Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz NoLF #46209 üzenetére

    Jelentem, én vettem egyterűt (igaz, csak kompakt). Lehet, hogy itt is leírtam már, hogy miért, az autós topikban biztos - a legnagyobb érv az volt mellette (a helykínálat mellett), hogy a kombikban a meredeken emelkedő övvonal és a mélyen elhelyezett hátsó ülések miatt a hátsó helyek borzasztóan sötétek és klausztrofóbikusak. Emellet mellette szól még a borzasztó egyszerű ki-beszállás, egyrészt éppen a tolóajtó miatt, másrészt a pont megfelelő magassága miatt: sem lefelé nem kell ülni bele, mint a kombikban, sem felfelé, mint a suvokba. Borzasztó praktikus még, hogy a hátsó ülések remekül variálhatók, és egy hatalmas könyöklő / tárolórekesz mellett két teljes értékű, jó kilátást biztosító, magasan elhelyezkedő fotel jár a hátsó sorhoz is (a leghátsó sorok székei nekem némiképp mellékesek, de 160-170 cm-es magasságig használhatóak a mazdában is, igaz, a csomagtartó ilyenkor minimálisra csökken). Ugyancsak fontos volt, hogy mindkét oldalon kényelmes legyen a ki-beszállás (ilyenkor is jól jön a magas belmagasság és a teljes átjárhatóság a középső sorban). Szóval nekem a jelenlegi használatra nagyon bejön az egyterű, a suvot a nagy kerekeivel, a magas hasmagasságával, illetve a szintén emelkedő övvonallal, és a személyautós hátsó üléssorával én nem venném, négykerékhajtásra nincs szükségem, ahogy a hasmagasság sem érdekel.

    Ezzel együtt a Mazda pl kivonja a következő évtől az ötöst az EU piacról, mert annyira átálltak a vevők a suvokra, szóval a jelenség létezik.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák