- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen routert?
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #60461 üzenetére
Per shader alapon. Van a friss DX verziókban olyan specifikált funkció, hogy minimum shader precizitás. A megírt shadereknél jelezni kell a szabványosan kezelt precizitások közül azt, amire minimum megoldható a futtatás. Ezt a fejlesztő választja ki. Tehát, ha egy shader esetében ez FP32, akkor a shader minden hardveren ezzel a precizitással fut. Ez ma a jellemző. Sok esetben azonban nincs szükség erre a precizitásra, mert nem lesz látható előnye az eredményben. Éppen ezért megadható minimum szinten az FP10 vagy az FP16 is. Ha FP16 a minimum, akkor az erre alkalmas hardverek ezen számolnak, és packed math támogatás esetén ezt kétszer gyorsabban teszik. A többi hardver FP32-vel számol. Ha FP10 a minimum, akkor FP32-höz képest, akár háromszor is gyorsabb lehet a számítás, de ilyen hardver nincs még. Talán nem is lesz, mert hardveres szinten ezeknek a képességeknek a kezelése azért nem olyan egyszerű.
A játékokban azért elég sok shader van, és jó részük igazából egy korábban megírt kód, amihez nem biztos, hogy megéri hozzányúlni, tehát a packed math lehetőségét az új shadereknél érdemes megfontolni. Leginkább az lesz a jellemző, hogy a nagy számításigényű effektek fognak packed mathot kapni, míg a régebbről hozott shadereknél marad az FP32. Nem beszélve arról, hogy a packed math csak akkor ajánlott használni, ha a kisebb precizitásnak nem lesz látható hátránya. Sok shadernél lenne, tehát ott már a minőség miatt is az FP32 a jó választás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen