Hirdetés
- Az Amazon szerint is atomenergia kell az adatközpontokhoz
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Mesterséges intelligencia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Brave
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Crytek
nagyúr
Ezért is írtam én nem egy évre tervezek VGA-t venni.
Ha nem jön 1 éven belül olyan game akkor nem jön.(Már beleuntam hogy a pc pénznyelőbe dobáljam a sok ezer ftomat.Vettem is ezért egy xboxot igaz ott a látvány csúnya meg recés,de nem kell rá a megvétel után egy fillért se költenem hogy fussanak a játékok.)
Next PC Upgrade: 2022
-
Alpachino
veterán
-
Attix82
addikt
Amikor elindítom a pofámba vágja az AMD emblémát ....de igen ő pénzeli. Nem azt mondom, hogy direkt, csak azt, hogy felesleges effektek amik nem is előnyösek azt erőltetik. Gondolom az NVnek is van olyan program kódja amit használva még többet lehetne kisajtolni.
Engem nem érdekel ki pénzel kit, de ez már undorító , hogy a játékok elkötelezik magukat márkák felé. (NVnél is undorító.)
Ne értsd férre, az AMD nagyon jó VGAkat gyárt, de az NV is...másképpen bezárhatná a kaput. De, hogy már bármelyik forumba benézek mit látok? AMDt vegyél , mert a ShowDown játék nézd, hogy fut. Istenem, és még el is érik a gyártok ezt a öngerjesztő eladási dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
Löncsi
őstag
ezzel azt akarod mondani, hogy az amd lefizette a codemasterst
Ááá, de hogy: [link]
PH-s tesztben is pont ezek a játékok szerepelnek, és mindenki csodálkozik, hogy az AMD mekkora jó. És ha Geforce-ot veszel akkor egy hülye fanboy vagy.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Attix82
addikt
" fwd lighting, amit a GCN szeret, de ezen nem értem, minek puffogni. ha az amd nem pénzelné, akkor nem lenne ilyen effekt"
Szerintem más megoldással élethűbb lenne, mert elég mű az egész ...nekem speciál a Bf3 megoldása tetszik, a C2 is már már túl mű.
Szerintem zárjuk a témát, itt most a propagandáról van szó. Amit sajna a PHn is minden topikba lehet olvasni, bármi is a téma. (szerintem ki is tehetnék ide az AMD logot, vagy már van csak nem láttam?
Amikor megkérdeztem , hogy miért gyorsabb itt a tesztekbe az AMD BF3ba mint az NV (jelzem 20 másik oldalnál épp fordított vagy min egyforma), azt a választ kaptam: Náluk ez jött ki.
[ Szerkesztve ]
-
Alpachino
veterán
Nem arról van szó, hogy az AMD pénzeli, csak arról, hogy találtak egy gagyi játékot olyan ficsörrel, amiből reklámot, marketinget csinálnak és azzal hülyítik a jó népet, hogy kimondva, kimondatlanul vásároljon a jónép úgy karit, hogy a jövőre nézve nagyon nagy valószínűséggel a GCN látványa felé tendál a graff. megjelenítés, és minő meglepetés a 7-es széria "pont" tudja Erre természetesen semmi jövőre kivetített konkrétum nincs, de sebaj, vegyél csak 7-es ATI-t, mert a kepler szar és "jövő játékaival" nem fogsz tudni játszani
De hozzáteszem, ha a nagy megjelenések is, mint pl. a Crysis 3, Far Cry3 ......stb. is efelé tendál, akkor nincs miről beszélni, és gratula az AMD-nek De várjuk ki a végét....
[ Szerkesztve ]
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább mondjuk azt, hogy amikor ezeket az effekteket elkezdte kidolgozni az AMD a fejlesztőknek, akkor ők nem tudták, hogy milyen lesz a Kepler. Nyilván ők azt tartották szem előtt, hogy a partnereik mit kérnek. Erről szól a programjuk, ha nem tudod megcsinálni, majd mi megcsináljuk helyetted felvállalva a költségeket. Emellett azt is gyanítom, hogy ők is azt gondolhatták a Fermi után, hogy az NV is arra megy, amerre ők a GCN-nel. Én is arra számítottam, hogy a Kepler jobb lesz computeban, mint a Fermi, vagy ha nem jobb, akkor legalább annyira jó. Ez tök logikusnak tűnt, hiszen ott a DX11.1, ami hozza a shader trace-t, és így a fejlesztők önmaguktól is írhatnak komplex compute shadert, amit aztán gyorsan képesek optimalizálni. Gyanítom, hogy az NVIDIA ezért nem építi annyira a DX11.1 imázsát (még ma is csak DX11-esnek jelzik a Keplert mindenhol), mert addig, amíg a gyártók adják a fejlesztőknek a compute shadereket, addig kontrollálható az egész. A Windows 8 érkezésével a fejlesztő megkapta a lehetőségét, hogy egy gyártó segítsége nélkül is komplex compute shadert írjon, és innentől bejön egy kiszámíthatatlansági faktor. Lásd Ghost Recon: Futures Soldier. Köze nincs egyetlen partnerprogramhoz sem, de ott van benne a compute shaderes VPL-GI effekt. Az persze igaz, hogy ezt az algoritmust az AMD-től kérték, de attól át kellett szabi a motorjukhoz, és a Win8 előzetesét használva egész gyorsan megtették. Ha nem lett volna a shader tracer a fejlesztőknek februárban elérhető, akkor ez az effekt nem került volna bele a játékba, mert lehetetlen lett volna normálisan kivitelezni.
A DiRT Showdown esetében szerintem már sejthették, hogy mi lesz a Kepler, mert azért az ipari kémkedés aktív dolog ma is. El lehet egy darabig titkolni a rendszerek felépítését, de pár héttel a start előtt, már ott vannak a termékek az OEM-eknél. Ha nem is jut el az összes adat a konkurenciához, valamennyi infót mindenképpen szereznek róla. Persze az igaz, hogy a Codemasters nagyjából december óta dolgozik a DX11 kódon a Showdowshoz. Valószínű, hogy akkor még nem ismerték a részleteket. Az biztos, hogy az fejlett megvilágítást azért rakták bele a játékba, mert nem álltak át deferred renderre az EGO új verziójával, de attól még jóval több pontfényforrást akartak kezelni. A forward+ lighting pont jól jött, mert kellett valami áttörés a korábbi verziókhoz képest. Most már az új EGO motorról is elmondhatjuk, hogy képes több ezer pontfényforrást kezelni. Persze emellett azt is elmondhatjuk, hogy mindezt úgy teszi, hogy közben támogatja az MSAA-t, tökéletes az átlátszóság, és bármilyen komplex felületet le tud renderelni, anélkül, hogy a teljesítmény összecsuklana. Mindazért, hogy megoldották korunk nagy grafikai problémáját a Codemasters egy elég nagy boszorkányüldözést él át a sajtóban. Pedig csak reagáltak a felhasználók és a média megfigyelésére. A DiRT 3 után már azt mondták az emberek, hogy kezd kopni a grafika. Ez igaz sajnos. Tény, hogy minden motornak megvannak a határai. Főleg igaz ez a forward rendert használókra. A Codemasters nem fordult el ezektől a véleményektől, és a történelemben először csináltak egy olyan motort, ami komoly limitációk nélkül is képes több ezer pontfényforrással dolgozni. Most már az is gáz, hogy javítják a grafika minőségét? Nem ők tehetnek róla, hogy az NVIDIA ilyennek tervezte a Keplert. Ők csak annyit tettek, hogy meghallgatták a vásárlók véleményét, akik szebb grafikát akartak. A hogyan részét már a fejlesztő dönti el, de az EGO motor totális újraírása nélkül a forward+ lighting beépítése volt ennek a legegyszerűbb módja. Nyilván azért partnerkednek az AMD-vel, hogy ilyenkor ők elővarázsoljanak valamit, amivel át tudnak ugrani egy határt. Az AMD megtette, a Codemasters beépítette, és ezzel az EGO motor új verziója a valaha készült legfejlettebb rendert használja. Ha ma ezt bűnként fogjuk fel, akkor a PC-s játékoknak tényleg nincs jövőjük.(#226) Attix82: A Gaming Evolved embléma az egy reklám. Nézd a fejlesztők oldaláról. Beraknak a játék elejére egy 10 másodperces videót, és azért az AMD fizet. De ugyanez a TWIMTBP embléma. Ez egy egyszerű pénzszerzés. Szerintem a mai világban ez természetes. Az a logó a játék elején emberek véleményét formálhatja egy termék megvásárlásáról, ezért fizetik be. Többet ezekbe a logókba felesleges belelátni.
Pénz is cserél gazdát. Ezt nem szokás mondani, de ez bizonyosan így van. A fejlesztők nem szeretetből engedik meg az AMD-nek, hogy a kártyák mellé ingyen steam kupont ajándékozzon. Nyilván nem annyit fizetnek érte, mint amennyit te egy játékért, hanem mennyiségi licenct vesznek, de ez pénzbe kerül. Emellett partnerkedni ma már eléggé előnyös is, mert egyrészt a partnered segít neked a játék fejlesztésében, vagy ha szükséges van valamire, akkor a rendelkezésedre áll. Ennél is fontosabb, hogy a fejlesztő elmondja a partneréről, hogy öcsém ezek milyen jó hardvert csinálnak, a gyártó pedig elmondja, hogy öcsém ez milyen jó játék. Ezek ma marketing szempontból nagyon fontos tényezők. Ezen a fórumon röhögünk néha rajta, de ne feledd, hogy a vásárlók nagy többsége nem vágja azért le, hogy ezt csak marketingből csinálják.(#232) Firestormhun: A DiRT Showdown alkalmaz tesszellációt és erős compute-ot is. Ugyanígy a Ghost Recon: Future Soldier is, bár az nem Gaming Evolved cím.
Az AMD sem kerüli a tesszellációt. Ők csupán a fejlesztői igényeket célozzák meg. Tesszellációt, mint funkciót építeni egy játékba baromira könnyű. Ahhoz nem kell segítség. Az viszont, hogy azt megfelelő minőségben alkalmazd a kívánt felületeken, jó negyed, vagy esetleg fél éves művészi munkával jár. Ha a fejlesztőnek nincs erre idejük, akkor felesleges is ezzel törődni, mert csak ilyen lesz az eredmény: [link] A téglafalon nagyon látszik, hogy sok munkát nem fektettek bele, pedig nagyon fontos előre eldönteni, hogy lesz-e erőforrás ahhoz, hogy kitupírozd a tesszellálást, mert az nem csak annyi, hogy beleírod a kódot és rávágod a felületre a displacement mapot. Újra át kell dolgozni az UV mapokat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ernest.
tag
Na igen, amikor valamelyik reggel fél8-kor megláttam, hogy 63k iPonon, akkor rögtön meg is rendeltem és ma veszem át. Akkor az iPon teszt alapján döntöttem így, pedig 7870-et akartam megvenni. Gondoltam egy árban van, nagyobb teljesítmény, akkor mekkora mákom van. Mellesleg nemrég újítottam egy gépet, amibe i7 2600-at van amit 50-ért kaptam meg, ami szontén jó döntésnek tűnt. Ehhez szerettem volna egy egészséges kártyát ebben az árkategóriában. Na de én ezt 5-6 évre terveztem, mert az előző gépemet C2D-val 5 év után cseréltem (3 éve vettem bele egy 4850-et). Kezd kicsit zavaros lenni amit írok Na de átolvastam ma vagy 10 tesztet a 660Ti-ról, és valahogy az lett a véleményem, hogy a 2-3 éves játékoknál még szignifikánsabb jobb a 7870-nél, de a legújabbaknál már sokx alulmarad. Szóval lehet, hogy most jó döntés, de félek, hogy hosszú távon nem lesz kifizetődő a befektetésem.. Amúgy az i7-el sem vagyok teljesen megelégedve, vagyis a HT ami a lényeg benne az i5-höz képest, szintetikus tesztekben (pl. LinX) visszahúzza, szóval lehet, h egy i5 3550 47-ért jobb lett volna. Na de jelen esetben ez marad, és idővel kiderül, hogy mit is érnek..
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már itt van működésben: TXAA
Az FXAA fejlesztését befejezték a 3.11-es verziónál. Tervben volt az FXAA 4.0, de jegelve van. Nincs értelme hajszolni az MLAA-t, mert nagy az előnye a képminőségben. Egyelőre a TXAA-ra építenek teljes erővel.Az ultimate AA a 16x MSAA lenne. Csak nagy az erőforrásigény. Valószínű, hogy a jövőben elmegyünk az analitikus megoldások felé. Meglepően kevés a kutatás ezen a területen, de elég jó az elméleti rész.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jó, de a többi játékban is ilyen lesz. Tehát lényegében már bemutatkozott.
A post-process AA az konfigurálható a játékokban. A driverbe épített megoldás nyilván nem az, így ott az a helyzet, ami a képeken van. Játékba építve más is lehet a minőség. Bár az AA-ról manapság nem a minőség dönt. Az AMD is elkezdte az FXAA-t nyomatni, mert ezeket az AA algoritmusokat szabadon lehet módosítani. Most átrakták DirectCompute-ra, és mivel az FXAA több mintával számol, mint az MLAA, így a GCN-nek nagyobb lesz az előnye DirectCompute-tal gyorsított FXAA-nál, mintha MLAA-val futna a játék. Ez az AMD-nek számít, és ezért DirectCompute-os FXAA lesz az új játékokban. Várható volt, hogy az AMD megpróbálja mindenhol kijátszani ezt a compute ütőkártyát.
A 16xMSAA az majdnem eltünteti a shimmeringet. A 4xSSAA még nem elég jó ehhez. Meg sokat is zabál. Az analitikus lesz majd itt a nyerő. Azt lehet keményen erőltetni, és az erőforrásigénye sem brutális.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bjørgersson
félisten
-
Nikk
senior tag
Hát sajnos ez az állítás is csak akkor igaz, ha 1,5GB-on belül maradunk. Utána durván veszt a sávszélből...
Bár egyelőre a 1,5GB-ot se nagyon érik el RAM-ban a mostani játékok, de szerintem ez idővel változni fog, most hogy új konzolok érkeznek majd illetve a standard már 2GB a kártyákon...
DIGIC
-
Nikk
senior tag
Igen egy 512-es blokkot 64bit-en ér el... Az utolsó 64 bites buszra meg 1GB van kapcsolva. Ha az utolsó 64-es buszon átlépi a modul az 512-őt akkor felezi a busz sebességét hiszen ekkor arra már nem 512 hanem 1GB memória van kapcsolva. Ezért az utolsó 64-es busz 2 darab 512-es blokkot kell vezéreljen... Ez a lényege a dolognak...
Ugye egy 512-es blokkra egy 64 bites busz van kapcsolva... Az utolsó 64-es busz, meg 1GB-ra...
DIGIC
-
JoolsNOS
veterán
Az lehet, hogy amd a jövőre gyúr, de mire "behozza" magát addig az ember kártyát cserél
Majd márciusban kiderül ki lesz a jobb. Addigra remek játékok érkeznek. (crysis3, avp, tomb raider, watchdogs?)I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
Sondi1986
addikt
Én még annyit mondanék a HD7870-en előnyének hogy jobban lehet húzni, ha az ember igénybe veszi a benne rejtőző pluszt. Tudom hogy GTX660-ast is lehet húzni, de nem olyan mértékbe mint a 7870-est.
itt egy friss teszt a 310.90 nvidia driverral, valamicskét hozott, várjuk az AMD válaszát.
[ Szerkesztve ]
-
FaTHI
őstag
Nincs semmi baja a 660ti nek,beraktam 2-db 670-est, azoknál kb 96-100watt volt az idle fogyasztás, és hivatalosan is pár watt -al kevesebbet kajálnak 2d-ben mint a 660Ti-k.
Szerintem inkább az MSI TF2-480-nél buzeráltak valamit gyárilag és igy lentebb van a fogyija, lehet a hűtés miatt, vagy a fene tudja...be is rakom a gépbe megnézem újra. -
zsinor008
tag
-
aktív tag
Crysis
660Ti: 55,18
680: 60,83Crysis WH
660Ti: 55,01
680: 60,03Crysis 2
660Ti: 61,8
680: 67,1BF3
660Ti: 59
680: 68CoD4
660Ti: 188
680: 201Batman AC
660Ti: 99
680: 108Metro 2033
660Ti: 32,1
680: 29,3Sniper Elite V2
660Ti: 37,1
680: 40,5Boost órajel minkét kártyánál 1240 volt Afterburner szerint, mivel mindkét VGA-nak kb itt volt vége. Memória mint az már előzőleg is írtam 7000Mhz. 130k-ért vettem akkor az Asus 680-at és 80k-ért a a Giga 660Ti-t... Mindenki döntse el hogy melyik éri meg jobban, de gyanús hogy ahol a 660Ti kevés ott a 680 is elfogy.
-
aktív tag
Metro2033: 1920x1080, DX11, 4xMSAA, 16xAF, Very High, DoF: on, Tess: on.
Az összes játéknál maximális beállítások, 1920x1080 felbontás és 4xAA.
zsinor008:
Min fps-t nem mindenhol mértem és ezeket nem is nagyon jegyeztem fel, ahol mértem ott kb ugyanaz az arány volt mint az átlag fps esetén. Ahol 660Ti-vel valami játszhatatlan volt maximális beállításokkal (Metro2033) ott a 680 is elvérzett.[ Szerkesztve ]
-
-
kovsol
titán
-
-
Bjørgersson
félisten
Akkor megnyugodtam, úgyse tolok olyan sok játékot, amiben csak MSAA van, max a régebbi Assassin's Creed részek. Újabb játékokban már vagy FXAA, CSAA, stb..
(#1454) marcusa: Köszi, majd otthon megnézem.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Puro
aktív tag
Értem. Majd készítek gpu-cpu kihasználtság logot a hwinfoval. Általában mindent fullra toltam a 460 esetén is, 2x msaa vagy FXAA-val. A 460OC 815-1750-2200-ra van belőve.
@marcusa: 3,6GHz a max, amit ezzel az alaplappal stabilan el tudok érni, felette már a win betöltésnél kifagy. Fesz emelés ide-oda. Rammal nem lenne gond, mert azok 1600-asak és azt a plusz 100MHz körülit simán vinnék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Torrent meghívó kunyeráló
- PlayStation 5
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Okos Otthon / Smart Home
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Projektor topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- FBC: Firebreak - Kooperatív FPS lesz a Control világában játszódó alkotás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest