Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Winner_hun
félisten
-
parandroid
nagyúr
válasz erdey_a #85231 üzenetére
De most komolyan, ezek beépítettek az autóba egy benzines motort, csak azért, hogy ha elfogynak az elektronok, ez bürrögjön neked újakat? Ahogy olvasom, amúgy 85 km-t tud akkuról (nincs benne túl sok ezek szerint), ha nem megy a benzinmotor, ha meg csak benzinmotorral mész, mert nincs feltöltve, akkor kb 500-at megy az 55 literes tankkal. Facepalm, komolyan. Mindezt úgy, hogy amúgy olyannyira partherek a Toyotával, hogy a mazda 2 az konkrétan egy yaris. Szó volt róla, hogy keresztezik a toyota hibrid hajtását a skyactivval, arra nagyon kíváncsi lettem volna, de erről persze nincs hír. A Mazda3 hibridet még megnézem azért, csak ne lenne olyan ocsmány a segge… Szívem szerint megtartanám a mazda6-ot, ha lejár a lízingem, de ha többe kerül a weiterfinanzierung, mint amennyiért valami újat leasingelek, akkor bekaphatják, és sanszos, hogy nem mazda lesz. Na nem mintha lenne bármi, ami olyan szinten érdekel, hogy must have, vagy hogy legalább ne húzzam a szám a kompromisszumoktól... Az autóipar kb megérett a pusztulásra.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz erdey_a #85233 üzenetére
Én most egy 2,5-ös, turbótlan benzinest hajtok, a legnagyobb gond az vele, hogy kis túlzással kb a motor benne a legegyszerűbb összetevő. Vezetni imádom, hogy mindent számítógépek intéznek helyettem, de ha ebben bármi elromlik egyszer, az gazdasági totálkár. Szerintem csak a világításrendszer cseréje/javítása többe kerülne, mint amennyiért egyesek autót vesznek. A radaros cuccokról, meg a kb féltucatnyi kameráról, amik az adaptív tempomatot, vészfékasszisztenst, sávelhagyás blokkolót, holttérfigyelőt, parkolórendszert, automata matrix led világítást, meg egyebeket alkotják, ne is beszéljünk. És akkor csodálkozunk, miért olyan drágák az új autók.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoLF
addikt
válasz erdey_a #85256 üzenetére
a régi wankelek azért jellemzően nem a folyamatos fordszámtartományban való működésre voltak tervezve, inkább a sportosság igényeit kielégítendő - a régebbiek egyébként jobban bírták sokkal még megfújva is, mint az rx-8ba került hibás konstrukció... anno a repülőgépekbe sem hiszem, hogy azért tervezték őket, mert nem megbízhatóak többnyire
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
lenox
veterán
válasz erdey_a #85325 üzenetére
Aha, hat en asszonynak vettem ketkerek hajtasu autot, rogton nem is tudott hazajonni az elso honal, mondtak is a gyerekek, hogy miert vettem olyan autot, amivel nem lehet hazajonni, ugyhogy rogton (par honapos auto volt) csereltuk egy hibrid rav4-re, ami viszont haza tud jonni. De toljatok a kretent, mar megszoktam. Csak a valosaghoz nincs sok kozotok, annyi a helyzet.
-
lenox
veterán
válasz erdey_a #85340 üzenetére
Mezei rav4 1490kg. Azt nem fogod megmagyarazni, hogy nem vehetek hibridet, mert tul nehez, meg hogy a ket kb. 20 kg-os plusz motor a negykerekhajtashoz az nekem felesleges (igy egyebkent 1760kg). Nyilvan joval kevesebbet fogyaszt varosban (amire vettuk). Magassagan kivul minden mas dimenziojaban kisebb, az is olyan 165 cm.
Szerintem meg legtobb dologban targyi tevedesben vagy, es ugy altalanositasz, mintha minden suv 6.5 meter hosszu, 2 meter magas es 5 tonna lenne. Eleve marhasag a meretet kategoriaval azonositani. Ha ugy erzed, hogy senki nem vehet nehezebb es hosszabb kocsit, mint te, akkor mond azt, hogy 1200 kg folott, 4.1 m folott mindenki bekaphatja. Meg amugy 100 lonal tobb nem kell a kozlekedeshez, akinek tobb van bekaphatja. Es biztos lehet folytatni. -
-
addikt
válasz erdey_a #85511 üzenetére
És ez most miért is fáj neked, hogy gyorsabban megyek? Mint írtam akkor megyek ha olyanok a körülmények és nem zavarok vele senkit. Nem vagyok agresszív.
Ha időre kell mennem, akkor én az szeretem betartani, de ha nem muszáj nem akarok azért fél órával korábban kelni, mert más feltartja a forgalmat és képtelen a forgalommal együtt működni. (És itt nem azt mondom, hogy mindenki száguldozzon az autópályán, de mondjuk a "jobbra tarts"-t be kellene tartani, meg néha bele kellene nézni a visszapillantó tükrökbe is.)
A forgalom feltartására és a forgalommal való együttműködés képtelenségre másik remek példa szerintem zipzár elv sávváltáskor, amit a sokat képtelenek felfogni, vagy a kereszteződések helyes használata. (pl ha látom, hogy nem tudok a kereszteződésen átmenni, akkor nem hajtok be, hogy utána a keresztbe jövő autók se tudjanak elmenni)Most kezdődjék a tánc! - mondta a papagáj és berepült a ventilátorba.
-
-
NoLF
addikt
válasz erdey_a #85609 üzenetére
En nejemmel “bulizgatok” kettesben a nyaralomban - a tuz ropog, a bor finom, Buddy Guy szepen gitarozik…
megoregedtem.
Holnap ki kell nyalni az egesz kertet, lazurozni a keritest es az osszes gerendat, netan bogracsolni valami unortodox kajat, es lassan de biztosan berugni ismet, mikozben a cegnel egesz hetveges terasznyito orultkodes megy.
Itt se buli, se orultkodes, csak a nyugi es a maximalis chill…
megoregedtem.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
tildy
nagyúr
válasz erdey_a #85608 üzenetére
Akkor csak neked egy kis .. Ja varjal, azt nem blackinek kell küldeni, na szóval egy kis női alfél risza.
Bahh , férj nem ma vágta le a jó kis ndk-s bajuszát ?!...
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
parandroid
nagyúr
válasz erdey_a #85660 üzenetére
Erdinger, Krombacher, Paulaner, Schöfferhofer. Mind korrekt, kommersz alkoholmentest tudnak, ízesítettben is, weizenben is, és kaphatók Intersparban, német palackozással, átmatricázva magyarra. Ha kint jársz, akkor Mönchhofer, személyes kedvencem pedig a Faust.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen