Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Marci_

    tag

    Udv mindenki!

    Valaki probalt mar esetleg T-Mobile -nal vasarolt Nokia E61 -es mobilon software-t frissiteni otthon a Nokia Update programmal? En probaltam, de azt irja ki, hogy nincs elerheto ujabb frissites pedig mar van ugyebar 3.xx verzio is hozza. Ez ismert problema, csak azt nem ertem, hogy miert nem hagyjak jova az ujabb verziokat, miert kell ennyit varni? Kulfoldi T-Mobile-nal mar reg elerheto ehhez a telefonhoz a 3.xx verzio. Nekem 1.xx verzio van fent es van nehany problemam vele:

    -Van amikor engem hivnak, de nalam nem is latszik semmi, viszont aki keres az azt hallja, hogy felveszem a telefont es utana lerakom.

    -Az elozonek a masik verzioja az, amikor csorog a telefon, felveszem de nem hallok semmit, aztan magatol szetkapcsol a mobil, mintha nem lenne terero es megszakadt volna a kapcsolat.

    -Bizonyos weblapok bongeszesenel a browser vagy befagy vagy kilep magatol, de a kapcsolatot nem bontja, Opera-val minden tokeletes, csak a megjelenites nem olyan.

    Ezeken a jelensegeken kivul minden jol mukodik, es nagyon szeretem a telefont, nem is cserelnem masra :) , de viszont azert orulnek neki, ha mar tudnam frissiteni a software-t.

    Tisztelettel
    Marci



    [Szerkesztve]

  • Marci_

    tag

    válasz Viktor0610 #90 üzenetére

    Szervizbe eddig sem vittem es kesobb sem fogom, mert elegge kenyes vagyok ilyen dolgokban es inkabb szeretem magam megoldani. Inkabb esetleges hasonlo tapasztalatok vagy netan mas szolgaltatonal elofizeto keszulek tulajok tapasztalatai azok, amik erdekelnenek meg, de fel fogom hivni a T-Mobile-t, hatha tudnak a technikusok valamilyen informacioval szolgalni, aztan majd leirom a tapasztalatokat en is.

  • Marci_

    tag

    válasz shev7 #92 üzenetére

    Ez nem arrol szol, hogy szenvedek-e vele, vagy sem, hanem elvi kerdes, szeretem magam megoldani az ilyen dolgokat. :)
    Kozben beszeltem a technikussal, aki azt mondta, hogy nem minden Nokia altal kiadott firmware kerul forgalomba naluk, szerintuk az itthoni telefon software frissites nem megoldhato, de menjek be egy szervizbe. Ezt csak azert nem ertem, mert pl Angliaban szinten a T-Mobile-nal mar elerheto ehhez a telefonhoz a frissites Nokia Update software-el. Azt szinten nem ertem, hogy miert 1.xx verzio van a keszulekemen, amikor mar letezett 2.xx a T-Mobile-nal a T-mobile weblapja szerint es letezett mar 3.xx a Nokia-nal, a Nokia weblapja szerint.
    Annyira nem fontos a frissites, hogy elmenjek szervizbe, de meg mindig varom T-Mobile-nal elofizetok otthoni telefon software frissitessel kapcsolatos tapasztalatait. :)

  • Marci_

    tag

    válasz Marci_ #89 üzenetére

    Udv mindenki!

    Korabban mar irtam NSU kerdessel kapcsolatban, most ennek folytatasakent osztanam meg tapasztalataimat. Alul a Nokia Support-tal folytatott levelezeseimet mellekelem:

    "Tisztelt Nokia Ügyfélszolgálat!
    Telefonomon 1.0610.04.04 -es firmware van és szeretnék ennél frissebbre update-elni, de az NSU azt mondja, hogy nincs elérhető frissítés, ami gondolom abból adodik, hogy a T-Mobile nem teszi elérhetővé a 3.xx legfrissebb verziót. Kérdésem illetve kérésem az lenne, hogy milyen lehetőségek vannak arra, hogy NSU segítségével tudjam frissíteni a készüléket? Szervízbe nem szeretném vinni, ha már van lehetőség itthoni frissítésre. Telefonom többek közt a következő hibajelenségeket produkálja:
    - Böngésző néha lefagy
    - Levelező kliens nem tölti le a leveleket és nem is küld (korábban ezekkel a beállításokkal ment)
    - Esetenként hívás fogadásnál nem hallani a hívó félt
    - Telefon néha újraindul, fehér háttérrel biztonsági kódot kér (Phone lock bekapcsolva)
    Válaszukat és segítségüket előre is köszönöm!"

    --------------------------------------------------------------

    "Tisztelt Uram!
    Valóban ez a legfrissebb szoftver jelen pillanatban az ön készülékére, várakozni kellene az új szoftver megjelenéséig
    Latest available software for Nokia E61, product code 0538181
    Version: 1.0610.04.04
    Üdvözlettel: NOKIA Care"

    --------------------------------------------------------------

    "Tisztelt Nokia Care!
    A problémám éppen az, hogy az új firmware már megjelent, T-Mobile
    verzióban elérhető szervízpontoknál, csakhogy a Nokia Software Update-en
    ez a verzió nem érhető el. Félreértés ne essék, nem arról van szó, hogy
    türelmetlen vagyok, csupán furcsának tartom, hogy az utóbbi 1évben az én
    telefonomhoz és a hozzá tartozó product code-hoz nem volt elérhető
    frissítés, holott az 1.xx verzió elég sok hibával rendelkezik. Persze
    bemehetnék egy Nokia, vagy egy T-Mobile szervízbe és fizethetnék egy
    frissítésért, de úgy gondolom, hogy ha már fizettem egyszer a telefonért
    és adott az NSU szolgáltatás, akkor inkább ezzel oldanám meg.
    Válaszát köszönöm!"

    --------------------------------------------------------------

    "Tisztelt Uram!
    Az Ön készülékének a product code-ja: 0538181. Erre a product code-ra a legfrissebb szoftververzió az 1.0610.04.04-es. A Nokia-boltban sem tudnak Önnek frissíteni, mivel újabb változat nem létezik. Az NSU-val ugyanaz érhető el ingyen, mint a Nokia-boltban fizetés ellenében.
    Lényegtelen, hogy ehhez a készülékhez más product code-dal esetleg van-e frissebb szoftverváltozat, mivel azok nem tölthetők le az Ön készülékére. A product code megváltoztatását a Nokia nem engedélyezi, ennek önkényes megtétele a jótállás megszűnését eredményezi.
    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    Üdvözlettel:
    Nokia Ügyfélszolgálat"

    --------------------------------------------------------------

    Elorebocsajtom, hogy igen, tudom, hogy bevihettem volna egy szerviz pontba a telefont, [hozzatennem, hogy Nokia szerint nem letezik ujabb software] de itt most nem ez a lenyeg. Masreszt nem akarok senkit megserteni a Nokia (un)Care-nel, csupan ra szeretnek mutatni, hogy velemenyem szerint ezzel a mentalitassal ket dolgot tesz a Nokia:
    - Egyreszt nem foglalkozik azzal, hogy az ember megvasarol egy keszuleket, amit utana nem tud telejesertekuen hasznalni.
    - Masreszt abba az iranyba tereli az embert, hogy inkabb valtoztasson nem szabalyos modon Product Code-ot, mint hogy barmikor is a Nokiahoz forduljon kesobbiekben segitsegert hasonlo helyzetekben.

    Tisztelettel:
    Marci

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák