Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Drenadar

    veterán

    válasz htc07 #2333 üzenetére

    Telefonon őket felhív, panaszt tesz.
    Ha valamilyen feltételnek nem felelsz meg, úgy is mondani fogják, én még nem vagyok benne az OTP technikai részeibe, de mindig az a leggyorsabb és legegyszerűbb ha felhívod őket, és rögzített vonalon tájékoztatást kérsz, és a hívás azonosító számot felírod magadnak egy wordpadbe, amit a felhőben rögzítesz.

    És nem, ez nem biztosabb annál, mint ha bemész rászánod egy fél napodat, és személyesen megbeszéled.
    Ha az ügyintéző azt mondja neked, hogy holnaptól minden nap jóvá írnak neked 10 ezer ftot, csak mert szép a buksid, és különben is soha semmit nem kell visszafizetni, hiába fogsz te bármikor is erre hivatkozni, személyes beszélgetéseket, nem lehet vissza ellenőrizni, nem tudod soha megvédeni az igazad!

    Személyesen az ügyintéző azt mond nektek amit akar, ha a végén benézitek elég arra hivatkoznia, hogy hát igen sokan félre értik ezeket a pénzügyi dolgokat...

Új hozzászólás Aktív témák