- Milyen program, ami...?
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Facebook és Messenger
- TP-Link WR1043ND router
- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz bandus #45600 üzenetére
Nem, valahogy nem áll össze a szememben ez a dizájn... fura, ismerős is erőlteti a Tissot, de nem nagyon találok köztük igazán nekem tetszőt.
Akkor már elkezdtem Citizeneket is nézni, és ez még valahogy belefér: [link]
Tudom, japán vs. svájci bél, de nem tehetek róla, a Tissot-k világa nem képez közös metszetet az én ízlésvilágommalOrientekkel még szemezgetek, kicsit sok a koppintás más márkák stílusáról, de van pár egyedi(innovatív)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
hasznos lehet valakinek
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
lorcsi
veterán
kaptunk céges mobilt..
oké, mondták, hogy nem kell nagya gondolni..de..azért..meg tudtak lepni így is..
plusz..2 hónapja nem tudja senki megmondtani mennyiért beszélhetünk rajta -
Tothgera30
Ármester
válasz EQMontoya #45596 üzenetére
Ez elég bátor kijelentés volt. Itthoni áraknak sok óra (akcióban) a fele, ha onnan rendeleld. Egyszerűen nézegetni kell, és ki kell/lehet fogni.
#45595 NoLF: Konrét baj nincs, de szeretnek szétesni, megállni, mp. mutató a két vonal közzé mutatni, kopik róla a külső réteg, és társai. Nem szoktam én sem ajálnani, mert ár/érték arányban kapni jobb Orient-et vagy Casio-t.
#45601 BlacKSouL: Seiko Diver, Sports 5, Chrono vonalat is nézd meg, kissé minőségibb mint az Orient.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
EQMontoya
veterán
válasz Tothgera30 #45605 üzenetére
Ami ott mondjuk 500-600usd, az itthon 170 ropi.
Ez már nem akkora bolt, de ha még a vámot, áfát is rádobják, akkor óriási bukta.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tothgera30 #45607 üzenetére
Hálátad, örül, négylevelű lóheréket érvénytelenít. Nem szoktak az ilyenek átesni a vámon.
Same rules apply!
-
concret_hp
addikt
-
EQMontoya
veterán
válasz concret_hp #45609 üzenetére
Jaja, nemet meg angol ebayrol en is sok cuccot veszek. Az almalelku robot meg Kenny tudna meselni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Tim82
nagyúr
-
veterán
válasz Tothgera30 #45607 üzenetére
én 200k-t spóroltam az órámon azzal, hogy kimentem érte bécsig
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #45616 üzenetére
Ha nagyon szeretnék drága órát is max a havi keresetemig mennék el mondjuk árban, de igazából annyira nem vonz, így megelégszem a <200k árkategóriával.
Autó ugyanez, ha fél éves keresetednél drágább autóval jársz, akkor azt nem engedheted meg magadnak reálisan. Erre valaki írta, hogy 3-6 havi fizud között legyen az autód ára, és ez a szemlélet szerintem sok dologra jól alkalmazható.
Same rules apply!
-
bobsys
addikt
válasz concret_hp #45621 üzenetére
igaz
nalam mondjuk mindegy, mert nettoval szamolva is boven benne vagyok mind a ket autovalEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
EQMontoya
veterán
-
lenox
veterán
válasz concret_hp #45619 üzenetére
Annyira fasza bringa, vagy annyira olcso kocsi? Amugy a bringak jo dragak...
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #45602 üzenetére
Titánról most épp azt hallottam, hogy az izzadság meglehetősen gyorsan kikezdi. Ahogy az alut is. És az acél jobb ilyen szempontból. Ez létező probléma?
Kérdés még, hogy mennyire gyorsan. Mert amúgy szimpatikusan hangzik, hogy titán+zafír, de nem értettem miért nem annyival drágább egy ilyen anyaghasználat, mint egy inox+kristály.Amúgy ez is rohadék dolog, mert ugye indultam egy ilyen utóbbi anyagú Festinával 45k-ért, és most ott tartok, hogy vacilálok egy titán+zafír ecodrive Citizen 67k-ért, és egy acél+zafír szintén ecodrive rádiós Citizen közt, ami már 110k .. Indultam 50 max. 75k-ról Megérné a dupla árat az utóbbi rádiós?
Azt mondják az Ecodrive-ok egy hátulütője a kondi, ami 8 év után kuka kb. Namost kérdés mennyibe fáj a cseréje, és ki cseréli azt nekem ?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Lortech
addikt
válasz fokukac #45628 üzenetére
Ez a sorban állás lassan valami szabadidős tevékenységgé, hobbivá növi ki magát.
Nekem nincs is órám, megdöglött az ajándékba kapott alsó kategóriás Seikom, azóta lusta voltam másikat venni. De nem semmi, hogy vannak, akik egy lakás árát hordják a csuklójukon.
Thank you to god for making me an atheist
-
Tothgera30
Ármester
válasz BlacKSouL #45627 üzenetére
A kondenzátor 10 évet kibír simán, van akinek akár 20 évet is ment. Kicserélni nem nehéz, csak drága,és nem igazán éri meg, mert annyiból veszel egy másik órát. Nem csak Eco-Drive-ben van benne, hasonló a Kinetic a Seiko-nál. Bár most még egy SPC059P1-re is rárabolnék, hiába csak quartz. Persze egy machanikus vagy automata egészen más, lelke van, él, mozog, imádom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
concret_hp
addikt
válasz Tothgera30 #45631 üzenetére
azé' kell mechanikus óra, abban nincs kondenzátor
vagy fullba vagy sehogy :D
-
veterán
válasz EQMontoya #45617 üzenetére
ezzel abszolut egyetertek, mas kerdes, hogy az nyilvan nem az en fizetesembol lett veve a kocsi arat is 1.2-ben hataroztam meg, de ez egyelore meg gyerekcipoben jaro gondolat,mfoleg, hogy egyelore a golf V a kiszemelt
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #45633 üzenetére
Hát-hát...
Nem rossz az 5ös golf, csak motor nem nagyon van hozzá.
Kb. az egyetlen értelmezhető motor a 2.0 FSI, meg a 2.5 soröt, mert az szépen szól.
A korai TSI határozottan kerülendő, az 1.4 és 1.6 szívóbenyák nem mennek, de esznek, a pdtdi betegágy, különösen a 2.0, a v6 benzin meg ritka, mint a fehér holló, zabál és rohadtul orrnehéz...Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
válasz bandus #45635 üzenetére
Vegyél egy Fiat Stilot. Találni 1.4-1.6-os motorral tempomatos darabokat, megbízható, jó kis autó, és még pénzed is marad. És sokkal jobban néz ki, mint az ötös golf.
Vagy kettes Megane, abból talán még 2 literes benzinest is találsz. Hohó, még egy 2.0T is belefér a keretbe
[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #45617 üzenetére
Azert ez igy nagyon szogletes hozzaallas, nem? Marmint tul altalanos, nem vesz figyelembe rengeteg egyeb tenyezot ami baromira nem mindegy (lakashelyzet, fizu merteke, egyeb kiadasok, eletstilus)...
Bandus: tegyel meg kicsit hozza es Accord. Legjobb
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
szőröscica
addikt
válasz concret_hp #45640 üzenetére
Kiindulni, és elgondolkodni a lehetőségeiden nem rossz. De tegyük fel, keres valaki nettó 200-at, akkor e szerint max. 1.2 millióért vehetne autót, amiért elég fasza kis E38-as 7-es BMW-ket lehet kapni. Akkor már inkább 2 millióért egy újabb, egyszerűbb kompakt, pl. egy Auris vagy valami hasonló. Tudom-tudom, vegyen 1.2-ért egyszerűbb kocsit, de nem lehet az életet ennyire számok szerint élni.
-
concret_hp
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz concret_hp #45642 üzenetére
Csupán arra kívántam rámutatni, hogy a "80 ezres nettóval beülünk nulla kezdővel egy új autóba", és az "autóvásárlást szigorúan kimatekozva max. hat havi fizetésünkért veszünk autót" végletek között azért lehet elég sok minden.
-
veterán
válasz szőröscica #45638 üzenetére
a megane ii nekem nagyon szimpatikus kocsi, egyetlen bajom vele amin nem todok tullepni, hogy elhanyom magam a kormanyatol :/
Viszlat: az mar tul sok lenne nekem, egy jo allapotu accordnak megkerik az arat
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz bandus #45635 üzenetére
Akár gáz, akár nem, szerintem én most veszek egy Minit. Egyrészt egyszer nekem is elmehet az eszem, másrészt jól mutat rajta az almás matrica, harmadrészt rajtam kívül csak nő van a családban, így megvan hozzá a kellő support.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
gaborbol
őstag
válasz parandroid #45645 üzenetére
Mult evben nyaraskor bereltuk,
Pofas, aranyos kivul, bellul bunkfordi, muanyag minden fele, menni nem megy, olyan mintha jatek auto lenne. Nem tudom, hogy ez a peldany volt konkretan ilyen, vagy nem lett hajtva soha mivel szigeten hasznaljak, ha jol remlik 30K km volt benne. Nekem nem jott be.
[ Szerkesztve ]
-
válasz gaborbol #45646 üzenetére
Kértünk mi is egy tesztautót, pont azzal a motorral, amivel vennénk - ez a legkisebb elérhető, 1,2-es benzines, turbós. A beltere kisautós viszonylatban teljesen korrekt, sőt, igazából kissé ki is emelkedik a mezőnyből. A másik befutó a Polo lenne, az is nagyon tetszik kívül-belül, motorikusan, meg extrákben is, és meglepő módon árban is kb ugyanott van, mint egy hasonlóan felszerelt Mini, szóval tényleg csak azon múlik, hogy a konzervatív, vagy a bohém vonalon akarok-e továbbmenni.
Erősnek meg nem kell lennie, annyi csak, hogy ha felkeveredek vele az autópályára, akkor viszonylag dinamikusan lehessen vele elérni a 140-et, ha kamiont kell előzni, és halad a első sáv is, de erre meg még pont jó a turbómotor. Nem utazóautónak kell, arra ott a Mazda, hanem szaladgálós, második autót akarunk, ami amúgy is viszonylag keveset fog futni (évi 10k km körül), viszont épp ezért hosszabb távon is megtartanám. Most kapott amúgy faceliftet, középről eltűnt a gigaóra (kellett a hely a nagy kijelzőnek), szerintem az új beltér sokkal szebb is lett.
Próbáltunk még amúgy Skoda Fabiat (a beltere kicsit olcsó, viszont az autó már annyira nem), Hyundai i20-at (alapvetően minden rendben van vele, de nem egy álleejtős, ellenben 1,4-es, ami nem tesz jót az adónak, biztosításnak, és a fogyasztásnak sem), meg majdnem Ford Fiestát is, de valamiért a Ford kereskedők nem akarnak autót eladni, meg különben sem tetszett annyira. Yarison is gondolkoztam, de a facelifttel olyan bűn ronda, hogy ingyen sem kéne ( ), a Honda Jazz meg már túl bucifejű, nem egy tipikus kisautó. Franciát meg inkább nem, ahogy elnézem az új 208-at, meg a Cliot. Ja, a Mazda 2-t még a jövő héten megnézzük azért, mert az is most kapott faceliftet, és még nemigen látni az utakon.
Szóval elvoltunk az utóbbi hetekben, megvolt a szabadidős program minden hétvégére.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #45647 üzenetére
A Mazda2 nem facelift, hanem tök új model, és eléggé egyben van belülről is.
Ha hosszabb távra számolssz az autóval, nem biztos, hogy érdemes ezekkel a kis turbós izékkel játszani...
Évi 10k km-ig pedig szard le a fogyasztást, az értékvesztésed sokkal nagyobb tétel lesz pl., mint amit egy év alatt betöltesz a tankba.Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #45649 üzenetére
Kérdés, hogy mi neki a hosszú távra számolás, mert évi 10k kilométer mellett 10 év, mire egyáltalán a 100 ezer km belemegy az autóba, azért ez egyetlen mai motornak sem fog kihívást okozni, ha turbós, ha nem. Az új motorokkal pedig elsősorban nem a turbó a probléma, az már egy több mint 100 éves találmány. Az emissziós normák miatt tele vannak elektronikával, és mindenre nagyon érzékenyek.
Sajnos az emberek fejében ez a kisturbós aggódás terjedt el, mert mindenki azt mondta, hogy vegyél jó öreg szívó benzinest, azzal sokkal kevesebb bajod lesz. Persze, ez így is van, de ez nem a turbó hiánya végett van így, hanem mert azokban a legnagyobb elektronika kb. a gyújtás és a lambdaszonda, jóhogy nincs velük gond. Egy modern szívó benzines, ami teljesít minden normát, semmivel nem egyszerűbb szerkezet a turbós motoroknál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%