Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rasiel

    senior tag

    válasz Redneck #13462 üzenetére

    ALT+TAB-al meg tudod oldani, hogy használja a Triple Buffering-et. Netán próbáld ki a Fullscreen helyett a Borderless Windowed módot, azzal is működnie kell a TB-nek. :K Plusz érdemes lenne megnézni, hogy erre a módra hogyan reagál a játék, mert nem mindegyik egyformán szokott.

    Render Frames Ahead-et, ha jól emlékszem én "1"-es értékre tettem.
    Magasabb szintű élsimítás - ami már valamilyen szinten kielégítő eredményt hoz - sajnos már nagyon megeszi a VGA-t. Egy ilyen játékban meg nagyon jól tud jönni a fix 60 FPS. Mondom ezt úgy, hogy nálam ez nem elvárás legtöbb helyen, illetve azért itt sem dőltem a kardomba, ha néha 50 FPS-em volt, mert nem versenyszerűen játszom, plusz úgy sem volt különösebb probléma az autók úton tartása megfelelő mennyiségű gyakorlás után.
    AA-ra visszatérve: emlékszem, ha jobban feltoltam ennek a szintjét, akkor is lehetett felfedezni recés éleket, illetve inkább a shimmering effekt volt szembetűnő, ami mozgó képeknél tud érezhető lenni. Egy magasabb szintű NVIDIA-féle DSR biztosan sokat dobna rajta, de annak ára is van ugye... ;]

    Az pedig érdekes, hogy nem működik alatta a RivaTuner SS. Az EVGA programját használom erre a célra, ha emlékeim nem csalnak, azzal már a legeleje óta rendesen működött. Viszont ennek meg az a hátránya, hogy nincs hozzá OpenGL és Vulkan támogatás, ergo, amelyik játék ezen API-k valamelyikét használja, ott nem működik a monitorozás. :)
    Az MSI AB-re, pontosabban a Rivatuner-re visszatévre: milyen megjelenítési módot használsz játékok alatt? Raster 3D vagy Vector? Közben nézem, hogy van még egy olyan lehetőség a beállításain belül, hogy On-Screen display coordinate space: tégy egy próbát azzal, hogy a "Viewport" opció helyett a "Framebuffer"-t használd és úgy nézd meg, hogy működik-e az OSD játékon belül!

    Ok, estefelé felteszem újra a gépemre, aztán megnézem, mit, hogyan, hova, meddig. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák