Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sakal83

    addikt

    válasz kezo0 #7042 üzenetére

    Nem védem a Pana szervizt mert teljességgel inkorrektek sok esetben DE.
    Provalsz egy sokeves tvnek az arat visszafizettetni holott vilagoan le van irva hogy hasonlo tudasut kaphatsz az ÖNKÉNT vállalt INGYEN kapott garancia miatt. Felre ne érts de nem kicsit vagy részrehajló ebbe a kérdésben. Tobb hónapig próbáltad megjavittatni a tvd mert szereted mert dupla tuner stb. Halkan jegyzem meg hogy megszoktad mint az ex780at is megszoknad. Most a cserekeszulek nem tetszene. Vilagos hogy hasonlo tudasut kaphatsz csak nem vetelarvisszafizetest. Ez mar a vetelkor is tiszta volt csak nem olvastad. Ilyen egy az egyben mar nincs. Oled nem hasonlo tudású mert oled. Jelenleg az ex780 áll a tiédhez a legkozelebb a palettán. Örülj neki hogy legalabb nem bukod a tvt mert van a kiterjesztett gari. De a helyedben minel elobb megallapodnek mig nem egy uj ipses csodát kapsz. Ne vegyed támadásnak de ez csak hangulatkeltés reszedrol. A cserekeszuleket is eladhatod es használtan vehetsz ax800at. Az hogy azert bankodsz hogy igy nem kaphatsz meg olyan garit amit epp szidsz az különösen mosolyogtato. Sajnos el kell fogadni hogy minden elmúlik sajnos egyszer a tv is:)

    Kicsit olyan vagy mint aki 1.000.000ftos biztosítást kot de baj esetén sir hogy nen fizetik ki neki a teljes 5.000.000ftos kart...

    [ Szerkesztve ]

  • Piftuka

    veterán

    válasz kezo0 #7042 üzenetére

    "Piftuka: a DX800 vagy DX900 valóban jó lenne, csak ugye ezek felajánlása esetén még inkább attól lehetne tartani, hogy nem újat adnak, hanem valami javítottat..."

    Elég könnyen meg tudod nézni, hogy új készüléket kapsz-e. Már a terméken is látszik, de ha biztosra akarsz menni, az átvételkor kéred a beüzemelést, és megnézed a szervizmenüt.

    Egyébként ebben az esetben én azt mondom, hogy ha használt/javított, hát legyen az, de működjön. A szerződésük szerint a cseretermékre a jogszabály szerinti kötelező jótállás újraindul, így legalább egy jó ideig a meghibásodás miatt sem kell aggódnod.

    De... Ha már ők ilyen alapos, és mindenre kiterjedő részletességgel foglalták írásba a kiterjesztett garancia részleteit, akkor az alapján szvsz Neked is vannak egyéb lehetőségeid.

    Emiatt:

    "A Kiegészítő Jótállás keretében a Résztvevő nem jogosult a vásárlási szerződéstől elállni vagy a vételár visszatérítését követelni, függetlenül a korábban felmerült hibák vagy elvégzett javítások számától. Ez a korlátozás azonban az irányadó magyar jog alapján a Résztvevőt megillető egyéb jogokat semmilyen módon nem érinti."

    "6. A jótállási igények elintézési határideje maximum 15 nap."

    Én továbbra is azt mondom, hogy hivatkozhatsz arra, hogy cseréhez fűződő érdeked megszűnt, valamint a javítást/cserét a vállalt határidőn belül nem tudták elvégezni. (A hatályos jogszabályok például nem definiálnak konkrét határidőt, csak ajánlást tesznek.)

    Erre vonatkozóan kérd ki a területileg illetékes járási kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztályának véleményét. Nem kell "bő lére" eresztened.. .csak a lényeget mondd el, hogy a termékre "kiterjesztett garancia" vonatkozik már, a forgalmazó által felsorolt feltételekkel, de éppen a saját maguk által egyértelműen definiált 15 napos javítási határidőt nem tartották be, valamint nem tudnak az eredeti termék tulajdonságaival megegyező, vagy annál paramétereiben jobb csereterméket adni, de korlátozni akarják - jelen szerződésre hivatkozva - az elállási jogodat.

    Mondják meg, hogy a fenti részleteket figyelembe véve szakmai véleményük szerint gyakorolhatod-e az elállás jogát.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák