszámomat is a fiókomhoz, elvileg minden adat helyes, akkor így nem kellene hogy büntessenek 1500Ft-ra, ha hívok le a Paypal egyenlegemből belőle, igaz? A bank nevet mindegy hogy írom be?
-
Topikgazda
A bankod segítségével megtudod oldani. Kinyomtatod a két -vásárlás és refund- PayPal bizonylatot, besétálsz a bankba és megkéred hogy könyveljéák át a számládra.
De ha a kártya ugyanahhoz a számlához tartozik amit a mostani kártyádhoz használsz banktól függően jóvá tudják írni maguktól is.
Milyen aktiválást akarsz?
A PayPal 400 Ft-os pénzküldési limit törlési megerősítési kódra vársz? Mert annak nincs köze a kártyával történő vásárláshoz. A banki aktiváláshoz meg megint nincs köze a refundnak. -
madle
őstag
Ne haragudjatok, hogy újra kérdezem, de akkor semmi megoldás nincs erre, hogy a levegőben lógó pénzemet valahogy a Paypal egyenlegre visszatetessem?
Előzmény:
Teljesen otthagytam az FHB-t, ahol a MasterCardom volt, amivel a vásárlást végrehajtottam.
Átjöttem az OTP-be, új számla, új kártya. Viszont a refund a régi kártyámra ment, ami már elvileg nem létezik.... A Paypal szerint bejött a pénz és irányították a kártyára.... -
Topikgazda
Nagyon nem írtad, hogy bankot váltottál! Honnan tudjam? Ezt írtad: ugye nemrég váltottam bankkártyát.. és mivel válaszoltam nem olvasgattam tovább a hsz-eket:
Válaszom aktuális, csak akkor nevesítem a bankokat:
A bankod segítségével megtudod oldani. Kinyomtatod a két -vásárlás és refund- PayPal bizonylatot, besétálsz az FHB bankba és megkéred hogy könyveljék át az OTP számládra.Vidd magaddal a személyigazolványt, lakcímkártyát, a legutolsó FHB kivonatot vagy azt a papírt amelyen a megszüntetett bank számlaszámod van és vidd magaddal az OTP-s számlaszámot is.
A bejövő pénzek 30 napig a devizás könyvelendő tételek számlán vannak, ha nem tudja az automata rendszer könyvelni, mert valamilyen okból nincs meg az a számla, akkor a 31. napon visszafordul a feladónak.
Viszont némelyik bank küld értesítést a volt ügyfelének, ha meg nem akkor, az ügyfél felveszi a cipőcskéjét és tesz egy sétát a volt bankjába és segítséget kér az ügyben.
A megszünt számla csak archiválódik, a kártyák az érvényességük lejárta után 30 napig "élnek", csak a tiltott kártya fagy be, de nem a bank szemszögéből.
Ugyanezt a mókát már eljátszottam CIB -> Erste és Unicredit -> Erste viszonylatban náluk működött.[ Szerkesztve ]
-
Hívnám őket, de állandóan kéri a telefonszámomat, hogy írjam be, mert nem ismeri. Minek?
Nincs ezeknek mail címük ahová elküldhetem a problémát? Utálok telefonálni...
Illetve küldtem egy levelet a service@paypal.com-ra, de csak egy automatikus levél érkezett, hogy az email címemre nem tudnak válaszolni.In an effort to assist you as quickly and efficiently as possible,
please direct all customer service inquires through our website. Once
you log in to your account, you can click on "Contact" at the bottom of
any PayPal web page. This will give you further information on how to
Call Us if you would prefer to contact us by phone or to send us an
email. You can also choose "Resolution Center" which will take you to
PayPal's central hub for buyer and seller resolution and limitation
information.We want to help you but we are not able to respond to emails sent
directly to this address. We value your business and want to provide you
with the best customer care.Ezzel nem vagyok kisegítve, mert be kell lépnem a fiókba, amit meg ugye nem tudok...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
szmyky
aktív tag
3 tételt vásároltam ma reggel egy kollégámnak és banki árfolyamon került volna 13.500,- Ft-ba.
Erre megnézem, hogy mit vonnak a bankszámlámról és látom, hogy 15990,- Ft-ot zároltak már!
Nézem vissza a PayPal kivonatokat és minden egyes vásárlást forintban hívtak le a kártyámról! -
Topikgazda
Kezd a hivatalos weboldalukon a garanciás dolgokkal. A használati utasítás átnézése sem segített?
A PayPal-on a vásárlás napjától 180 napig él a vásárlói védelem, de azért amikor jelentkezik a probléma és nem tudsz az eladóval megegyezni, akkor célszerű a PayPal-hoz fordulni.
Az a 180 nap azért nem azt jelenti, hogy a 179. napon kérem vissza a pénzem.
Egyébként ha van az eladónak saját vásárlói védelme, az az elsődleges.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ezzel nem mennék az eladóhoz reklamálni, ez wifi konfiguráció probléma. Be kell üzemelni és megnézni, hogy szórja-e a jelet. Mondjuk inSIDDer, ez van mobil app-ként és pc-s verzióban. Azután megfelelően konfigurálni a laptopot. valami ilyesmi módon.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ez már inkább használat közbeni garanciális probléma kategória, nem igazán esik már bele a PayPal 180 napos védelmébe.
Vállalt az eladó gararanciát? Ha igen, akkor azt kell intézni vele.
Ha inditasz dispute-t, azért mert a megkapott árú hibás és befogadja ezt a PayPal, nagy az esély arra, hogy ha rájuk marad a döntés, akkor visszaküldést javasolnak.
De van itt egy HA a befogadásra a vásárlási védelembe 2 hónap használat után.
Ha visszaküldés esete történik, akkor a befizetett áfával és vám költséggel mi lesz?
Természetesen azt senki sem adja neked vissza.
Indithatsz dispute-t, de az eredményét még jósolni sem tudom, az ok valós, így neked az indításból hátrányod nem valószínű hogy lesz. -
Topikgazda
Ha dispute-t nyitottál mert nem jó az eszköz, az már nem megoldás, hogy ennek keretében "kényszeríted" arra hogy segíteni beállítani az eszközt
Itt a téma a vásárlás alaphelyzetbe hozása, mintha meg sem történt volna. Termék vissza az eladónak mert hibás, azután pénz neked vissza, mert sztornó a vásárlás. -
Topikgazda
De csere is szóba jöhet, de ennyi idő után és ilyen hozzáállással a részéről, nem igazán javaslom.
Ha erre már kifizetted a járulékokat és megvannak a papírok és a kiküldéskor a CN23 vámárúnyilatkozaton ez beírva, hogy garanciális visszaküldés valamint ez a nálad maradó CN23-n is rajta van, akkor ha beérkezéskor eljárás alá kerül, ezek alapján nem kell fizetni semmit. -
Topikgazda
Mivel a PayPal-on 180 nap a vásárlói védelem a vásárlás napjától akár játszhatsz az ő szabályaik szerint, nincs ezzel gond. A Return szabályai is megfelelően vannak leírva. A visszaküldés költségét a PayPal-tól is visszakérheted, nem kell ahhoz dispute náluk. De persze neked a postán majd ki kell fizetni. Ezt visszaküldeni megfelelően nyomon követhető formában 4110 Ft lenne.
-
madle
őstag
Udv,
elertem a ceget e-mailben, megadjak a refundot, de csak a termek arat akarjak, a postakoltseget idefele nem, pedig annyiba kerult mint maga a termek.
azt irtak ha nem problemazok, akkor 40%-at teritik vissza a termek aranak, de a Paypalt semmikepp sem eroltessem mert az lassu stb stb..
Mi lenne a celszeru lepes? Adjam fel a csomagot es igenyeljek teljes visszafizetest a Paypaltol? -
Topikgazda
Az utolsó mondat úgy hogy 9300 Ft-ig a visszaposta díját a PayPaltól igényelheted Nem a lassúság a gondjuk. De az idefelé postát is te fizetted nem ők ha nem ingyenes volt, az is visszajár. Nem tudom melyik cég, de ha visszaküldés költsége 9300 körüli akkor PP dispute
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!