- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Motorkárosodás valószínűleg nem volt, utána LM olajjal olajfogyasztas nélkül üzemelt tovább.
Amit én tudok, hogy büdös, égett szag volt, felnyitva a motort, jól érezhetően a motorból, és utána az óriási olajfogyasztas, normális napi használat során is.Ha jó értékeket néztem, akkor eneos sustina 5w30 esetén 3,2 MPa a HTHS viszkozitas, szemben a Liqui moly top tec 4300 3,7MPa-javal.
Egy biztos, ezután én nem fogok eneost használni, annak ellenére, hogy normál használat mellett a Splash-nel nem volt gondom vele, bár az szerintem kevésbé kényes az olajra.
Amit linkeltél csak részben igaz, a Swift sport módosított M16A motorjába 2007-ben még nem lehetett a 0w20 olajat belerakni, de utána is maradt az 5w30 az előírt ajánlott, és egyben legvékonyabb olaj is.
Ugye most K14C-m van, itt is a legmagasabb HTHS viszkozitast fogom preferálni, a turbó általi extra hőterhelés miatt.
Ami vicces, hogy a gyári ECSTAR olajnál ez egy kideríthetetlen paraméter...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban