- Milyen switch-et vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Hálózati / IP kamera
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Manjaro Linux
- Python programozás
- DIGI internet
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Poiro7 #80648 üzenetére
Ha nem hengerfej és nem is az olajhűtőn keresztül, akkor sok minden nem maradt ahol keveredhet ez a 2 elem! Gondolok itt arra, hogy lehet a blokkodon van repedés az olaj és víz közötti résznél és azért csak melegen jön elő, mert az acél ahogy tágul, úgy nyitja meg az utat.... Nehéz erre mit mondani, de ha mindenki jól végezte a dolgát, akkor csak ez maradt....
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
B Merivákkal (1.4T-vel, kézi, illetve automata váltóval) mi a tapasztalat? Nyűgös jószágok, vagy megbízhatóak?
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz AMD Power #80647 üzenetére
Minél kései széria (2001-02), minél jobb felszereltség, olaj ne fogyjon, látványos rozsda ne legyen és nincs vele probléma.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
w333
félisten
válasz trassher #80655 üzenetére
Mikor a vizet feltöltötted ... be volt kapcsolva a fűtés ?
Vectra -al jártam így, télen bekapcsoltam a fűtést és eltűnt a kiegyenlítőtartályból a víz ... gondolom nyáron elpárolgott a fűtőradiátorból !
Nálad is hasonló lehet a helyzet, vagy amikor feltöltöttétek hűtőfolyadékkal beindítottad és megvártad meg kinyit a termosztát és rátöltöttél ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
1 hónapja volt vízhűtő cserélve vízzel együtt. Addig járt míg ki nem nyitott a termosztát, így lett beállítva a szint.
Redmi Note 7
-
molnarpeter
nagyúr
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #80641 üzenetére
"...És ha gyárilag nem lenne akkor miért vannak előkészítve? Gondolok itt a csavarhelyekre..."
A képeket nézve úgy látom,hogy egyforma leömlőket gyártottak,és különféle motortipusokba beépítették.Van olyan motortipus,ahol a motor megfelelő működéséhez kell a hővédő, és van olyan aholvá nem szükséges.
Gyárilag volt hővédő pl: C20NE vagy C14SE Ha megnézed a képeket, látszik, hogy a gyertyapipát csak úgy tudod kivenni, ha a hővédőt előtte kiszeded.Valszeg azért nem került vissza, mert csak útban volt.
Olyan motortipusokon maradtak meg a hővédőlemezek, ahol a beszívott levegőt elő kell melegíteni a normális működéshez. Annyit módosítottak, hogy a gyertyapipát csöbe dugták, így nem lett útba a hővédőlemez.Ez a megoldás van pl:C12NZ X16SZR A képeken is látszik,hogy a hővédőlemezek nem egyformák,máshol vannak felfogatva, de a leömlő ugyanaz,Így mindegyik fajta hövédőlemez rögzíthető rá. (szerintem ezért vannak előkészítve a csavarhelyek)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
#81556480
törölt tag
mohabá mint szaki, és a többiek:
B vectrába jobb oldalt a küszöb alá-mellé becsatlakozó lengőkar szilent az ez : [link]
Cserélte már valaki otthon? lejön annyira a lengőkar hogy ki tudjam venni, vagy mást is le kell bontani?
-
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #80665 üzenetére
hány éve van vectrád hogy még nem kellett ? nekem az előzőbe is kellett már cserélni.
-
farkas-j
őstag
válasz diegho #80644 üzenetére
Én egy 11 évig használt Z14XEP-s Meriva Fantasy A-ból ültem át egy B14XER Meriva Drive B-be (most 2 éves). Nem akartam turbósat, és a kettős tömegűt is ki akartam hagyni mert hosszútávra vettem (10-12 évre) és nem akartam kódolt kiadásokat későbbre. Mindkettőnél első tulaj vagyok, újonnan vettem őket. Nagyon szeretem az A-t nagyon jó és megbízható autó, ezért nem is volt szívem eladni. Odaadtam a lányomnak.
Meriva B pozitívumok az A-hoz képest: Mintha egy luxusautóba ültem volna át, igaz tele is van extrákkal. Sokkal kényelmesebb, szebb, kézre állóbb, finomabb a váltója (ez is 5 sebességes de kissé nyújtottabb mint az A-é), élvezetesebb a vezetése, jobban fekszi az utat. Minden tekintetben jobban teszik mint a régi. Egy dologban voltam csak elégedetlen, és most jön a negatívum. Az A 90LE-s a B 100LE-s. Gyakorlatilag viszont olyan volt, mintha a B 60-70LE-s lett volna. Bíztam benne, hogy a bejáratás után jobb lesz, de 17000km-nél sem lett lényegesen erősebb. Lusta volt, alacsony fordulaton alig volt nyomatéka. Sokkal sokkal rosszabbul ment mint az A, és többet is evett. Sok utánaolvasás után derült ki, hogy ez a motor a gyári motorvezérlő beállítások miatt ilyen. Merivások, Astrások is panaszkodtak akiknek ilyen motorjuk van. Közel fél évig böngésztem a nettet, hogy hová lehetne vinni egy tisztességes motorvezérlő optimalizálásra. Végül Szekszárdon a Rigotech-nél kötöttem ki a számtalan pozitív visszajelzés és a hozzáállásuk alapján. (A Youtube-n is rengeteg videó van fent ahol a tulajok nyilatkoznak.) Minden autóra egyedi beállítást készítenek a tulajok igényei alapján. Én csak optimalizálást kértem. NEM BÁNTAM MEG, SÖT!!! Azóta szuperül megy az autó, és 5-6 decivel kevesebbet is fogyaszt. Igaz a profi és garanciát vállaló munka nem volt olcsó de nagyon megérte! Egyet bántam csak meg, hogy nem sokkal korábban mentem hozzájuk.
A lényeg, hogy a Meriva B szerintem egy nagyon nagyon jó és szerethető autó, de az 1,4-es turbó nélküli motor gyári beállítással finoman szólva nem egy élmény. Most viszont már minden tekintetben imádom!!!Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #80666 üzenetére
96-osban én is csak 17-ben cseréltettem ki, különösebb baja még nem volt persze ártani nem ártott, igaz egyúttal az összes többi futómű alkatrész is új lett
Elég nehéz kiszedni és berakni is az újat, annyira, hogy én is szerelőre bíztam így a pontos menetét nem ismerem, de az tuti, hogy prést használt hozzá + a régit szét is vágta, hogy könnyebben kijöjjön.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Sukta 95
tag
Sziasztok! Segitsegre lenne szuksegem: opel astra 1.4t (2015) ~40k km-errel. Hideg inditasnal kb 1200-ra emeli a fordulatot, majd kb fel perc utan beall az alapertekre. Ez eddig oke (gondolom). Azonban, 3x megfigyeltem (miota nalunk van, tehat az elmult egy honapban), hogy neha egy pillanatra felmegy ~1800 kornyekere. Ez eddig ketszer kb 200 m megtetele utan jelentkezett allo helyzetben (parkolobol kijovet mindig piros a lampa ). Az imént pedig egybol a gyujtas raadasa utan szinte. Tekintve, hogy van meg az autora egy ev garancia, ha ugy van, akkor viszem szervizbe. Azonban, azert erdekelne, hogy mi lehet ez, mert rendkivul idegesito az ilyen aprosag is egy ennyit futott autonal (illetve nyilvan az is kerdes, hogy mennyire komoly a gond, meddig huzhatom a szervizbe szaladgalast, stb.). Koszi elore is, ha valakinek van tippje.
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
Gergőke88
addikt
válasz BigBlackDog #80671 üzenetére
A turbós kézi váltós opelekben (kivéve talán a start stoppos) van kettos tömegű.
Mivel nem akkora nyomatékot kell átvinnie mint a dízelben ezért tartósak.
Viszont a 6 sebességes váltó szereti megadni magát. -
válasz Gergőke88 #80672 üzenetére
Ezeknél is? Azt hittem hogy a H Astra/B Zafira esetében nyűgös a hatos váltó.
És ezt már a J Astra és kategóriájában eső Zafira esetében már orvosolták és a jelenlegi újdonságok körében is.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #80662 üzenetére
Mert ugye az klímás , légzsákos.... méretben még picit nagyobb mint az Astra.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
_seth_
veterán
-
Gergőke88
addikt
válasz BigBlackDog #80675 üzenetére
+ld: én úgy tudom hogy csak a facelift utaniak vannak javítja J Astra esetén.
150-200 között van a csapagycsere. -
Wiz Khalifa
addikt
Amióta megvettem a kocsi azóta a hőfok üzemi hőfokja 91 fok. Viszont mostanság ha már bemelegedett és állok vagy 2-3 percet egy helybe akkor elkezd a mutató 95 felé menni. Olyan 94-ig megy. Akkor bekapcsol a hűtőventi is.
Szerintetek ez mitől lehet? Illetve picit a hűtővíz is eltűnik. De arra a jelenségre szerintem a fűtőradi a ludas. De azt majd leírom nemsokára.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Wiz Khalifa #80679 üzenetére
Na szóval.
A hűtővízre az a tippem hogy lehet a fűtőradi eresztgeti mivel érdekes hogy ha vizes is de alig a cipőm beszállok a kocsiba megyek mondjuk bevásárolni.Jól befűtök mire oda érek. És mire jövök ki a kocsihoz addigra a hátsó szélvédő teljesen az első vagy az oldalsók meg félig be vannak párásodva belülről.
Kétlem hogy attól a a picit vizes talpú cipőtől párásodna be a szélvédő belülről.
Arra gondoltam hogy ahogy a motor üzemi hőmérsékletű lesz és megy a fűtés akkor a radiban a nyomás miatt el kezd egy kicsit a víz csöpögni vagy valami.
Mi a véleményetek erről?
Smoke some weed nigga!
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #80673 üzenetére
Amennyire a neten meg lehet találni, 2012 év közepétöl vezette be a GM az M32-es 6 sebességes váltó 2.Generációját. Ennél már más csapágyazást használtak.
Van német cég, aki az elsö generációst is átépíti Gen2-re, cirka 8-900€ közötti összegért, cserébe ad rá 2 vagy 3 év garanciát is.
[www.m32.de] -
Tikakukac
titán
Jól tippeltem én, nem vagyok vaksi. Ma hazafele jó volt az idő, sétáltam és hát G Astra van rengeteg, hátsó járatba benézegettem és igen, random mód de ott vannak azok a terelőlapok. Szóval nem én vagyok a suta, tényleg létezik az alkatrész, csak nem értem miért nem tudnak róla a katalógusok.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #80681 üzenetére
bontsd le a fűtőradiátor környékét és tapogasd meg nem e vizes.
cseréld ki a termosztátot, ha ilyen hidegbe már kapcsol a venti -
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #80686 üzenetére
Na a kép lövés amit elfelejtettem. Tegnap hosszú este volt aztán az agyam ilyenkor még tompa.
Amúgy ennyi. Egy darab műanyag lap. Hivatalos nevén ezek a cuccok kővédő néven futnak, de ennek a darabnak nincs egyszerűen léte a robbantottakon.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #80689 üzenetére
Vagy szivo 1.6-t bárhonnan
-
Sukta 95
tag
válasz ArthurShelby #80682 üzenetére
Astraéknál talán 2014-ben volt ráncfelvarrás. Mellesleg, a korábbi Seat Leon, valamint Citroen C4 után, nekem a 0 kilóméteres astra váltó is olyan, mintha valami baja lenne.
ui.: lehet rosszul tudom, de nekem 2014 rémlik, hogy akkor javították a váltókat a facelifttel.
[ Szerkesztve ]
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #80693 üzenetére
Nem tudom sajnos, mert calibrát nagyon rég láttam még távolról is. Vectrában le lehet bontani a középboxot, és hozzá lehet férni.
termosztát helyét megmondom ha mondasz egy motorkódot
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #80689 üzenetére
Túl sok részletet az oldal sem ír, de valószínű tartósabb lett a javított konstrukció, ergó gondolom kisebb az esélye a második generációnak a korábbi meghibásodásra.
Ettől függetlenül én azt gondolom, hogy kizárólag ez nem szabad, hogy eltántorítson egy korábbi évjáratú autótól sem, ha egyébként maximálisan megfelelne a kívánalmaknak, pusztán számolni kell egy esetleges ilyen kiadással is később, ha a váltó elkezdene hangoskodni. (Ez ugye úgyis a korábbi tulajtól is fog függeni, cserélt-e valtóolajat, ilyesmi.) -
-
Wiz Khalifa
addikt
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #80697 üzenetére
Igen, nekem is muszáj ezt mantráznom, hogy legyözzem a csúnya démonjaimat...
(#80698) Wiz Khalifa
Az lesz, igen. Jól hozzáférhetö, jól szerelhetö.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Néztünk ma két B Merivát. Mindkettő 1.4T motorral, az egyik kézi, a másik pedig automata váltóval volt szerelve. Szerintem egész jó kis gépek, pályán is rendben voltak. Relatív csendesnek éreztem a belteret 130 körül is és azért mentek is. Viszont az automatánál tiszta olaj és por volt a motor alja, egész pontosan az alábbi képen bekarikázott rész. Más érdekességet, olajnyomot nem láttam a motortérben. És nem működött a bal oldali fényszóró-magasságállító motor, de ez gondolom nem nagy tétel.
Ez az olajnyom mennyire rossz előjel? Mennyire jellemző ezekre a motorokra, hogy problémásak lennének?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen