-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
_seth_
veterán
válasz
zolynet #6092 üzenetére
Nem túl szép pedig maga az autó jól néz ki
Ettől a látványtól félek én is sokszor mert 6 centi ültetéssel meg kell nézni hova és hogyan állok be... inkább be szoktam tolatni a parkolóhelyekre, a hátulja viszonylag magas...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
helkis
addikt
válasz
zolynet #6104 üzenetére
egy park melletti 4emletesben lakunk, és mostanában az a divat erre felé, hogy ha 16h-után elmész valahova onnantól nincs hely, hacsak nem körözöl és valaki épp nem megy el valahova egészen olyan 23-24h-ig, valamikor még ezután sem..
így leparkoltam egy füves részre ahogy Dokar is mondja.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
_seth_
veterán
válasz
zolynet #6113 üzenetére
Én elnézem neked nincs semmi probléma
Nem rossz a lancer főleg, hogy szerencsések 300e környékén hibátlan darabot is kifoghatnak de én azért maradok a b vectrámnál
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
válasz
zolynet #6144 üzenetére
Jó az a kocsi, volt nálunk 2-3 napot, és olyan bajai voltak hogy nem ment a ventilátor, vagyis nem kapcsolt be akkor amikor kellett volna, persze hogy nem mivel összevissza volt kötözgetve a klíma ventilátor a hűtő ventijének vezetékeivel, ez vajon kinek a hibája? Biztos nem a kocsié! Aztán egyszer indult és egyszer meg nem, kb.. 10 perc alatt rájöttünk hogy benzinpumpa, hol megy hol nem, valami 9000FT-os gagyit vett a csergőbe, 1-2 hónapot bírt, ez kinek a hibája? Biztos nem a kocsié! És még sorolhatnám azokat a hibákat amiben inkább a gazdi a bűnös és nem a kocsi..
-
válasz
zolynet #6158 üzenetére
Nem én csináltam, csak azért mondtam hogy nálunk volt mert közösen béreljük a műhelyt, Robi baráto csinálta. Sárdobálás a részemről nem volt abszolúte, csak azt írtam le hogy mik voltak a bajai, és arra világítottam rá hogy nem a kocsi volt a szar, de ezt már jó pár ember leírta az opel fórumon is.
Sárdobálást mintha te csinálnád, nem de? Azért leírom ha már így szóba került ezt az egészet, és látom Laci panaszkodott másnak is, majd ez ügyben felhívom.
A történet ott kezdődött hogy Laci heteken át írta a fórumra a gondjait, talán már egy picit unalmas is volt, meg már én sem hagyhattam hogy ennyit szívjon valaki, szóltam neki, te figyu, Robi barátom ugyan nagyon sok melója van de beszélek vele és megcsinálja ő neked a géped, nem hiszem hogy egyik szerelő sem tud vele mit kezdeni, aztán ez így is volt, eljött Laci hozzám lakásra, és innen mentünk együtt le a műhelybe, aztán Laci összeírta egy listára hogy mik a bajai, a főbb gondokra emlékszem ami miatt hordta egyik szerelőtől a másikhoz, nem indult vagy csak gondolt egyet és leállt, nagyon rossz állapotban volt a váltókar, kattogott a futóműben valami, gömbfej azt hiszem, nem kapcsolt be a venti egyáltalán, nyikorgott az ülés, meg a többire nem emlékszem, aztán hazavittem hogy mégse buszozzon, én hülye önzetlenül próbáltan segíteni, amiért meg is kaptam a mutogatást, és még most is ugye, az biztos hogy ez volt az utolsó hogy segítettem valakinek. Szóval ott állt egy hetet az autó, a végén bekapcsolt a venti akkor mikor kellett neki, nem nyikorgott az ülés, nem kattogott a futómű, meglett csinálva a váltókar, beindult az autó, vett egy bosch pumpát használtat az lett berakva, é innentől kezdve heteken át nem írt a fórumra, nem panaszkodott, szóval örültem hogy segíthette, ja és 45 000Ft-ot kért el Robi anyaggal együtt a melóér amit szintén sokalta, de ugye nem is ez volt a bosszantó, hanem hogy állítólag sok benzin elfogyott a kocsiból. Na most kérdem én, ha az ember teszteli a venti bekapcsolását annak az autónak járni kell, ha át akarod vizsgálni a futóművet, nyilván kimész egy normális útra és megnézed, hol kattog, húz e az autó valamelyik irányba stb.. de azt hiszem ezt nem igen kell itt felsorolnom, én szégyelném megemlíteni ha a kocsimat elhozom egy ilyen helyről hogy hiányzik 5-10 liter benzin.
Az ülésről nem tudok semmit, lehetséges hogy megsérült, nem tudom, nem vagyunk tökéletesek, és miért nem szólt ott mikor vette át a kocsit, vagy miért nem hívta fel Robit hogy van egy ilyen gond, hát nem vagyunk mi valami gyökerek hogy ne lehetett volna megbeszélni miért kell az ember háta mögött beszélni ezt azt, Robi mai napig sem tud semmit erről.
Azt hiszem mindenki letudja szűrni azt amit akar, így segítsen az ember önzetlenül, nekem biztosan az utolsó volt. Nekem ez a második GSI-m és egyikre sem költöttem még úgy hogy elromlott rajta valami, csak úgy költöttem amit én rontottam el, érdekes vajon miért, biztos a mi műhelyünkben van a hiba!
Remélem azért nem sértettelek meg, nem szándékom, csak próbáltam leírni hogy tisztán lásson mindenki! -
zolynet
addikt
válasz
zolynet #6158 üzenetére
Na akkor ezek lettek kicserélve, és akkor ne beszéljünk arról hogy mennyit törődött ezzel a '94-es gsi-vel.
Munkadíjak 315 000 Ft
Szelepfedél töm. 3 300 Ft
Gumik 48 000 Ft
Vezérlés szett 28 000 Ft
Hidrotőke 64 000 Ft
Fűtőradiátor 5 000 Ft
Légszűrőcső 6 600 Ft
Hőmérsékletjeladó 1 500 Ft
Futómű állítás+korm.össz.csere 8 000 Ft
Váltó 25 000 Ft
lendkerék felszab. 4 000 Ft
pollenszűrő 1 000 Ft
Kormányösszekötő 8 000 Ft
főtengely szimering 3 800 Ft
indexbúra jobb 2 000 Ft
indexbúra bal 2 200 Ft
gömbfej 8 000 Ft
motoröblítő 500 Ft
lökösjavítás 7 000 Ft
vezérléscsere 17 000 Ft
hűtőrács 4 000 Ft
vonószemtakaró 5 000 Ft
rendszámvilágítás 2 000 Ft
ködlámpa műanyagozás 5 000 Ft
motorolaj 4 500 Ft
váltóolaj(2x) 10 800 Ft
olajszűrő 500 Ft
vezérműtengely szimering(2db) 3 000 Ft
Karter töm. 1 800 Ft
elakadásjelző kapcs. 3 000 Ft
motortér nyitó teleszkóp 4 000 Ft
vissz pill tükör 10 000 Ft
kapcsoló 3 000 Ft
váltózsák+kézifékzsák 3 000 Ft
hőjeladó 1 700 Ft
hőérzékelő 4 000 Ft
kipufogó tömítés 700 Ft
komputer diag. (2x) 8 000 Ft
toronycsapágy 2 600 Ft
kuplung szett 53 000 Ft
távirányító+riasztó 40 000 Ft
olaj (metabond) 7 000 Ft
kézifék pofa 4 800 Ft
felni 18 000 Ft
alutaposó 6 000 Ft
váltó rudazat csapszeg 500 Ft
akksi 13 900 Ft
kormánymű 10 000 Ft
hátsó híd szilentek 8 000 Ft
szervó olaj 4 000 Ft
szőnyeg szett 6 500 Ft
angel eye 43 000 Ft
hátsó dob 40 000 Ft
spoiler patentek 1 000 Ft
olajnyomás mérés 2 000 Ft
légszűrő betét 800 Ft
termosztát 3 500 Ft
benzinszűrő 1 000 Ft
gyertya szett 3 800 Ft
komputer diag. 2 000 Ft
kormány+légzsák 10 000 Ft
MOTOR 145 000 Ft
olajterelő lemez+tömítés 5 800 Ft
kipufogó tömítés 1 700 Ft
gumibak 5 500 Ft
tűzkarika 1 200 Ft
olajszűrő 500 Ft
főtengely szimering 5 700 Ft
tömítőpaszta 8 500 Ft
fagyálló 2 000 Ft
fékfolyadék 1 000 Ft
ventillátor kapcs. Gomba 5 700 Ft
olaj 6 500 Ft
Patentek 200 Ft
Ablaktörlő motor kupak 200 Ft
Kárpitozás 200 000 Ft
Kipuff szerelés 4 000 Ft
szélvédő ragasztás 12 000 Ft
gátló szett 55 000 Ft
Hátsó toronymerevítő 5 000 Ft
olaj 2 000 Ft
jobbos gömbfej,gumiharang,AC pumpa 20 000 Ft
középdob csere 16 000 Ft
AC relé 2 600 Ft
AC pumpa 5 000 Ft
bal alsó gömbfej,ventillátor,TC,injektor 45 000 Ft
motorolaj 7 100 Ft
féltengely szimeringek,futómű,kormánymű, 25 000 Ft
zene 111 000 Ft
patentek, műanyagok 5 000 Ft
Fékbetét első 8 000 Ft
Fékbetét hátsó 8 000 Ft
Féktárcsa első 10 000 Ft
Féktárcsa hátsó 10 000 Ftössz: 1 653 500 Ft
Life is too short to stay stock!
-
akoska07
nagyúr
válasz
zolynet #6170 üzenetére
szép kis lista
ennyiért vehetett volna vmi f@sza autót is
de most komolyan.
ez az az árkategória,amiben igen nagy a választék.
jobbnál jobb autók,komoly felszereltséggel és kemény motorral.és ezt egyben fizette ki ?
miért kellett bele annyiszor olaj ? vagy ez az évek során kicserélt olaj ?
ja vagy félre értem ?
ez az azóta ráköltött pénz amióta nála van ?ezzel az erővel az egyik haverom eladhatná 4 milláért a calibráját,
mert már annyit költött rá.igaz látszik is,nem semmi példány.
viszont a max taxa ára 900k.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
_seth_
veterán
válasz
zolynet #6170 üzenetére
Nem akarok kötekedni de egy autó értékét a törődés messze nem viszi fel...
Ezt meg így leírni és összeszámolni több mint hülyeség... Ha kötekedni akarok azt mondom, hogy nagy marha a tulaj ha ennyit kínlódott vele vagy azt, hogy miért nem vett egy jót ahelyett, hogy az autó értékének mininum háromszorosát költi rá? (900 ezerért akármilyen is drága nagyon szerintem, ismétlem: szerintem. Egyébként rendben volt külsőleg de olyan óriási nagy extra tuningot a belső bőrözésen kívül lehet én vagyok vak de nem vettem észre (az pedig ismét más kérdés, hogy az autóhoz nem illik annyira ez a színösszeállítás de ez is csak az én véleményem
).
Visszatérve: ha mindenki így leírná akkor rengetegbe lenne minden egyes autó... én soha sem számoltam össze így, hogy mennyibe is volt a kadett... ennyibe nem lenne de ha csak pár tételt említek: 200e kaszni+festés+100e motor + 100e berakni + gumik 100e + hifi 100e, fékek 50e, riasztó-kpzár-radar 50e... és kerekítettem lefelé és ez csak pár tétel... de az autó értéke akkor sem szökött az égbe...
Ha ennyire sokba van neki és ez a problémája vele akkor miért csinálta egyáltalán? És ha most már jó az autó miért pont most adja el? Erre is lehet mondani valami csúnyát vagy lehet csak a beteg autókat szereti
Na de ilyen 500 forintos tételeket beleírni... jó jó persze pénz és sokszor 500 még több de hát kérem 2 liter benzin...
Na de nem ismerem sem az autót sem a tulajt, nem is tervezem, hogy megismerkedem velük csak ez a lista kicsit érdekes...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz
zolynet #6173 üzenetére
Én eddig itt tartok:
2006. április 205ezres km óra állás
1. vezérmű szíly
2. vez. szíj feszítő görgő
3. lapos szíj (görgő nem)
4. olaj gyári GM
5. váltó olaj (gyári GM)
6. lengőkar alsó-hátsó szilent, jobbos-balos
7. balos külső kormány összekötő gömfej
8. első féktárcsák
9. fékbetét garnitúra (elöl, hátul)
10. hátsó lengéscsillapítók
11. katalizátor után komplett kipuff rendszer
12. klíma gázzal feltöltés
13. benzin és levegő szűrő2006. szeptember 212ezer
1. olajcsere szűrőkkel2007.május 225 ezres km óra állás
1. hátsó szilentek cserélve
2. klíma gázzal töltése
3. első lengéscsillapítók cseréje és gyári GT rugók beépítése
4. futómű állítás
5. olajcsere
2007.szeptember 230 ezres óra állás1. olajcsere, olajszűrő
2. levegőszűrő
3. motor diagnosztika (minden hibátlan)
4. gyertyák cseréje2008 február 238 ezres óra állás
1. futómű állítás, minden gyári értéken, hozzá sem kell nyúlni2008 május 242 ezres óra állás
1) olajcsere
2) szűrők csere
3) szelepfedél tömítés csere
4) klíma töltés + olaj + alsó szelep csere
5) váltó rudazat zsírzás
6) gyári elosztófedél és gyertyakábelek2008 november 251 ezres óra állás
1) balos kormányösszekötő gömbfejestől csere
2) olajcsere+szűrők
3) futómű állítás
4) fűtő motor előtét ellenállás javítás[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz
zolynet #6173 üzenetére
Jó GSi astra alatt olyat értek aminek nem kell motort cserélni és szinte fél autót és igen van ilyen
Keresni kell de lehet találni és van ismerősöm is akinek ilyen volt 2 évig... nem költött rá gumi, olaj, szűrők, fékcsövek, gumiharangok és vizsgák kivételével semmit sem (jah: sportdob került rá hátra...) és jól ment, jó hangja volt és jól nézett ki
Én már a mostani vectrámra is költöttem nem is keveset mióta nálam van de teljesen más a dolog jellege:
hifi: 180e
gumik: 40e
full vezérlés + szűrők + olaj kb 80e
elektronika (új riasztó, kpzár javítása) 35e
radar/lézer érzékelő: 50e
xenon: 45e
egyéb cuccok (hólánc, eü doboz, izzókészlet, tűzoltó, elakadásjelző háromszög, mellények, kerékkulcs és még pár cucc) kb 20e
díszléc, index: 9e459e és még csak 1,5 hónapja vettem az autót, ugyanakkor már mentem is vele 6000 kilométert...
Persze ezen felül még vannak apróságok, munkadíjak is de hát az úgysem dob az autó értékén semmit sem és ezek sem olyan mértékben mint kellene...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
SpeedR
őstag
válasz
zolynet #7280 üzenetére
Hát nem semmi lista. A legriasztóbb a motorgenerál kilátásba helyezése, ami tényleg nem olcsó. A többi tételnél azért egy "enyhe" túlárazás végig megfigyelhető. (pl. akksi, gumik, kipuff) Nem lettem volna a kollégád helyében, mikor ezt az árlistát rázúdították, de szerencsére happy enddel zárult a történet.
(#7282) bambano
Azért remélhetőleg nem mindegyiknek csapágyas a motorja. A többi dolog tényleg előjöhet bármelyiknél.[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz
zolynet #7284 üzenetére
A 2443249-es hirdetésben szereplő autón nincs 5 év gari.
Sok másikon van, ezen nincs.Van ott pl. gyárinak hirdetett gázosítású, zöldnek hirdetett ezüstmetál vectra is. Amennyire én tudom, az opel nem árult lpg-s autót, cng-set árult. Viszont a szélvédős matrica lpg-t ígér.
Nem is tudom, mernék-e ott autót venni... Bár ha ez a bolt a soroksári úti opel márkakereskedés, akkor az astrám onnan van és nem volt velük bajom.
#7285: furikázol kicsit Pesten, ott hamar kikészül a teló is meg a talpas is. Az csak vidéken divat, hogy évtizedekig ugyanazzal az alkatrésszel megy az autó
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
válasz
zolynet #7280 üzenetére
Ebből a listából 2 komolyabb dolog van, ami miatt érdemes másikat nézni, a többi az szinte minden használtautónál hasonló. Egyik a motor, a másik a klíma. Azt tudni kell, hogy az Opelek klímája általában ereszt. Ritkán érdemes megbontani, feltöltöd nyár elején, ha szükséges kicsit rátöltetsz. HA nagyon zavar, akkor tömítés készlet és általában annyi.
A listában vannak olyan nevetséges árak, hogy majdnem leszédültem a székről.
Pl:
(55 Ah-s akku+rögzítő csere) 32 203 3 960 Azéé na, én 15-ért vettem 60AHs BOSCH-t, és képes voltam 1 csavart, illetve a sarukat le és felszerelni.
Ezek mindent 12 ezerért csinálnak??? Az ablakmosó általában azért gyenge, mert a motor végén van egy szűrő. Motort kihúzod, meglátod. Csap alatt kimosod a darabkákat a lukakból és olyan lesz mint új korában. 12-ezerért bárkinek megcsinálomde a váltót is befújkálom szívesen , ha kell be is állítom akár 5x is
Egy nyomtáv rudat meg 44 ezerért cserélnek?? APUKÁM!!! Egy hűtő 77-ezer?? Az igen!! JA és a vezérlést röpke 44ezerért cserélik
Szóval jó a lista, de inkább tájékoztató jellegű, 3-4 szeres árakkal.
A rokon B Vecije, hasonló gondokkal küzdött, kivéve a motor kopogástésa nagyobb futómű alaktrész cseréket. 160-ezer lett ráköltve a vezélés cserével együtt+új gumik, meg a hátsó lökös sarkának javítása, mivel enyhe koccos volt. Valós 190-ezer volt az autóban és azóta is hibátlan.
[ Szerkesztve ]