- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- Python programozás
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AmunRa
aktív tag
Minden 2. embernek Astra-ja van.
-
AmunRa
aktív tag
válasz deicide #1193 üzenetére
hétköznap reggel és este sincs értelme a 170-nek.
reggel bp-en akkora dugó, hogy beszarsz.
Visszafele meg tényleg kamion vagy valami buzgomocsing bejön.
100-12m km/h optimális.
Nekem 7,5 alá nem ment a fogyasztás amikor a horvátoknál voltunk.
100-110 autópályán hegyekben lassabban, nem tudom mennyi, de nem nyomtam.
1,6 16V G Astra -
AmunRa
aktív tag
hülyeség a rámászás, mert csak azért se engednek. rákékezést még nem láttam, viszont ha elé kijön valaki, akkor baj van.
A reflektor akkor se nagyon használ amikor valaki 90-el megy a középsőbe és szarja le, hogy bent 160-al mennek, te meg 110-130-al. Előzhetsz szabálytalanul a külsőn, aztán meg rád is villog, pedig tök szabályos a villogás, még dudálini is lehet, ha előzni akarsz alkott területen kívül.
Az index engem jobban zavar mint a refi, aki indexelve előz az általában rá is mászik a másikra. -
AmunRa
aktív tag
Schillerékről van valakinel tapasztalata?
Azt hiszem a swiftet kicsérélem, náluk venném használtam a második Opelemet.
Bár elég megalázó árat mondtak a kocsira és a használtauto.hu-ról se jelentkezik senki.
El is fogom gázosítani. -
AmunRa
aktív tag
-
AmunRa
aktív tag
Na lehet, hogy holnap kiderül, lesz e még egy Astrám.
Apósra rájött a bolondora és valami amerikait akar. Inkább töle veszem, mint a használtautó piacon.
Nem kell valakinek egy Suzuki? -
AmunRa
aktív tag
Lehet, hogy jobban járna. Mondtam neki.
Kölcsönbe kéri a másik opelt amig nem talál autót.
Mondtam neki, csak ha marad a másik!
A suzukival nem szeretném a csádot furikázni, ha meg szülni megyünk pláne.
Vinni kell az elsőszülött kölköt is és akkor nem fér a család kényelmesen.
Szóval az egyik opel marad!
2 éves H astra 1,4 motor kipörgésgátló abs klima is van benne. 2,5M szeretne érte.
Annyira nem nyomott ár, de benne megbizunk!
A másik astra is töle van, de azt tényleg nyomott áron vettük. -
AmunRa
aktív tag
13,7s 0-100
Nem lesz az kevés. Megy 200-at a pályán. 90LE
Itt az adatlap: [link]
Nekem meg a fogyasztás fontos. 120km-et megyek munkába. Minden nap.
Ráadásul ez is gázos lesz majd.
1,3 dizelmotor milyen erős lehet?
Bár most nézem 13,6 alatt gyorsul 100-ra a dizel!
Van 1,4Turbo motor is az adatlap szerint, de én még nem is halottam ilyenről!
[Szerkesztve] -
AmunRa
aktív tag
Lehet. Nekem a biztonság, kényelem és a fogyasztás érdekes.
Nem nagyon gyorsulgatok. Masszívan állok a dugóban! Öreg vagyok már ehez. Kenyerem javát megettem. Ha beteg leszek, akkor nem orvost, hanem régész hívnak!
A G Astrám 11s körül megy az 1,6 motorral. Pörgősebb mint a suzuki. Csodálkoztam is.
Viszont nem hallom annyira a motor hangját!. -
AmunRa
aktív tag
2 személyel ennyit ment após kocsija. Lehet, hogy amit mutat nem 200.
Láttam én is a gyári adatot. Az én 1,6 G-m ment 200-at, de szenvedett egy kicsit. Sőt a Suzukim is 180-at 1.3 8V benzinnel. Ezt se fogja elhinni senki.
Ha nálunk lesz a H, majd beszámolok, hogy ment e 200-at.
7-8 liter fogyaszt városban igaz dél pesten koricál és nem masszív dugóban. 10-et a G kajált nekem dugóban.
Pont ennyit várok tőle. Napi 120km autózás kényelmesen biztonságban alacsony fogyasztással. Nem akarok aszfaltot szakítani.
Vezettem már. Tudom mit kapok.
[Szerkesztve] -
AmunRa
aktív tag
válasz Calogero #1282 üzenetére
Após autóját venném meg, nem tudok vállasztani 1,6-s motort.
2,5M-ért. 2 éves 40e km. Szerintem reális ár. És nem neppertől van.
Új autót nem akarok venni. Elég volt 1x.
1,6 turbo biztos megy meg a opc is, de nem szeretném a teljes fizetésemet a munkahelyre bejárásra költeni. Inkább a másik házra költeném, mint autóra. -
AmunRa
aktív tag
A G Astrámmal tesztelem a fogyatást, 160km-en. Gárdony autópálya Budapest Angyalföld autópálya Gárdony Fehérvár 7-es uton vissza Gárdony. 6,13-at fogyasztott. Egyszerűen nem akarom elhinni! Létezik ilyen?
Kevesebbet evett, mint anno benzinnel az 1,3-as Suzuki. Ráadásul tél gumi van még rajta. -
AmunRa
aktív tag
G Astába utólag tud valaki klímát? Esetleg olyat aki beszereli?
-
AmunRa
aktív tag
Sziasztok!
Van egy furcsa hibája az autómnak. G Astra. Ha nyomkodom a központi zár gombját olyan állapotba tud kerülni, hogy ha kiveszem a kulcsot a gyújtáskapcsolóból nem áll le a motor. A központi zár nem is működik. Ha lenyomom a távvezérlő gombját felvillan a műszerfalon valami visszajelzés. Ugyanez történik, ha a vezetőoldali zárat működtetem kulccsal, vagy kézzel bentről a gombbal.
Ezt a dolgot úgy tudom megszüntetni, hogy lefullasztom a motort és leveszem az aksit. Ha csak a motort fullasztom le és újraindítom a motor megint nem áll le a indítókulcs kihúzásával.
Az elem jók a távadókban. Van valakinek valami ötlete?
-
AmunRa
aktív tag
G Astrám rángat. x16xel motor van benne. Gyertya cserélve volt, meg volt rajta másik gyújtásmodul és azzal is előjött . Nem eredeti Delphi. Folyotószelep pucolva lett, és az EGR járatok is. Hidegen nem rángat, csak ha melegszik a motor, utána egyre jobban. Üzemanyag nyomással nem lehet gond, mert LPG üzembe is csinálja. LPG-vel jobban, de azt tudja mindenki, hogy gázüzem érzékenyebb a gyújtásra. EGR szelep se csinálhatja, azt is végigjártuk. A szervizben a computer se jelez semmi hibát vagy eltérést. A ECU is rendben van, nem okozhatja az a rángatást. Van valakinek ötlete mi lehet a gond? Vagy esetleg egy jó Opel szakértőt?
Jó lenne megoldani ezt a dolgot, mert el szeretném adni az autót és így nehéz lesz. Vár minket már egy J Astra a családból. -
AmunRa
aktív tag
válasz mohabá 007 #43115 üzenetére
Jó ötlet lehet! Az óra jól mutat. A másik értékét szervizműszerrel ki lehet olvasni?
-
AmunRa
aktív tag
Hali!
Tudnátok ajánlani Bp. környékén egy jó autóvillamosságost. Rángat az G Astrám, vagy esetleg egy jó szerelőt akinek van rendes diagnosztikája. ÉK Pest megyébe lakom.
[ Szerkesztve ]
-
AmunRa
aktív tag
Az lenne a legjobb, ha lenne próbára egy gyújtósor. Cserélték már egy utánagyártottra, de azzal is rángatott. Bár az elején egész jó volt. Nem is értem miért nem a Delphit hozatták, 5e lett volna több kb. Aztán visszaadták a pénzt. Ismerős vizsgáztat ebbe a szervizbe, de lusták megoldani az ilyen hibákat. 30e-ért nem szeretném megvenni a gyújtósort, mert lehet hogy nem az lesz a baja és nem fogják visszavenni.
-
AmunRa
aktív tag
novothauto.hu esetleg még. Elég jónak tűnik.
-
AmunRa
aktív tag
válasz tboy93 #45967 üzenetére
Köszi neked is. Esetleg egy telefont megér. Nem szeretnék üres köröket futni, anyagilag se mindegy. Ez olyan hiba szerintem amivel jól fel lehet ülni a szopórollerre.
(#45968) Nemt0m12 Akkor nem egy kutyaütő csapat. Itt nálunk agyon nézem nincsenek normális műszerei a villamosságinak. Pécelibe voltál?
[ Szerkesztve ]
-
AmunRa
aktív tag
válasz honda 1993 #45970 üzenetére
Lehet hibás a kapcsoló és a motor is. Meg kellene bontanod, ez kontakt hibának tűnik. Itt könnyű egy olcsó multival is méregetni.
-
AmunRa
aktív tag
válasz haddent #45987 üzenetére
Ezek a motorok új korukba is sokszor ették az olajat. Volt aki addig verte az asztalt a szervizbe amíg meg nem csinálták neki gariba. Kicsit idegesítő a dolog, de együtt kell élni vele. Rakodik le a korom, meg a fojtónál is szokott lenni olaj. Magasabb fordulaton kell pörgetni a motort elvileg, amit én se szoktam betartani. Lehet, hogy a rángatásom is a lerakódás miatt lesz. Majd hétfőn kiderül.
-
AmunRa
aktív tag
válasz Declare #46000 üzenetére
Ennyit nem fogyasztanak. Csak ezt mondta anno szerviz. 5 éves korába kaptam 1M-ért anno. Ott nincs már gari. Unokatesómnak is 1.6 100LE 3 évvel fiatalabb ott nincs ilyen. Szerintem a nemetek ide adták amit kicsit eltoltak. Magyaroknak jó lesz. Most ha összejön a J is ennyi lesz, csak nem talált a rokon még megfelelő autót.
(#46001) w333 Csak 1-1,5 liter után hallod a kattogást! Akkor már baj van.
[ Szerkesztve ]
-
AmunRa
aktív tag
Sziasztok!
Most jöttem a péceli like autós csapattól. Motordiagnosztika, az csak annyi, hogy van Tech2 műszerük. Semmi hibát nem jelez a motor, de volt gyújtósoruk, azzal jónak tűnt a motor. Veszek próbából egy Delphi gyújtósort. Nem vagyok benne biztos, hogy ez lesz a megoldás.
A másik hibám a központi zárral kapcsolatos. Azt nem sikerült megoldani, valószínűleg a központi zár elektronika tönkrement. A hátsó ajtónál el volt nyíródva több kábel, egyik meg is volt pörkölődve. Na itt szerintem elég tré munkát végzett a szerelő. A megforrasztotta a kötéseket, de a kábelátvezetés közelébe! rátekert szigszallagot, nem a legjobb megoldás és mivel nehezen ment be befújta szilikonspayel. Az oldja a szigszallagot! Ja meg vastagabb kábelt vékonnyal akarta toldani először. Mondtam, hogy inkább hagyja, mert nekem nem tetszett ez a fajta megoldás. De erősködött, hogy már nem először csinálja így ráhagytam a dolgot. Ideiglenes jó lesz, de ez elég cigány szerelés. 8e-be került csak a kábeltoldás. Ami reális lett volna, ha zsugsorcsövezik, és ott toldja ahol előszőr mondta. Először azt mondta, hogy a vissza kell bontani a burkolatot a hátsó oszlopnál és ott toldani, meg a hátsó ajtónál. Csak gondolom nem volt könnyű áthúznia. Én nem megyek oda többet az biztos.
Ami tetszett, hogy van rutinjuk, ez a kábeltörést egyből kiszúrták. Meg esetleg ha tényleg a trafósor lesz a hiba, és megnézték Opeles szerviz műszerrel. Rég volt rajta gyári hibaolvasó.
Viszonyt ilyen szigszallagos gányolásért sajnálom a pénzt! Nem akar az ember tuskó lenni és hagyja, hogy szarmunkát csináljanak.Beszéltem egy ismerőssel aki Opel szervizbe dolgozott. Volt egy olyan füles is, hogy le van karmolódva a szelep, és amikor felmelegszik a motor, az elkezd izzani és azért rángat. Akkor ragad le a szelep. De ha ez a baja, akkor lehet szelepig leszedni mindet a motorról és mehet a gépműhelybe.
[ Szerkesztve ]
-
AmunRa
aktív tag
válasz Findzs #46135 üzenetére
Amikor kis gázt adtál akkor ment rendesen? Tojás héjas gázadás? Nekem hidegbe még rendesen is működik. Aztán ahogy melegszik és jobban nyomom egyre jobban három hengerezik.
Most raktak rá egy gyújtósort. Volt nekik, azzal nem csinálta. De amikor szervizes ismerős cserélte egy utángyártottra elején jó volt aztán 10km után az is elkezdte csinálni. De olvastam, hogy a gyárit jó venni, mert a többi elég hulladék.
[ Szerkesztve ]
-
AmunRa
aktív tag
válasz haddent #46212 üzenetére
likeauto.hu-nál is így csinálták ráadásul csuklópontnál! Szemem láttára, miközben mondtam, hogy műszerész vagyok Szigszallag és befújva szilikonnal. Rájuk hagytam, mert ideiglenesen jó lesz, de 8e pénzem bánja ezt a gányolást. Am. zsugorcsövezve nem olyan vészes, de ez a szigszallagos megoldás nagyon elterjedt az autóvillamosságisok között!
-
AmunRa
aktív tag
válasz trassher #46216 üzenetére
Itthon mindenki ilyen. Gány munka és tartják a markukat. Megy a másik átbaszása lelkiismeret nélkül. Én nem merném úgy eladni az autót, hogy nem mondanám el az előzményeit. Tegnap volt ez az autóvillamossági dolog a likeauto.hu-val, meg voltam egy szerelőnél a vezérléscsere miatt. Telefonba beszélgettem vele, hogy én vinném esetleg az alkatrészt. Mondja menjek oda a műhelyhez és beszéljük meg.
Odamegyek kijön a segéd, és a kaput kis se nyitva kifaggat, mi kell. Ott állok 15 percet, jött ki a mester. Az se nyitott kaput. Elkezd makogni, hogy pontos árat nem tud mondani, mert akkor derül ki, hogy mennyi, ha levette a vezérlést, mert erre a motorra 4 fajta vezérlés, és 4 fajta vízpumpa jó. Kérdem és motorszám, alvázszám alapján nem tudja behatárolni? Azt mondja nem!
Kérdem és melyik gyártó? Erre azt mondja középkategóriás. Erre mondtam, hogy köszönöm és sarkon fordultam. Ezt is ajánlották. Itt helybe 3 szerelőnél voltam, de nem váltak be. 25km autózok olyan szerelőhöz, ahol egyik barátom vizsgáztat, velük is van gond, de nem akarnak lehúzni, meg ilyen durva kiakasztó dolgokat nem csinálnak. Nem találtok jobbat és már félek is keresgélni. -
AmunRa
aktív tag
válasz Declare #46390 üzenetére
Miért lenne 2 kategóriával feljebb? Volt olyan akinek totálra törték a ceed-jét. 3 éves volt. Vettek egy 5 éves focust és panaszkodott, hogy totál fapados a kiahoz képest. Nekem nincs tapasztalatom, mert nem vezettem kiat még. De hogy 2 kategóriával a K felette van az hülyeség. J Astrával volt már dolgom. Nem estem hasra.
-
AmunRa
aktív tag
válasz trassher #46399 üzenetére
Láttam már ezt a képet. Egyik mintha nem is lenne forrasztva. Lehet, hogy tudsz venni csatit, de célszerszámra nem lesz olcsó beruházni. Ezek az autóvillamosságosok és a villanyszerelők is majd mind kókler. Nem használnak zsugorcsövet, ha sodrott kábel van, akkor érvéghüvely roppantójuk sincs! Mindenre szigszallag. Egész elkeserítő. De hogy a szemem láttára is kokányoljanak, az minden tiszteletet megérdemel. Pofa kell hozzá! Amikor megcsinálom majd a kokányt teszek fel én is képet, de most egy nagy rakás munkám van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- EA Sports WRC '23
- Autóhifi
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...