Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • akoska07

    nagyúr

    válasz Sebestyen01 #44367 üzenetére

    Nekem pozitívumként jön le,hogy még mindig foglalkozik az NV azzal a játékkal.

    Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

  • Habugi

    addikt

    válasz Sebestyen01 #44367 üzenetére

    Meglepne ha bármi javulást sikerült volna elérniük a jelenlegi DX11 motor mellett, olyasmi lesz a háttérben amit Abu is említ, a várható DLC, az új sziget és a DX12 implementálására készülnek valószínűleg.

    A játék kis túlzással tökéletesen dVGA független, egy 7870en is vígan elfut.
    Ellenben a leginkább CPU igényes játék amivel valaha dolgom volt.., mindent egybevetve cirka 4-500órám van már a multijában. Nem lenne probléma csak a játék max 2-3 szálra/magra terhel rá, teljesen mindegy milyen külső progit ereszt rá az ember vagy akár cfg haxol, 2-3szál és vége.

    Egyik erős érv volt részemről az Arma3 nemrég amikor kíváncsiságból váltottam az 5Ghz-es Visheráról Szájlékre, mert azonos órajelen/egy szálon már durván kétszer erősebb az Intel..
    Agyig húzott Vishera mellett sokszor csak 30-40%-on kullogott a 280X, nagyobbik szigeten Altison, városban (Kavala), főleg ha a unit szám és a látóhatár is fel volt tolva.
    Utóbbi az ami a mai napig megsemmisít bármilyen procit ebben a játékban.. :K

    Még a 4.7-es Skylake mellett is volt hogy fuldoklott a CPU limit miatt a 280X, megjegyzem a játékélmény összehasonlíthatatlanul javult, két külön game érzésre kb.

    Ez a videó szépen szemlélteti mi újság Arma3 ügyileg: [link]
    Egy GTX 660at nem tud kihajtani normálisan a 4.6-os 3570K.. :DDD , pedig a map üres, scriptelt útvonal, semmi ereszd el a hajam nem megy..

    Jelenlegi motorral az egyszálon létező legerősebb CPU-t kell alátenni és húzni amíg lehet ha az embert beszippantja, ebből lesz teljesítmény többlet, dVGA-ból vagy annak driveréből aligha.. :(

    A 390X-et úgy tudom 100%-on járatni benne ha 150%-ra van rakva a Sampling és 1440p, vagy 200% és FHD, durván az elérhető max 12km-es látóhatár felével. Azt ha feljebb húzom kakukkol is le szépen a francba, egyébként a platformváltás óta szépen tartható benne a min. 60fps, városban is.
    A linkelt test egyébként ebből a szempontból nagyon aranyos.., a látótáv szemre 1,5-2km.. :DDD

    Ha van játék a piacon az elmúlt pár évből amit a feje tetejére állítana a DX12 jó értelemben akkor az ez, kíváncsi is vagyok mit fog mutatni a gyakorlatban. Annyira durván CPU igényes, ráadásként ugye kevés elérhető szálat használva hogy a várható kontraszt ill. annak esetleges megvalósulása nagyon szépen meg fogja mutatni mennyi volt igaz a DX12-es ígéretekből ill. annak képességeiről.. :)

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák