- Tomato firmware
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- Bittorrent topik
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
Sokan azt hiszik, hogy a szívócsőben lévő trutyit a dsz okozza. Én régebben szét is szedtem a kedvedért és kiderült, hogy tényleg volt ott trutyi, de azt a kartergáz csinálta oda. Közvetlenül a dsz után tisztaság volt, nem porzott át.
Más részről, ha nem egy 11 éves Astrám lenne, hanem egy A8-as Audim, akkor valószínűleg nem raknék bele dsz-t.
Az tény, hogy a motor amortizációja gyorsabb dsz-el, de nekem megér ennyit.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Na aludtam rá egyet, aztán meggondoltam magam és leírom:
A két mérés ugyanazon a helyen történt fél órán belül.
Elsőnek a kisebbik, majd a nagyobbik direktszűrővel.
A km/h óra lett lekamerázva, mindkétszer merőleges irányból.
75-ről gyorsítottam 125-ig.
Videószerkesztőben a pontban 80-nál és a 120-nál lévő képkockák lettek a kezdő- illetve a záróframek. A kettő különbsége adja meg az eltelt idő ms-ban!
Akár olyat is csinálhattam volna, hogy a két videót egymásra rakom és akkor jól látszódna, hogy az egyik mutató gyorsabban halad, mint a másik.
Na erről ennyit.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-fél órán belül történt a két mérés
-ugyanazon az úton
-start pozíció is fix
-nem volt forgalom
-szélcsend volt
-az autó tömege sem változott megtehát az a lényeg, hogy nem voltak olyan tényezők, amivel nagyon csalni lehetett volna.
továbbá érdemes elgondolkozni azon, hogy a két mérés eredményének különbsége jóval hibahatáron túl van.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
ma kap a verda új tappancsokat
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Azt meg kell említenem, hogy két helyen le kéne festeni a kocsit, rozsásodás miatt. Fényezőhöz nem akarom vinni. Lehet lesmirglizem, aztán lekenem vmi fekete zománcfestékkel.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Kedves TasiA!
Ma délelőtt leszedtem a direktszűrőt tisztítás céljából. Ott volt urban racer (meszi) is. Sajnálattal kell közölnöm, hogy a dsz mögötti cső olyan tiszta volt és érintetlen, mint egy szűz lánynak a ...
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
A kényes terület:
Csiszolás után:
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Chesterfield #4170 üzenetére
Ez tényleg érdekes, mert van FCC.
A CC nem classic-ra vonatkozik?extra - SEXRay
-
dokar
addikt
mivel az autódnak rövid a segge, ezért koszolja a hátsó ablakot.
szted poénból rakták oda a hátsó ablaktörlő lapátot?
a visszaszívó légáramlás miatt koszolja a hátsó ablakot.
ez a hatás a legjobban a kombi autókra érvényesül.
a szedánoknál már nincs szükség hátsó ablaktörlőre, mert a légáram levezetése egyenletesebben törénik, így az autó mögötti levegő nem kavarodik vissza a hátsó ablakra.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
verda:
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
valszeg el van tömődve a katim és már szét is ment, mert zörög. nincs pénzem újat venni. mentesíteni kell. remélem meg lehet majd maradni az autóban.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
hűha, elhoztam az autót a szerelőtől. alacsony fordulaton nagyon kellemes elegánsan brummogós lett a hangja, de 3000-től padlógáz mellett pedig annyira zümmög, hogy vagy 2x annyinak érzem a sebességet. amúgy egy picivel jobban megy a verda és főleg alul. a kati rendesen el volt már tömődve.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #4238 üzenetére
csak nem a bill gates javította az autódat? mert ez biztos vmi shareware próbaidős verzió volt
Dominique: egy Opellal többnyire jól jársz, mert sok van belőle: egyszerűbb javítás, olcsóbb alkatrészek... csak nehogy vmi nagyon leharcoltat fogj ki.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
Nem tudjátok, hogyan lehet átalakítani a verdát, hogy képes legyen E85 fogadására?
Az előgyújtási szöget kéne csak módosítani?extra - SEXRay
-
dokar
addikt
veszprémben teli tankoltam az autóm kattanásig, autókáztam 159.7km-t vidéken, majd újra teli tankoltam a verdát ugyanannál a kútnál, szintén kattanásig. a fogyasztás ezek alapján: 5.41
azt hittem, hogy a teljesen fojtásmentes kipufogó rendszerrel elrontom a fogyasztást. hála az égnek a fizika ismét meghazuttolta a buta népi tévhitet. egyébként 110 környékén autóztam. ahol gyorsítani kellett, ott padlógázzal tettem és az adott sebesség egyenletesen tartásához váltottam fel ötödikbe.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
ha hajtod az még nem olyan nagy baj, ha megfelelően teszed, azaz abban a fokozatban gyorsítasz, ahol a legjobban megy. nem kell füstölő gumikkal, de intenzíven. ha pl mész országúton 100-al 5.-ben, fékezel, mert beérsz egy faluba, ott 60-al haladsz, majd falu vége táblánál nehogy 5.-ben maradva gyorsítsál fel 100-ig, szépen váltsál vissza, hogy a lehető legjobb legyen a motor hatásfoka. nem szégyen a visszakapcsolás, hanem gazdaságosság. továbbá ahol lehet kerülni kell a fékezést. lejtőn lefelé szigorúan motorfékkel, úgyis lejtmenet programra vált az ecu, azaz nem ad semmi benyát. aki nagyon spórolós akar lenni, az mehet kamion mögött szélárnyékban. én ezt nem szeretem, gyorsabb tempóhoz vagyok szokva.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Chesterfield #4347 üzenetére
Egyetértek, enyém is csak azért ment át műszakin, mert csókos vagyok. Különben tojnak a sötétítés papírjára.
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
- Tomato firmware
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Apple asztali gépek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Rövid videón a Black Myth: Wukong
- Azonnali informatikai kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest