Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Segal #33803 üzenetére

    Most tulajdonképpen ennek a dlss-nek egy 4K megjelenítő esetén mi lesz az értelme?
    1080/1440p-ben futhat a játék és azt felskálázza 4K-ra és spórol a hardverrel, vagy natív 4K-ban futhat a játék és azt felskálázza akár 6/8K-ra?

    Az az értelme, hogy akár egy kvázi középszintű RTX 2060 Superrel is tudsz RTX mellett FHD-ban játszani, vagy egy nem RTX játékot 4K-ban 60 FPS-el (lásd például Death Stranding).

    Egy RTX 2070 Super esetén tudsz pár RTX effekttel 4K-ban játszani, vagy RTX nélkül korrekt (60+) FPS-el.

    Egy RTX 2080 Super / Ti esetén pedig akár RTX effektekkel sem lehetetlen a 60 FPS 4K felbontás mellett.

    Tetszik vagy sem, a 4K felbontás már nem elérhetetlen, kicsivel 100e Ft felett már 4K monitorokat lehet venni, nem csúcskategória persze, de vállalható IPS paneles megoldásokat. Csakhogy a 4K gaming RTX nélkül is a 200e Ft feletti VGA-knál járt, RT mellett pedig csak a csúcs kártyáknál volt úgy-ahogy értelmezhető.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • atok666

    őstag

    válasz Segal #33803 üzenetére

    Beallitod, hogy 1440p-n szamolja a gep a framekat - ami ugye nagyon gyors, amit utana felskalaz 4k-ra. A lenyeg a felskalazason van, ami ugy mukodik, hogy az nvidia szerverei a jatekot lerenderelik a leheto legjobb minosegben - 64xmintavetelezes mellett 4k-ban pl, vagy akar magasabb felbontason, es a DLSS ezekkel az adatokkal javitja ki a 1440p-ben rederelt kepet. Optimalis esetben a vegso kep DLSS utan akar szebb is lehet, mintha te, a lokalis gepeden nativ 4k-ban redereltet volna.
    Idot sporol (magasabb fps) es meg akar szebb is lehet az eredmeny. Szerintem.

    Atok

Új hozzászólás Aktív témák