Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • the radish

    senior tag

    Január 6.-án, előrendelésben vásároltam egy V919 3G Dual Boot tabletet az ondamarketről.

    Február közepén meg is érkezett.

    Imádtam egészen július elejéig, Akkor azonban el kezdett nyomásra csíkozódni a kijelzője.

    Írtam a forgalmazónak, aki korrektnek tűnően egyből felajánlotta, hogy semmi gond, két év gari van rá, küldjem vissza. Annyi kikötést írt, hogy ne a DHL-en keresztül.
    Így is tettem, PNP-n feladtam júl. 14.-én és a csomag meg is érkezett augusztus első hetében a kínai TNT-hez.

    Innentől kezdve a kedves forgalmazó (ONDATABLET) nem volt hajlandó a csomagot átvenni. Többszöri, eredménytelen megkeresésemet követően a múlt héten azt írták, hogy nem veszik át a meghibásodott tabletet, de új vásáslása esetén kapásból 30$ kedvezményt felajánlanak...

    Erre válaszul tájékoztattam őket, hogy ez elfogadhatatlan számomra, hiszen nekem 50$ volt a kijuttatás költsége és nem óhajtok újat vásárolni, ragaszkodok a cseréhez, vagy a javításhoz.

    Közben a kinti TNT meg fogja semmisíteni a tabletet, hacsak nem nyilatkozok ellenkezőleg, de ebben az esetben raktározási díjat számítanak fel, 30$ / hónap, melyet nekem kell fizetnem...

    Szóval ha valaki tud valamiféle módon segíteni, azt megköszönném, ha nem, akkor pedig legyen ez intő példa azon emberek számára, akik az ondamarketről szeretnének vásárolni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák