Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz GAbre #24896 üzenetére

    Nézd már írtam másnak is, ha megérkezne az adott országba, a szabályok szerint az sem alapozza meg a refund megkapását, csak ha kézbesítve van a csomag, átvette a címzett.
    we were unable to confirm delivery of the item associated with this claim.
    A nyomkövetési szám egyébként mit mutat?
    Én ilyen esetben mindig küldeném nem csak a nyomkövetési számot, hanem azt hogy hol tudják megnézni és az a képernyő ahol látszik hogy hol tart.
    Egyértelmű a vásárlói védelem leírásában ez a rész. A szabályokat készítők a Paypal-nél azt feltételezik hogy mind a vevő és mind az eladó betartja azokat. A te esetedben az eladó nem tartotta be, nem pedig a Paypal.
    Nem teljesült a szabály, kérd a döntés felülvizsgálatát.
    Valahol egyensúlyban kell lenni a vásárlói és eladói védelemnek, persze az lenne a jó a vevőknek, hogy már akkor visszakapja a pénzt, ha már feladta, de ezt még a vonatkozó Fogyasztóvédelmi törvények sem teszik lehetővé, a vevőnek akkor jár vissza a pénz, ha az árút az eladó visszakapta.
    Ez független a Paypal-től, ők csak beépítették a jogszabályt a szerződési feltételekbe. Rossz a törvény.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák