- XPEnology
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- ZNET Telekom
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
wallace 234
őstag
válasz phranxinatra #87468 üzenetére
Samsung honnan tudta, hogy ki állított terméket vettél? Boltba milyen garancia jegyet kaptál? Ha rendes Samsung garancia jegyet adtak, akkor köteles a Samsung elvégezni a javítást.
-
Ronam
addikt
válasz phranxinatra #87468 üzenetére
Hányinger a Samsung garis ügyintézése.. Múlt héten adtunk le náluk egy telefont, alapból azt mondták 3 hét! mire kész lesz, aztán valami sutyerák szervizes felhívott tegnap, hogy ez nem megfelelő, az nem megfelelő a papírokkal, igazi bunkó volt! Megjegyzem Telekomos vásárlás, semmi gond nem volt a papírokkal. Remélem sikerrel jársz!
[ Szerkesztve ]
-
Pro Koryak
addikt
válasz phranxinatra #87468 üzenetére
Olyan nincs, hogy azért, mert kiállított darab a hivatalos szerviz elutasít. Mivel hivatalos kereskedőtől vetted ugyan úgy vonatkozik rá a 3 év gari. Max pixelhiba esetén mondhatnák, nem ellenőrizted le eléggé.
Egy nem működő készülék esetén nem. -
wallace 234
őstag
válasz phranxinatra #87474 üzenetére
Pedig olcsóbban kellett volna adniuk, de ez egy ilyen bolt! Amúgy ha nem Samsungos a garancia, akkor sajnos a Samsung vissza dobhatja. Így az euronics dolga a gariztatás! Garancia 3 évre szól?
-
Pro Koryak
addikt
válasz phranxinatra #87478 üzenetére
A Samu mit mondott, miért nem garanciás?
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz phranxinatra #87468 üzenetére
Múltkor megkaptam valahol hogy miért riogatom ezzel az embereket. Hát ezért...
Sajnálom.
Csesztetni kell őket mindenképpen.ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Pro Koryak
addikt
válasz phranxinatra #87478 üzenetére
Annyit, ha Samuékat nem döngölöd a földbe. Euronics-al lerendezed, hogy a Samu nem fogadja el, így a vételárat kéred vissza.
-
alaves
addikt
válasz phranxinatra #87468 üzenetére
Jár a gyári 3 év garancia hivatalos magyar kereskedőtől, ha és amennyiben nincs ráírva valahol a számlára konkrétan más időpont (pl. egy hónap és az lejárt). A Samsung ügyf.szolg.-nak kötelező befogadni a bejelentésedet és cserélni a meghibásodott modult.
Ui.: Én megmondtam. Már tavaly tájékoztattam a fórumot, hogy garancia szempontból nem biztonságos Samsung OLED-et vásárolni.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
wallace 234
őstag
válasz phranxinatra #87478 üzenetére
Sajnos a itthon a fogyasztóivédem zéró! Így gyakorlatilag azt csinálnak amit akarnak! Szerintem a világon nincs még egy ilyen hely,ahol a vevő jogai egyenlő a nullával! Marad a polgári peres eljárás, ill hátha a bolt talál valami megoldást.
[ Szerkesztve ]
-
Pro Koryak
addikt
válasz phranxinatra #87495 üzenetére
Juronicsnál próbáld meg, hogy mégsem cserét kérsz, hanem a pénzt vissza.
Jobban járnál ha visszakapnád az árát!
Vegyél LG 65G3-at Telekomtól 880-ért.
[ Szerkesztve ]
-
alaves
addikt
válasz phranxinatra #87495 üzenetére
Telefonon vagy ha úgy nem megy, akkor személyesen megkeresed a Magyarországon éppen elérhető legmagasabb beosztású Samsung vállalati vezetőt (lehet hogy elegendő egy megfelelő jogkörrel rendelkező valamilyen ágazati vezető is). Garantáltan intézkedni fog, az 1. számú vezetők (továbbá a magas beosztásúak) tudják, hogy ebben az esetben mi a megfelelő hozzáállás (A fogyasztóvédelmi út a hivatalos, de hosszadalmas és még az sem biztos, hogy igazad lesz.)
Ui.: Pl. a Philips-nél az országot ellátó Szerviz Kft vezetője is tudja hogyan kell az ilyen eseteket kezelni. Az LG-nél meg kb. mindenki.Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
Celtis
veterán
válasz phranxinatra #87478 üzenetére
Na kezdődik. Pedig felmerült, hogy a samsung az OLED-jeit prémium terméknek tekinti és hasonló szintű támogatást nyújt majd mind az LG.
Remélhetőleg az Euronics segíteni fog, a probléma megoldásában, de ha egy mód van rá, akkor szerezd vissza a pénzt és felejtsd el ezt a márkát.
-
wallace 234
őstag
válasz phranxinatra #87532 üzenetére
Igen így van! Mivel ők adták a garanciát! Az, hogy a Samsunggal, hogy játsszák le az már az ő dolguk! Remélem sikerül minél hamarabb! Kitartást!
-
wallace 234
őstag
válasz phranxinatra #87634 üzenetére
Vicc ez a 30 napunk van a válaszra! De sajnos sok helyen ez van! Persze fordítva már nem így működik! De miért nem küldik rögtön a szervizbe az euronics? Boltba gyözködik a szervizest, hogy te figyelj már vidd már el ezt a tvt! Mert hát ez nem működik! Azért ennek nem így kéne lennie. Vagy adják vissza a pénzt!
-
Celtis
veterán
válasz phranxinatra #87679 üzenetére
Helyes. Biztos voltam benne, hogy ők meg fogják oldani. A samsung meg kapja be. Remélem a hajukra kenik a hibásat.
-
Mosqu!to
addikt
válasz phranxinatra #87679 üzenetére
Amúgy érdekes, hogy neked ráírták. Én is nemrég vettem kiállított tv-t az Euronics-tól, és nem került a számlára, hogy kiállított darab.
Mondjuk serial nr se került rá, nem tudom ez gondot jelenthet-e, vagy épp azért hagyták le, mert kiállított volt?Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.