- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugo chávez
aktív tag
válasz janos666 #1099 üzenetére
Tiszta sor ez, ha a Microsoft beállna a Cuda, vagy az opencl mögé, vagy akár megfelelően kibővítené (compute shader?) a dx-et, akkor lehetne egy (majdnem) minden hardver/szoftvergyártó által támogatott közös fejlesztői környezet/platform.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
leviske
veterán
válasz janos666 #1099 üzenetére
Az OpenCl jobb esélyekkel indul, mint az OpenGL. Már csak azért is, mert nagyobb körülötte a felhajtás, mint a Compute Shader körül...
Más kérdés viszont, hogy a Khronosnak érdeke lesz-e jobban figyelembe venni a játékfejlesztőket, vagy az OpenCL is arra a pályára fut-e (tud-e egyáltalán arra a pályára futni), mint az OpenGL.
Valaki jobban hozzáértő meg fejtse már nekem ki, hogy mi a franc is ez az OpenCL és Compute Shader? Az eddigi diskurzus alapján arra tippelnék, hogy ezek lesznek játékok terén (esetleg nem csak ott) a DirectX és az OpenGL utódai. Jól gondolom, vagy nagyon összekavarodtam?
A Compute Shader kapcsán rémlik, hogy a shadereket tudják majd a szoftverfejlesztők minden jóság számolására befogni. Ideáig akkor elvileg értem... Akkor végülis az OpenCL (vagy társai közül az egyik, bár feltételezem, hogy itt az API-k közt nem lesz akkora különbség, így mindenki az open-t fogja választani) hozza el a szoftver rendert? Ezzel ekkor végül eljön az OS semleges játékok kora, vagy ennyi azért még nem elég az örömhöz?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.