- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 11
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Mikrotik routerek
- DIGI internet
- PHP programozás
- Synology NAS
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rasiel
senior tag
válasz Redneck #13462 üzenetére
ALT+TAB-al meg tudod oldani, hogy használja a Triple Buffering-et. Netán próbáld ki a Fullscreen helyett a Borderless Windowed módot, azzal is működnie kell a TB-nek. Plusz érdemes lenne megnézni, hogy erre a módra hogyan reagál a játék, mert nem mindegyik egyformán szokott.
Render Frames Ahead-et, ha jól emlékszem én "1"-es értékre tettem.
Magasabb szintű élsimítás - ami már valamilyen szinten kielégítő eredményt hoz - sajnos már nagyon megeszi a VGA-t. Egy ilyen játékban meg nagyon jól tud jönni a fix 60 FPS. Mondom ezt úgy, hogy nálam ez nem elvárás legtöbb helyen, illetve azért itt sem dőltem a kardomba, ha néha 50 FPS-em volt, mert nem versenyszerűen játszom, plusz úgy sem volt különösebb probléma az autók úton tartása megfelelő mennyiségű gyakorlás után.
AA-ra visszatérve: emlékszem, ha jobban feltoltam ennek a szintjét, akkor is lehetett felfedezni recés éleket, illetve inkább a shimmering effekt volt szembetűnő, ami mozgó képeknél tud érezhető lenni. Egy magasabb szintű NVIDIA-féle DSR biztosan sokat dobna rajta, de annak ára is van ugye...Az pedig érdekes, hogy nem működik alatta a RivaTuner SS. Az EVGA programját használom erre a célra, ha emlékeim nem csalnak, azzal már a legeleje óta rendesen működött. Viszont ennek meg az a hátránya, hogy nincs hozzá OpenGL és Vulkan támogatás, ergo, amelyik játék ezen API-k valamelyikét használja, ott nem működik a monitorozás.
Az MSI AB-re, pontosabban a Rivatuner-re visszatévre: milyen megjelenítési módot használsz játékok alatt? Raster 3D vagy Vector? Közben nézem, hogy van még egy olyan lehetőség a beállításain belül, hogy On-Screen display coordinate space: tégy egy próbát azzal, hogy a "Viewport" opció helyett a "Framebuffer"-t használd és úgy nézd meg, hogy működik-e az OSD játékon belül!Ok, estefelé felteszem újra a gépemre, aztán megnézem, mit, hogyan, hova, meddig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Opel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Medence topik
- Proxmox VE
- Gumi és felni topik
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...