Legfrissebb anyagok
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz ScomComputer #118001 üzenetére
gyakorlatilag mukodesre eleg hasonlo az elv, mint amit a timewarp csinal a halozati latency tuskeket kiegyensulyozni, es a DLSS3.0 kodbazis elvileg mellesleg ezt is megoldhatja.
kerdes, hogy mekkora problema, mert stuttering utobbi 10 evben nem nagyon van, miota figyelnek a driveresek teameknel a frame pacingre.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen