- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sasi001
aktív tag
válasz torma1981 #91500 üzenetére
Nekem garanciás volt a tv nem tudom most hogy állnak hozzá, a 2021 novemberben vett C1-ben kétszer cseréltek panelt utánna kaptam csereutalványt. Szervizes elmondása szerint nem lett volna jobb a következő panel sem. Viszont ki volt adva nekik, hogy két csere között várni kell 3-hónapot.
[ Szerkesztve ]
-
ρσгτσ
őstag
válasz torma1981 #91500 üzenetére
Ezért jobb az, ha normál garancián belül döglik be a TV/panel és nincs belassulva az ügyintézés. Vagy akkor, ha már amúgy is aktuális lehet új készüléket venni.
Mert engem például nem nyugtat meg a pluszba vállalt panel garancia, ha amúgy arra nem vonatkoznak a normál garanciára vonatkozó kötelezettségek.
Szerintem ezért ajánlott garancia kiterjesztést, biztosítást kötni a TV -re. Ami azért egy fokkal jobb.
Mondjuk nálad pont az a szerencsétlen helyzet állt elő, hogy a jótállási/garanciális szabályok változása előtt vetted a TV -t. Mert ugye 2021. január 1 -től már 3 év normál garancia járt volna rá...ami még most is érvényes lenne. Így legkésőbb a 3. csere után már utalványt kaptál volna.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64