- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- TP-LINK routerek
- Vírusirtó topic
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Shell script topik
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
Topikgazda
válasz
zsoika #10719 üzenetére
Egyébként mi a cél ezzel a kihajtással? Nem jó ha megfelelő fps-sel fut, és nem kell felesleges képkockákat számolni?
A single játékokat 60 fps-sel tolom szinkronnal.
A multis címekhez 75Hz mellet nem használok csak a BF-ben Fast Syncket, de ott is 120-ra limitáltam, nincs input lag, vagy nem nagyobb érezhetően, mint lock nélkül.
UT-hoz 120-as limitet állítottam, frame smoothing off az input lag miatt.
Egyedül CSGO-ban nem használok semmilyen limitet se szinkront.Mondjuk ha jól emlékszem neked 144Hz-es monitorod van, neked nincs sok értelme limitálni multiban, így minimalizálhatod az input lagot.
Ha tolnám a GTA multit, valószínűleg szinkron nélkül, de fps limittel nyomnám, vagy kipróbálnám a v-sync és képfrissítésnél egyel kisebb capet. Input lagot elűzi, de nem törik a kép. 750 Ti-nél BF3 és a 4 multija is úgy ment, sz*rba lőttem vele a népet, és szép maradt.😆
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.