Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny Cage

    addikt

    Hát sajnos a (részben) lehúzó kritikák, így az első pár óra túltétele után jogosnak tűnnek. :(

    Amilyen lelkesen indultam a játéknak, olyan lendülettel lombozott le. A játékmenet végletekig leegyszerűsítése egyértelműen a konzol kedvéért történt, de a játékot menthetetlenül monotonná teszi. Az se túl jó pont, hogy a PC-s átirat egy vegytiszta konzol port - az irányíthatóság éppenhogy elmegy, a két egérgombos terelgetés csapnivaló (könnyen kimatekozható, hogy ezt a funkciót a gamepod joy-ának szánták), néhol beragad, néhol nem mozdul, úgy általában nincs értelme (a PC-s átiratba miért nem lehetett beiktatni egy nyilat?).

    A játék grafikája alapvetően szép, de részletgazdagsága itt-ott (épületek, belső terek) puritán és egy idő után unalmas. A sötét lovag nem éppen perzsiai herceg, otromba kocogáson kivül gyakorlatilag csak fejszéjének meglengetésére képes, más mozdulatra nem (plusz varázslatok). A legapróbb akadályokon sem képes túlhaladni (pl. bokányi magasságú kődarab) vagy egyszerűen ''láthatatlan falakba'' ütközik - nyilván ez azt a célt szolgálja, hogy magunk helyett kicsi gonosz apródainkat küldjük dologra, de ez a fajta megoldás még a 10 évvel ezelőtti időket idézi (mi értelme a 3rd person nézetnek, ha a terepen gyakorlatilag csak igen korlátozottan közlekedhetünk?).

    A megoldandó feladatok primítivek, és bár sok alküldetés létezik, a feladat megoldásai közben mindig egy dolgunk van: buzgón ráhasalni a bal egérgombra. Szolgáink gyakorlatilag mindent elintéznek helyettünk, nekünk csak az a dolgunk, hogy ide-oda küldözgessük őket vagy ha megtizedelődnek, az elhullottak helyett újabbakat idézzünk. Ez sem okoz túl nagy nehézséget, ugyanis a játék kézenfekvő helyekre tesz oltárokat vagy ''kutakat'', ahonnan tucatszámra szülhetjük az újabb szolgákat.


    Hát a játék egyelőre nem okozott katartikus pillanatokat, inkább csak unatkoztam. Meglátjuk a végigjátszás után hogy fogok vélekedni róla.

Új hozzászólás Aktív témák