-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aytukabozs
addikt
válasz Crytek #12761 üzenetére
Neked van 20 napod a dispute indítástól a claimmé fokozásra.
Ha még a dispute állapotban egyezségre jutsz a hangyásokkal lezárod a dispute-ot.
Ha nem, eszkalálsz.
Amennyiben ezt nem teszed meg a PP lezárja az ügyet.
Ha szükség van a claim-re, a PP csak akkor száll be, addig csak a felületet adja és figyel, utána részleteket fognak kérni és bizonyítékokat, majd döntenek (~30 nap).Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
-
aytukabozs
addikt
válasz Sipi1984 #12896 üzenetére
Már csak azért is mert;
" Depending on how quickly your bank processes the refund, it may take
up to 30 days for you to see the refund reflected on your card balance."
Tehát a PP számlatörténetben látszania kellene akkor is ha a bankod még ül kicsit a pénzen.
Ugye a banki adataidban semmi nem változott a vásárlás óta...?( #12893 ) snooze
Akkor azt javaslom keresd fel a PP ügyfélszolgálatát, mert a "denied-you chose not to accept this payment" az azt jelenti hogy te állítottad le a tranzakciót, szóval ez akkor magyarázatra szorul a részükről.[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz hidroponi #12956 üzenetére
a CLAIM az már az fokozott változat, a dispute 'eszkalálódtatható' ide.
bár őszintén szólva az nekem sem tiszta hogy mtibi55 csak dispute-ot nyitott csak vagy már eszkalálta is.mtibi55 (#12955)
Ha dispute-nél tartunk akkor 20 napotok van megegyezni, és ha az eladó nem reagál NEKED kell lépned, mert különben bezáródik a dispute és NEM nyitható újra.
Ha még itt tartotok akkor a dispute (megbeszélés) ablak fölött vastagon szedve jelzi a Paypal (dátummal) hogy mennyi napod van még megegyezni, vagy a következő fokozatra lépni.Ha már claim az ügy, akkor lép csak közbe valójában a PP (addig csak a felületet biztosítja a beszélgetéshez, illetve logolja is azt hogy később egyik fél se tudjon félrebeszélni).
Bekérhetik mindkettőtöktől az igazatokat alátámasztó bizonyítékokat, és ~30-on belül döntenek.
Ha claim szakaszban nem reagál az eladó akkor általában a vevő javára döntenek.[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
Pár hete volt valakinek ugyanez a problémája..
Úgy rémlik simán megoldódott 'magától' mikor újrapróbálta...Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
-
-
aytukabozs
addikt
válasz Dizhin1 #13049 üzenetére
[kifutottam a szerk. időből]
...továbbá;
a @mail2consultant.com mailcím végződés az ingyenes http://www.mail2world.com/ szolgáltatóhoz tartozik (kb mint itt a freemail), és az első találat amit a shipping_infos@mail2consultant.com-ra dob a google, az tök véletlen egy internetes csalásokkal foglalkozó oldal.Ne vedd sértésnek, de ezzel a felkészültséggel előbb-utóbb bele fogsz szaladni valami hatalmas buktába, a javaslatom tehát az hogy olvasgass sokat a témában,
NAGYON SOKAT!Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz zuzu000 #13086 üzenetére
sehogy.
Csak saját névre szóló bankszámláról lehet feltölteni az accountodat.
Kikerülni max úgy lehet hogy küldesz neki PP számlát valamiről, ő meg befizeti neked, de ezesetben számolni kell a 4% költséggel amit a PP levesz TŐLED ezért...[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
Nokérem egy dispute/claim szakértőre van szükségem.
A sztori 'röviden';Márciusban vásároltam Antelife-ról egy telefont 120$-ért, mikor megérkezett kicsomagoltam és jobban megnézve feltűnt hogy a telefon feltehetően nem teljesen új (a telefon zacskója gyűrött, a screenprotector bubis, az akkubölcső karcos, az optikavédő fólia hiányzik, és ennekokán az optika karcos, ÉS az IMEI nem ugyan az a telefonban mint a dobozán! szerencsére csináltam unboxing vidit, és fotókat).
Ezektől eltekintve a telefon tetszik, gondoltam egy kis partial refund esetén megtartom.
Első körben levélben próbáltam egyezkedni velük, kevés sikerrel, minden egyes levelemre másik ügyintéző válaszolt, ugyan azokat a köröket futottuk tucatszor.
Második nekifutásra dispute-ot nyitottam hát, ahol hosszas alkudozás után megjánlottak 20$ refundot kiegészítve 5$ kuponnal (én 50$-ról indultam).
Gondoltam alszom rá párat, amiből vagy 10 nap lett, de mikor megirtam hogy OK elfogadom, jött a meglepetés, azt írták a telefon új, de azért kaphatok 500 ante pontot.
Persze nem fogadtam el és ujabb alkudozás kezdődött, dolláronként eljutottunk oda hogy 15$ + 5 kupon, de itt lecövekeltek. :/
Azt irják fogadjam el vagy full refund és küldjem a telót.Most jönnek a kérdések;
Van-e esélyem hogy claimmé eszkalálás esetén megítéli a PP az eredetileg ígért partial refund összeget, vagy kb 100% hogy ők is a full ref. verziót fogják nyomatni.
Ha visszaküldöm akkor ugye bukom a postaköltséget, vagy claim esetén dönthet úgy a PP hogy az is a bolt sara?[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz Stanley-B. #13138 üzenetére
Akkor -amennyiben ez a heppem hogy megtartsak egy ilyen kondíciókkal rendelkező telefont megtartsak-, kénytelen leszek elfogadni ezt a 15/5-öt?
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz hidroponi #13140 üzenetére
Nem is jóslást kértem hanem tippeket
Ezenfelül a bizonyítékaim megvannak ahogy írtam is, ennek köszönhető hogy egyáltalán szóbaálltak velem.
120-nak a fele amúgy nem 50, és azért indítottam olyan magasról hogy elérjem a 20-25-öt ami szerintem korrekt, az itt felsorolt anomáliákat számbavéve.Mindenesetre köszönöm a tippeket!!
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz Stanley-B. #13145 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a tippeket, elfogadtam a 15$-t mert visszaküldeni nem szerettem volna,
(iszonyatosan összement a Blade-em mióta haszálom az umit ) és nem láttam esélyt rá hogy feljebb tornásszam a refund összegét (2 hete gyúrtuk egymást a PP dispute felületén), vagy hogy a PP ne azt hozza ki hogy küldjem vissza...Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz Szabikaa20 #13196 üzenetére
45 napíg él a PP vásárlóvédelem, abból csöppet kifutottál :/
(#13197) mouzrr
Belépsz az accountodba és a TopUp/Top Up Account (in a few days) menüpontban, látható Unicredit számlára utalod a kívánt összeget,
FONTOS! hogy csak a PP accounttal megegyező névre szóló számláról utalhatsz, és hogy a megjegyzésbe mindenképp írd bele a Transfer ID-t (valami hasonló lesz: 1147TxVKTx6KLYC), mert ezek nélkül nem fog az összeg (egykönnyen) hozzád kerülni....[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz Szabikaa20 #13199 üzenetére
Ahogy mondod.
Ill. még az eladónál futhatsz pár kört hátha kifogsz egy becsületes kínait, de mivel ő is tudja hogy semmilyen eszközöd nincs ellene, nagyon ne reménykedj...Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
-
aytukabozs
addikt
válasz Hintalow #13239 üzenetére
nem jól érted ,
kicsit bonyolultabb körbetartozós sztori, és akinek fizetni kellett volna ill. fizetett is az indított Unauthorized transaction claim-et
ezért a PP megfogta a pénzt...Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
-
-
aytukabozs
addikt
válasz SamSem5812 #13427 üzenetére
Milyen lenovotól?
Nem rémlik hogy lenne saját, MO-ra is szállító websopjuk.
Ott lesz a baj szerintem.
Belinkeled hol 'vásároltál'?
Meg 5 nap alatt sikerült leemelni az összeget? Ez realtime szokot menni szerintem....[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz SamSem5812 #13429 üzenetére
Hát ennek a bagázsnak köze nincs a lenovohoz csak lenovokat árulnak... :/
Ettől még persze nem feltétlenül kell bef#sni, csak jelzem.
Kaptál a vásárlás vagy a teljesítés napján levelet a bolttól?
Én arra válaszolva szegezném nekik a kérdést hogy hol a francban van már a telefon?
Ha arra sem válaszolnak, akkor már nyitnám is a dispute-ot Paypalaon, akár már holnap reggel.
HA ott sem reagálnak, akkor 3-4 (max 7) nap múlva nyomnám át Claim-be az ügyet.Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz SamSem5812 #13436 üzenetére
Az aliexpress nem webshop, inkább olyan mint a mi vateránk, ott nem az oldalra hanem az egyes eladók értékeléseire nagyon fontos figyelni.
Ebben a topicban vannak hasznos infók hol szabad, meg hol nem vásárolni...
Lenovot pl minidealnél bátran vehetsz
(melyik modellt nézted ki?)[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz esztpan #13461 üzenetére
Kérhetsz törlést (cancel order), pontosan mit írtak?
Volt már ilyen nekem is de felfüggesztéssel fenyegetésre nem emlékszem.Mondjuk az valóban nem fair ha összevissza kattintgatsz.
Az egy online piactér, nem játszótér. Előbb kell körbenézni árak miatt és ha tudod mit akarsz akkor kell megrendelni...[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
-
aytukabozs
addikt
válasz mert_csokis #13474 üzenetére
Az invoice-szal gyakorlatilag elektronikus számlát is kap a vevő, míg request money- val csak egy fizetésre felszólító levelet a teendőkkel.
A 4%-ot szerintem mindenképp leveszi a PP.
Hogy tud e trükközni a vevő azt nem tudom, de mindenképp úgy juttasd el hozzá az árút, hogy bizonyítható legyen az átvétel.Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
Ezek közűl egyik sem, ill az utolsó a más ok (other reason)
ha arra nyomsz akkor elvileg lesz egy mező amiben leírhatod hogy konkrétan b@szik rád 1 hete.
dispute előtt levélben próbáltál egyezkedni vele?
(igazából ezek lennének a reklámáció lépcsői 1. közvetlen az eladóval 2 dispute 3 claim)
Bár nem hiszem hogy ez számítani fog hisz dispute-ra nem reagálni az fél beismerés hogy vaj van a füle mögött.Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz BoneDragon #13510 üzenetére
sztem csak 'lassan őrölnek isten malmai'
néha egy topupot is elhúznak napokig,
ha ez tegnapi sztori akkor várj még 1-2 napot.Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz gabri83 #13512 üzenetére
Nem írod HOL vásároltál, pedig lehet hogy pontos infókkal könnyebb tanácsot adni.
(#13513) sziku69
Annál jobb tanácsot amit a blogbejegyzésedben (#5) greenity írt, szerintem nem tud itt sem adni senki.Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!