-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcica
addikt
Azert a Calibrabol is volt tobb kivitel a sima 2.0i az 130 paci koruli,viszont volt egy 4x4es 210 paci koruli no az mar 7 korulire vette a szazat.....csak gyozd tankolni,mert 15 lityot benyakalat ovatlan gazadasnal
There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
tomcica
addikt
Astra G 1.7 DTI N-Joy 2004-es tobb mint 120ezer km.Ujonnan vettuk,azota a kotelezo szervizeken volt mas meg nem lett rajta cserelve.Nalunk az utak remiszto rosszak (Vajdasag-Szerbia) az uzemanyag minosege pedig kb. a regi roman szintjen,jo szar.
Az auto sokat megy varosban es heti 1-2x hosszabb uton kb 400km.Attol fuggetlenul,hogy az autos szakik azt tanacsoljak,hogy az uj dizelekkel egybol induljunk,mert nem kell melegiteni,mi megis 4-5 percig melegitjuk reggel indulaskor es egy-egy hosszabb ut utan mindig fokozatosan van leallitva.Tehat a 400km utolso 10-20 kilometere mar nem 120-140 tempoban tortenik hanem 100-110 es itthon a varosban pedig kimeletes leaallas.
A fo elv nalunk nem csak az,hogy az auto szolgaljon minket,hanem az is hogy rendesen karbatartjuk a verdat,igy sokaig is tud szolgalni minket....There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
tomcica
addikt
válasz bolondember #990 üzenetére
Nekem egy 2.0 DTI Vectram volt B tipus....amikor 120km/h fole gyorsitottam kigyulladt az elektromos hibat jelzo lampa es a kocsi erezhetoen sokat vesztett az erejebol.Elvittem a mesterhez,kiderult a levego mero szenzor romlott el.Azt mondta ennel a dizel motornal ez szinte nepbetegseg...70 euromba fajt az uj szenzor (egy kis muanyag cso) azota nem jott elo a problema...a mester 100ezer km tippelt az alkatresz elettartamanak.Mivel a Tied benzines igy nem tudom mi lehet a hiba,de lehet hasonlo ''aprosag''
There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."