Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LeRoy18

    aktív tag

    sziasztok
    Új otp internetbank regisztráció során találkozott már valaki a következó hibaüzenettel?
    Az azonosítódhoz tartozó mobiltelefonszámmal már regisztráltál egy OTP Digitális Fiókot
    Biztonsági okokból egy mobiltelefonszám csak egy OTP fiókhoz kapcsolható. Javasoljuk, hogy lépj be a korábban regisztrált OTP Digitális Fiókoddal, ahol külön profilként eléred a megadott azonosítóhoz tartozó számlákat is.
    A mobiltelefonszámodat bármelyik bankfiókunk módosíthatod.

    A problémám az, hogy az apukám új otp internetbankjának regisztrációja során a megerősitő sms kódot az édesanyám telefonszámára küldik. Az anyukám telefonszámához pedig már létezik egy otp digitális fiók, amit én korábban sikeresen regisztráltam. Valószinuleg a szerzódéskötéskor az apukám telefonszámának is az anyukám telefonszámát adták meg. Viszont hiába modositom a régi, otp direkt rendszerben apukám telefonszámát egy másik, különböző telefonszámra, az új otp internetbank regisztráció során a megerősitó sms kód változatlanul anyukám telefonszámára érkezik. Ma mindketten hiába jelezték személyesen a problémát egy otp fiókban, az ügyintéző nem oldotta meg a gondot.

Új hozzászólás Aktív témák