Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz szmyky #17982 üzenetére

    Négy napja levelezek velük 5-7 nap ügyintézést írnak, speciális esetben 7-10 nap, nekem korainak tűnik a visszaküldés helyére vonatkozó válasz miatti reklamáció.

    Ne haragudj, de téves információid vannak az Aliexpressel kapcsolatban. Amiről írsz az csak korlátozott lehetőség, nem minden esetre alkalmazható.
    Nincs újra nyitás, ahogy most te is írod, hosszabbítani lehet.
    Azoknál a termékeknél amelyek nem érkeztek meg és/vagy nincs igazolva a megérkezése van dispute lehetőség
    Ha megérkezett, leigazolod a megérkezését, nincs dispute lehetőség, ha gond lenne vele, direkt lehet felvenni a kapcsolatot az eladóval.
    Itt a példa, 5 tranzisztor hibás, hiányzik 1 lábuk. Hol és hogyan tudnék reklamálni?

    Ezek a "lehetőségek", semmi:

    An Open Dispute is made if:
    Goods are not received (confirming date varies by choosing different courier services) after supplier has confirmed order has shipped
    Goods are not received in satisfactory condition

    Ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés