Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #29296 üzenetére

    Ezért kellett volna nyílt forrásúvá tenni az egészet, nem csak kis részeit.

    Véleményem szerint csak egy reális iránya van az újítások állandó bevezetésének. Eleinte mehet ez gyártói hátszéllel, de úgy sem tudod mögé rakni a világ pénzét, tehát amint elfogy az újdonság varázsa, a pénzt is kiveszed belőle, és onnan jön a lejtmenet.
    Már az elején az kell, hogy nyílt forráskód legyen az egész, és ugyan az újdonság varázsa itt is eltűnik, de a megírt eljárásokat felhasználják, írnak saját implementációt a stúdiók, így maga a technológia fennmarad, sőt, sokszínű lesz.

    (#29298) huskydog17: A PhysX létezik 13 éve, míg az explicit API-k 6 éve. És nagy különbség, hogy a GPU-s PhsyX esetében már nincs fejlesztés alatt álló cím, míg az explicit API-kra több tucat. :)

    A 4-es verzió pont a problémák forrása. Az NVIDIA elvitte a fejlesztését a professzionális felhasználás felé, és egy csomó olyan döntést hoztak benne, amelyek durván károsak a játékfejlesztőknek. Egy játékba többet között nem kell professzionális fizika, mert sokkal többet ér a sebesség, minthogy egy kő ugyan tényleg valósághűen esik le, de százszor lassabban számolja a hardver. Ezért lépeget az Epic Games saját rendszerek felé, Niagara a részecskeszimulációra, Chaos a rombolhatóságra, Finite Element Method FX a végeselem-módszerrel történő deformálhatóságra, stb. Sokkal egyszerűbb lenne egyszerűen integrálni a PhysX 5.0-t, csak annyira elment professzionális irányba, hogy sokszorosára nőtt a gépigénye, és nyilván a játékosok körében nem fognak 10-20 GPU-t venni szimulációra, az Unreal Engine-nek olyan módszerek kellenek, amelyek egy GPU-val is megoldják a problémákat. Lehet, hogy nem abszolút valósághűen, de összhatásban jó lesz.
    A robotika persze rajongani fog a PhysX 5.0-ért, nekik megéri a beruházás, de ha megnézed az NVIDIA a PhysX-szel már marketing szinten sem foglalkozik. Eltűnt a kártyák dobozáról, stb. A gaming driverben a runtime is ezer éve frissült utoljára. Egyszerűen nincs értelme pénzt rakni a runtime modernizálásába, ha gaming szinten senki sem használja.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz gbors #29296 üzenetére

    borderlands2nel nalam harmadolta az fpst. 5760x1080van ilyen high-ultra beallitasokkal volt 60fpsemm, physxel meg akcioban ez leesett 20ra.

    nem skalazodott.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák