Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    B+, a upc ügyfélszolgálat nem tud kapcsolatba lépni a szerelővel, hogy hol van ("mert neki az a feladata, hogy szereljen, és nem az, hogy telefonáljon" :W )
    továbbá nem tudja garantálni, azt sem, hogy még ma ideér,
    és ugyan adott egy másik időpontot holnap délelőttre, azt sem tudja garantálni, hogy holnap ideér.

    Viszont, amikor felvetettem, hogy 4 napja nincs netem, és ez meghaladja a 72 órás hibaelhárítási határidőt, kedvesen megnyugtatott az ügyfélszolga, hogy ilyen esetekben a kiesést jóváírják. (Érted, az 5700 Ft-os havidíjból el fognak engedni 5 napnyi összeget, 919 Ft-ot? Hát, így már sokkal előrébb leszek...)

    Ja igen, felvetettem azt is, hogy bemegyek én valami ügyfélszolgálatra egy másik modemért, és beinstallálom meg regisztálom én, ahogy van ilyen szereld magad akció is sok helyen. Erre azt mondta a hölgy, hogy azt sem lehet, mert az ügyfélszolgálaton nincs raktárkészletük.

    Agyrém ez is, mint annyi minden ebben a ká országban.

    [ Szerkesztve ]

    Pleased to meet you - hope you guess my name

Új hozzászólás Aktív témák